aile etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
aile etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

29 Nisan 2015 Çarşamba

AHMET SELİM GELİYOR !!!

oğluşumuz oluyormuş :)
sevdiceğim doktorda az kalsın bağırıyordu mutluluktan :)
gerçi yinede el hareketleriyle oley filan yapmaktan kaçınmadı :)
erkek çocuğa kafayı taktığı için değil bu mutluluk bebeğimiz kızda olsa aynı sevinecekti. ben hamile kaldıktan sonra bir rüya gördü ve kesin erkek diye uyandı. bu sevinç nidaları haklı çıktığından yani :)

isim konusunda da ben selim ismini çok seviyordum keza sevdiceğimede söyleyince oda onayladı. ahmet te benim rahmetli babamın adı. babamıda analım istedik ismiyle.

geçenlerde köyüme gittim. yakın akrabalarımın çoğu duymuş adının ''ahmet selim'' olacağını. herkes çok sevinmiş. tabi birazda burukluk var bu sevinçlerde. babamın teyzesinin kızı ki ben ona küçüklükten beri hala derim, bebeğin adını duyunca sanki ahmet'in yüzünü görüyorum hani hep gülerdi ya o ifadesinle dedi. ben bu laftan sonra doğal olarak ağlamaya başladım.
anneannemde çok istemiş babamın adını koymamızı, çekinmiş söylemeye. ona telefon edip ahmet selim geliyor deyince çok mutlu oldu , duygulandı.
tabii annemde öyle hüzünlü , sevinçli , mutlu , gururlu ...

umarım babamda sevinmiştir ve gurulanmıştır ...

18 Mart 2015 Çarşamba

EVLİ MUTLU ÇOCUKLU :)

size süper bir haber daha vereyim mi ?
''HAMİLEYİM''
sevdiceğimle hayaller kurarken hep çocuğumuzun olmasını isterdik. Allah dualarımızı kabul etti.
bebeğimiz olucak :)

ilk şüphelendiğimde bir test aldım . eve gelir gelmez kendimi testi yaparken buldum.
ve sürpriz...
karşımda duruyordu iki kırmızı çizgi.

ben o kadar şaşkındım ki o an sevinemedim bile . ben haberi vermek için annemin yanına gittim ve ''anne 2 seneye kadar sana anneanne denicek'' dedim.
ilk önce kestiremedi ne dediğimi ama sonra anlayınca çok sevindi :)
iki saate sevdiğim geldi eve tabi suratımdan anladı birşeyler olduğunu söylememi istedi bende daha nazlanmadan söyledim , resmen havalara uçtu...

herkes böyle sevinirken benim üstümde bir durgunluk vardı. sevdiğim neden böyle durgun olduğumu sordu , heyecandan herhalde dedim. aslında üstümdeki durgunluk tamamen endişeydi. bebeğimiz tabi ki rızkıyla gelecekti ama bizim banka borçlarımız beni resmen gırtlağımdan boğuyordu maalesef. şimdi bu duygulardan arınmaya yeni yeni başladım. hele bir hayırlısıyla bebeğimizi kucağımıza alalım her şeyin çaresi bulunur dimi canlarım :)
yani inşallah !!!

test ten bir gün sonra hastaneye gittik doğrumu acaba diye . Allah korusun dış gebelik filanda çıkabilirdi. şükürler olsun ki öyle bir şey çıkmadı. şimdilerde tam 10 haftalık gebeyim :)
internetten araştırıyorum hep her hafta yaşanacak değişiklikleri çok heyecanlı oluyor :)
bu hafta en ilgimi çeken şey ise içime işiyor olması :)
çok ilginç birşey ...

11 Nisan 2014 Cuma

ağlamak güzeldir...

bazen sadece sarılmak yeterli...
ağlamaya başladıysam ''ağlama'' demek yerine sadece sarıl olur mu ?
ağlarken ağlamam kaçmasın geriye.
içimde kalmasın ağlamak.
bazen insan ağlarken açılır...

biliyorum göz yaşlarım sana acı veriyor.
beni o  halde ağlarken görmek istemiyorsun.
ben böyleyim işte...
ağlak...
dizi bile izlerken tutamam kendimi.
hele birde konu 'baba' , 'aile', 'ölüm' ise...

alışacaksın bu ağlak hallerime...
sarılıp bana okşayacaksın başımı, sileceksin göz yaşlarımı
bir süre sonra düzelirim korkma sadece sen beni sarmala bırakma !...

31 Mart 2014 Pazartesi

bazen mikropları temizlemek gerekir...

insan hayatının her döneminde ona değer verenleri ve vermeyenleri ayırıyor.
okuldayken
ev hayatında
ailende
arkadaşlarında
özel hayatında

seninle dalga geçen
seni kızdıran
seni kıran
senin isteklerini anlamayan
seni birey olarak görmeyen
seni sevmeyen
benim yaptığım şeye önem vermeyen
benim heyecanımı anlamayan
kısacası beni anlamayan insanlarla artık pek görüşmüyorum. doğru olanda bu gibi gözüküyor gözüme.beni sevmeyenle benim ne işim olur diyorum. bu yıllarımı aldı ama başardım. bir takım desteklerde oldu tabii......

önceleri aman benim arkadaşım alttan alayım , aman benim ailem neticede deyip duruyordum. tabii belli durumlarda yine böyle oluyor. ama eskisi kadar ezdirmiyorum kendimi.
herkes yüzüne gülüyor ama arkandan söylemediklerini bırakmıyorlar.
hani derler ya insana kötü gün dostu lazım diye. bence hem iyi hem kötü gün dostu lazım insana.
insan özel günlerinde daha çok anlıyor çevremizdekilerden hangisi dost hangisi öylesine yanımızdaymış.

bu kadar sitem yeter ha dostlar...

herkese süper dostlar dilerim :)

14 Haziran 2013 Cuma

Hayatınızda İzleyebileceğiniz En Güzel Doğum Videosu :)

geçenlerde internette doğum ile ilgili bu videoyu izledim. bütün bayan arkadaşlarımda çok beğendi.
gerçekten harika...
yazmadan geçmek istemedim.
mükemmel bir eş , eşine ne kadar destek ve yardımcı olmuş!

dip not : suda doğum doğumlar arasında en rahat olanı ülkemizdede yanılmıyorsam ilk olarak Nurgül Yeşilçay gerçekleştirmişti.

bunlarada bakın :)

link