sonunda birbirimize bu sözcüğü söyleyip evlendik... ( 01.11.2014 )
eee bende bu işler güçler sayesinde yazılarıma çok çok çok ama çok ara verdim :(
kına gecem biraz stresli ve ağlak geçti ama düğün gerçekten çok güzel oldu :)
beklediğime değdi , hayal gibiydi...
istediğim yerde, istediğim gelinlikle , istediğim damatla :) gelin oldum ben :)
salona ilk giriş şarkımız :
olmaz olsun cüzdanımda milyonlar
kalbimde sevgin oldukça
zenginlik , mal , mülk , para neye yarar
yanımda sen olmayınca...
herkes bu şarkıyla eğlenirken sevgilimle beni nikah masasına aldılar ve nikahımız kıyıldı :)
nikah kıyıldıktan sonra gelin hanıma yapılan suikastlara bende kurban oldum :(
gelin hanım soyadınız nedir ?
bende çok biliyorum ya hemen söyledim ama eski soy adımı :)
salonda tam anlamıyla kahkalar koptu , bende kahkahalardan sonra anladım ne yaptığımı :)
aman olsun ya güldürdüm işte misafirleri :)
nikahtan ve gülme krizlerinden sonra romantik gelin damat dansımızı yaptık :*
dans şarkımız ise :
fikrimin ince gülü
kalbimin şen bülbülü
o gün ki gördüm seni
yaktın ah yaktın beni
gördüğüm günden beri
olmuşum inan deli
o gün ki gördüm seni
yaktın ah yaktın beni
ateşli dudakların
GAMZELİ yanakların
o gün ki gördüm seni
yaktın ah yaktın beni
son kıtasını neden mi istedik ?
çünkü sevgilim bu şarkıyı bana hep söylüyordu tanıdığım ilk günlerden beri ama son kıtasını bilmiyordu. bir gün ben söyledim son kıtasını o da bu şarkının beni anlattığını söyledi ve o gün karar verdi bu şarkımızın düğün şarkısı olacağına . özellikle gamzeli yanaklar kısmını duyunca :) sevgili eşimle birbirimizin gözünün içine baka baka söyledik bu şarkıyı :)
veee derken düğün pastamız geldi . ( benim gibi bir insana hiç yakışmayan yapay bir pasta :(
ama inanın her şeyle ben ilgilendiğim için pastamı yapacak zaman bulamadım. )
bilin bakalım pastamız benim tarafımdan özellikle seçilen hangi şarkıyla geldi ?
rüyalarım gerçek oldu bim bam bom
duyduk duymadık demesin hiç kimse
işte ilan ediyorum herkese ...
ha ha hay dinleyin dostlar
benimde artık bir sevgilim var
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
bu arada ben hem oynuyorum hemde pasta kesmeye çalışıyorum. sevgilimi dedim birbirimizin ağzına vermeyelim diye ama o unutmuş ben kendim yedim bir baktım o da bana uzatmış pastayı. tabi bu manzara benim pastayı ne kadar çok sevdiğimi bilen insanların diline düşürdü : düğününde bile dayanamadın yedin pastayı diye :)
pasta olayıda bittikten sonra takı muhabbeti başladı , durduğumuz yede para kazandık :)
şaka bir yana biz dikilirken herkes döktürmeye başladı. içim gidiyor nasıl oynamaya. takı bitti kendimi gelin odasında buldum . kurdeleyi çıkardıktan sonra koşa koşa piste attım kendimi . hatta o sırada sevgilimi bile unuttum :) ooo döktür döktür doyamadım valla :) :) :)
ama hep dedim bir gün düğünüm olsun hiç oturmıyacağım diye , dediğimi yaptım !
sefam olsun oh oh :)
bir ara annem geldi yanıma kızım bari biraz gelin masanda otursaydında masa seni görseydi dedi :)
düşünün yani durmak yok hep döktür :)
bir otur bir fotoğraf neyin çektir dimi
varsa yoksa oynamak
oynak gelin işte :)
tabikki herşeyın bedeli var. düğün bitti eve geldik , ayakkabımı çıkarmamla ayaklarımın koptuğunu hissettim... ölüyorummm ...
ama olsun dimi değdi :)
MUTLU SON ! ...