pilates etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
pilates etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

15 Kasım 2013 Cuma

o eski halimden eser yok şimdi...

acilen zayıflamam gerek !!!
bunun düğünü var , kınası var , nişanı var , sözü var , istemesi var , tanışması var...
var oğlu var...
bunlarda tombul tombul olmak istemiyorum.
ya Allah'ım ne olur yardım et bana şu gırtlağımı tutayım artık !!!

şuna kesin eminimki rejime başladığımda kesinlikle pazartesi başlamayacağım. resmen uğursuz geliyor. sporada birden yüklenmemek lazım yoksa bıkıyorsun ve bir daha yapmıyorsun. pilatese yine başlıyım hem bu sefer saatleride güzel ayarlarım çünkü kış döneminde eczane 18:00 kapanıyor. hemen eve gidip bir çorba içsem veya bir salata yesem 18:30 da başlasam platese saat 20:30 da sporumda bitmiş olur. böylece eğer sevgilimle cafeye gideceksek hazırlanma zamanımda kalır :)

evet evet kesin yarın başlıyorum !
şans dileyin bana !
annemede söyleyim bari bir dua okusun. kabul olur inşallah !
geçen gün sevgilime lise 1 veya 2 tam hatırlayamıyorum resmimi gösterdim. uzun bir müddet resimden gözünü alamadı sonrada ''hayatım bu ne ya çok güzelsin , böyle bir güzelliği görsem kesinlikle unutmazdım , hemen asılırdım sana sen istemesende naz yapsanda bırakmazdım peşini'' diye söyledi. bu çok hoşuma gitti ama bir o kadarda üzüldüm. çünkü artık öyle görünmüyorum vücudum baya değişti o resimden şimdiki haline en az 15 kilo fark vardır ( bu fark 14 kilo vermiş halimle yani toplamda 30 kilo ). tabii ben ''neden öyle diyorsun deyince'' o da ''hayatım ama çok güzelsin orada gerçi senin kalbinin güzelliği yeter ben seni böyle sevdim ve sevicem sevgilim'' diye işi tatlıya bağladı ama yinede zayıflamak , eski haline dönmek için çıldıran bana biraz dokundu.
bir recep ivedik'e gönderişte bulunasım geldi.
''ben dış görüntüyede biraz önem veririm kadında, haa ruh güzelliğim iyi diyorsan onu bilemem , ama gelgelelim ruhlar alemindede yaşamıyoruz''
dimi efendim görüntümüz de süper olsun :)

şu kiloları sırf sevgilim öyle dedi diye değil , kendimi öyle görmek istediğim için çok istiyorum. kendime bu halimle hiç birşey yakıştıramıyorum illa bir yerimden löp löp yağ fışkırıyor :(
destekleriniz ve dualarınız benimle olsun...

8 Ekim 2013 Salı

dayan kızım... sonuç güzel olucak

nasıl mı gidiyor ?
bence müthiş :)
bügün 9.ncu günüm ama daha şimdiden vücudumda bir şıkılaşma söz konusu !!!
selülitlerin görüntüsü azalmaya başladı , gözlerime inanamadım doğrusu.
size 21 gün kiloma hiç bakmayacağımı söylediysemde dayanamadım ne yapıyım baktım. 69.8 kiloya inmişim. yuppppiiii :):):)
şimdi amaç geri kalan o 9 kiloyu vermek.
size gün içinde neler yaptığımı anlatayım:
.sabahları 1 bardak greyfurt suyumu içiyorum kahvaltıyla birlikte. kahvaltımda 3 dilim çok ince kesilmiş tam buğday ekmeği , beyaz peynir , 1 domates , 1 salatalık , 7 adet zeytinden oluşmakta. bunları bir güzel mideye indiriyorum.
.saat 11:00 gibi 1 porsiyon meyve
.öğle yemeğinde evde ne yemek varsa ayırmadan direk mideye bazen yanında salatada oluyor.
.ikindi gibi yine 1 porsiyon meyve
.işten çıkınca direk pilatese başlıyorum
.pilates bittikten sonrada ya salata yada meyve (daha çok meyve tercih ediyorum)
hepsi bu kadar.
ama hala canım çikolata çekmiyor değil!
yılmak yok...

1 Ekim 2013 Salı

zor ama bu sefer başarıyorum galiba !!!

dün bayaa bir zor geçti. hem hareketleri yaparken çok zorlandım hemde aklımı yemeklerden uzak tutmaya çalışırken. ama geçti şükürler olsunki. bugün biraz daha iyi geçiyor sanki. yalnız dünden kalan pilates ağrılarım var azcık . bunlara takmıyorum çünkü sonuç muhteşem olucak :) inşallah:)
dediğim gibi dün pilates 1 ve pilates 2 cdlerini yaptım ebru şallının. bazı hareketlerde epey zorlandım . bir ara kadını gırtlaklayasım geldi cidden. kadın minicik zaten hop kaldırıyor bedenini !
yahu benim bedenim aynımı tam 2 katı beden kaldırırken öldüm bittim ...
yemek desen tam uyuyorum rejime.
size hep yayın yaparak söyleyeceğim rejimin nasıl gittiğini.
bana destek olun sizde tamam mı ?
:):):):):):):)

29 Eylül 2013 Pazar

bu ara kafayı kilo ile bozdum :)

kasım 9'a sadece 43 gün kaldı. yani benim 21 günlük kürümü iki kez uygulamaya başlamam lazım artık. ya ne olur Allah'ım yarın uyanayım da başlıyayım güzel güzel şu rejimime. biliyorum yarın pazar rejime başlamak için kötü bir gün ama belki bana uğurlu gelir kimbilir :)
her gün muntazam bir şekilde saat 6:00da uyanıp kalkıyorum sonra alarmı kapatıp hoop yine uykuya devam.
bu küre yarın başlayıp 42 gün boyunca fire vermeden devam etmem gerekiyor.
biraz zor geçicek ama buna dayanmak zorundayım.
örneğin;
.42 gün boyunca şeker ihtiyacımı sadece meyvelerden almam gerekiyor
.sabah pilates 1 , akşam pilates 2 cdlerini uygulamam gerekiyor
.günde 2 fincan yeşilçay ve 1 fincan türk kahvesi içmem gerekiyor
umarım tüm zorluklara dayanırım :)
yarın görüşmek dileğiyle:)

25 Eylül 2013 Çarşamba

iddia herşey demek sevgilim :)

artık sevgilimde inanmıyor kilo vereceğime :(
annem inanmayı bırakalı kaç sene olmuştu zaten :(
ne güzel 82 kilodan 70 kiloya inmiştim ki dahada vericem diyordum ama yemek daha tatlı geldi maalesef.
şimdi yine içime bir zayıflama şevki geldi. sevgilimlede iddiaya girdik daha doğrusu ben zorla iddiaya soktum öyle daha zevkli daha şevkli geliyor insana rejim.
bunu gün ve gün paylaşıcam sizinle yalnız sadece 21 gün sonra tartılıcam kaç kilo verdiğime ilk o zaman bakıcam.
şimdi planım şu :
. sabahları erken kalkıp yarım saat veya 45 dakika yürüyüş yapıcam.
. yürüyüşten sonra ebru şallı nın pilates 1 dvd sini uygulayacağım.
. akşam işten geldikten sonrada pilates 2 dvd sini uygulayacağım.
bu 21 günlük bir süreç olucak. tabii bu sırada kesinlikle yememe dikkat edeceğim.
hergün buraya ne yediğimi ne hareketleri yaptığımı yazacağım.
hadi hayırlısı bakalım :)

bunlarada bakın :)

link