ANGUT: BİR ÇEŞİT KUŞ TÜRÜDÜR ANGUT KUŞU'NUN EŞİ ÖLDÜĞÜ ZAMAN (YANINA O ANDA BAŞKA
BİR YIRTICI HAYVAN VEYA BİR İNSAN GELSE DAHİ) GÖZLERİNİ BİR DAKİKA BİLE EŞİNİN
ÖLÜSÜNÜN ÜSTÜNDEN AYIRMADAN O DA ÖLENE KADAR ONUN BAŞ UCUNDA BEKLER...
ne kadar sadakatlı
ne kadar vefalı bir hayvandır bu !
çok duygulandım bunu öğrenince...
tek eşli olan hayvanlara sempatim var :)
benim doğamda da bir tek eşlilik var !
sadece bir kişiyi sevebilirsin diye bakıyordum hayata halada öyle bakıyorum . bazılarımıza göre değişik gelebilir bu düşünce veya saçmada gelebilir ama ben böyle düşünüyorum . bu devirde böyle olaylar çok çok az o yüzden hayatınıza başkalarıda girse ötekileri sevmemişiz sadece yanılmışız diyerek sevdiğiz kişiyi tek saymalısınız. çevremde o kadar çok varki tek eşli olmayan yani insanın bir angut kadar olamıyosunuz diyesi geliyor...
hayatıma sadece 1 kişi girsin istedim.
sadece 1 kişiye içimi dökeyim istedim.
sadece 1 kişi beni gözlerimden tanısın istedim.
sadece 1 kişi ben konuşmadan benim ne demek istediğimi anlasın istedim.
sadece 1 kişi onu delicesine sevdiğimi bilsin istedim.
sadece 1 kişi beni tanısın istedim.
veee ALLAH'a şükürler olsun ki böyle oldu. gönlüme göre verdi.
hayatın 1 kişiyle daha yalın daha sade daha saf yaşandığını düşünüyorum.
evet evet ben tam bir angutum !!!
banada angut bir eş yakışır :) :) :)
eş etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
eş etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
28 Mart 2014 Cuma
27 Mart 2014 Perşembe
güzel bir hikaye :)
bu hikayeyi hepimiz okumuşuzdur...
ben yinede paylaşmak istedim...
hatırlatmak amacıyla :)
ben çok severim böyle güzel hikayeleri...
Alyansı neden dördüncü parmağımıza takmalıyız?
Bunun, Çinliler’in anlattığı çok güzel ve inandırıcı bir açıklaması var...
Başparmak, anne-babanızı,
İşaret parmağı, kardeşlerinizi,
Orta parmak, sizi,
Dördüncü parmak (yani yüzük parmağı), hayat arkadaşınızı,
Ve serçe parmak, çocuklarınızı temsil eder.
İlk önce avuçlarınızı birbirine bakacak şekilde açın.Orta parmakları bükün ve sırt sırta birleştirin.Daha sonra kalan dört parmağınızı da şekildeki gibi açıp, uç uca getirin.
Şimdi, anne babanızı temsil eden başparmaklarınızı ayırmaya çalışın...
Açılacaktır, çünkü anne babanız sizinle birlikte ömür boyu yaşamayacaktır. Er ya da geç onlardan ayrılmak zorundasınız.
Baş parmaklarınızı önceki gibi birleştirip, kardeşlerinizi temsil eden işaret parmaklarınızı ayırın.
Onlar da ayrılacaktır, çünkü kardeşleriniz kendi ailelerini kurup, ayrı bir hayat seçer.
İşaret parmaklarınızı birleştirip, çocuklarınızı temsil eden serçe parmaklarınızı ayırın.
Onlar da ayrılıcak, çünkü çocuklar da evlenir ve bir gün kendi hayatlarını kurar.
Son olarak serçe parmaklarınızı birleştirip, eşlerinizi temsil eden yüzük parmaklarınızı ayırmaya çalışın.
Ayıramadığınızı görünce şaşıracaksınız.
Çünkü karı-kocalar hayat boyu bir arada yaşarlar...
İyi günde ve kötü günde...
yazıyı ilk okuduğumda sevgilimede yaptırtmıştım ve ardından hemen açıklamasını yapmıştım çok beğenmişti :*
eşler her zaman birbirlerini sevmeli , kıymetini bilmelilerdir!!!
ölüm onları ayırana dek...
ben yinede paylaşmak istedim...
hatırlatmak amacıyla :)
ben çok severim böyle güzel hikayeleri...
Alyansı neden dördüncü parmağımıza takmalıyız?
Bunun, Çinliler’in anlattığı çok güzel ve inandırıcı bir açıklaması var...
Başparmak, anne-babanızı,
İşaret parmağı, kardeşlerinizi,
Orta parmak, sizi,
Dördüncü parmak (yani yüzük parmağı), hayat arkadaşınızı,
Ve serçe parmak, çocuklarınızı temsil eder.
İlk önce avuçlarınızı birbirine bakacak şekilde açın.Orta parmakları bükün ve sırt sırta birleştirin.Daha sonra kalan dört parmağınızı da şekildeki gibi açıp, uç uca getirin.
Şimdi, anne babanızı temsil eden başparmaklarınızı ayırmaya çalışın...
Açılacaktır, çünkü anne babanız sizinle birlikte ömür boyu yaşamayacaktır. Er ya da geç onlardan ayrılmak zorundasınız.
Baş parmaklarınızı önceki gibi birleştirip, kardeşlerinizi temsil eden işaret parmaklarınızı ayırın.
Onlar da ayrılacaktır, çünkü kardeşleriniz kendi ailelerini kurup, ayrı bir hayat seçer.
İşaret parmaklarınızı birleştirip, çocuklarınızı temsil eden serçe parmaklarınızı ayırın.
Onlar da ayrılıcak, çünkü çocuklar da evlenir ve bir gün kendi hayatlarını kurar.
Son olarak serçe parmaklarınızı birleştirip, eşlerinizi temsil eden yüzük parmaklarınızı ayırmaya çalışın.
Ayıramadığınızı görünce şaşıracaksınız.
Çünkü karı-kocalar hayat boyu bir arada yaşarlar...
İyi günde ve kötü günde...
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
bunlarada bakın :)
link




