aşk filmleri etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
aşk filmleri etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

29 Mayıs 2014 Perşembe

evim sensin

eksiklikleri olmasına rağmen güzel bir filmdi.
özcan denizin müzik eşliğide vücudunu sergilemesine hiç gerek yoktu bence filmde. oyunculuğunuda pek beğenmedim maalesef :( oysaki fenomen dizi asmalı konakta bayılırdım...
fahriye evcenin karakterinide pek kıkırdak buldum ayyy yada belki ben kötü günümde izledim baksana hiç kimseyi beğenmemişim.
konu beni unutma filmine benziyordu belkide birçok kez onunla karşılaştırdım ve o yüzde eksik geldi.
filmde zorlu bir aşk sürecinden geçen çiftimiz evlenirler ve mutlu olurlar. sonunda kızımızın hastalığa yakalanmasıyla işler karışır. itiraf ediyorum filmin bu kısmında acayip ağladım :(
tabii kız hastalık sonucu ölür ve mezarını daha önceden ev yapmak için baktıkları yere yapılır. bu bölümde ise hem görüntülerden hemde fonda gelen müthiş türküyle yıkıldım ağlamaktan :(:(:(
aaa bir sahne daha vardı beni etkileyen bunu söylemeden geçmeyeyim. filmin daha başında kızımız başkasıyladır ama onun evli olduğunu öğrenir hemen ayrılır bu pis adamdan ama evine gidip karısından özür diler...


diyorumya bazı eksikliklere rağmen film yinede güzeldi...
sırf türkü için bile izlerim...
eski bir karadeniz türküsü...
fahriye evcen da hakkını vermiş doğrusu.

sen yarim idun
dinle dinle ağla
izle izle ağla
iyi ağlamalar
izleyen ve tekrar izlemek isteyenlere...

24 Mayıs 2014 Cumartesi

su ve ateş

-bana hergün senin gözlerinle bakan bir oğlumuz var.
-sen benim bu hayatta sevdiğim tek kadınsın.
*********************************************
-ez o zaman baba
 sen ez
-get kızım get
 beni evlat katili yapma get
-affetmiceksen ez baba öldür
 hakkım sana helal olsun
 ya affet
 ya öldür baba
*********************************************
özcan deniz'in bir filmini çok seveceğim aklıma gelmezdi. genelde illa bir gereksiz sahne filan bulurdum ama bu filmde yok.
kızın aşık olması


hamile kalması


hamile olduğunu babasına söyleyememesi

babasının onu affetmesi için yakarması

o sırada doğum sahnesi beni çok etkiledi ve gözlerimden yaşlar süzüldü.

sonunda ölüm var ama yinede aşkın güzelliğiyle sevdiğim film. izlemenizi tavsiye ediyorum.
filmi alışveriş merkezinde telefondan izledim. ara ara ağladığımda millet demiştir herhalde deli bu kız :)
siz siz olun evde izleyin...

25 Ocak 2014 Cumartesi

aşk = yuva

hep hayatımda sadece 1 (bir) kez aşık olucam diyordum. Allah'ın izniyle öylede oldu. evlilik yolunda birlikte yürüdüğüm adama aşığım. evlendikten sonrada daha çok aşık olacağım. çünkü o bana yuvamı vericek. aşk yuva da demektir bana göre.
hani bayıla bayıla izlediğimiz aşk filmleri varya ; ilk önce aşık olurlar sonra bir nedenden dolayı ayrılırlar , başkalarıyla birlikte olurlar ama hala akılları ve kalpleri o ilk aşık olduğu insanlardadır. bunları hepimiz sevgi dolu gözlerle izledik. ama hiç aklımıza şimdi beraber olduklarının neler hissettikleri geldimi ? gelmedi. öyle bir yansıttılar ki filmlerde , onlardan hemen ayrılsın ve aşık olduklarıyla mutlu olsunlar diye düşünürdük hep.
şimdi aklıma kolera günlerinde aşk adlı film geldi. nasılda severek beğenerek izlemiştim bu filmi. adam gençken bir kıza aşık olur lakin kader onları ayırır. kız başkasıyla evlenir. bu sürede hala ikisi birbirlerine aşıktırlar. adam kadını unutmak için günlük ilişkiler yaşar ama bazı kadınlarında canını yakar. yıllar geçer yaşlanırlar. kadının kocası ölür ve adam kadının yanına giderek aşkını tekrar itiraf eder ve mutlu son...
oysa şimdi bu filme baktığımda saplantılı bir ruh görüyorum. bir insan böyle birisine saplanıp kalırsa sizce karşısına çıkacak olan doğru kişiyi bulabilir mi ?
titanic filminide ele alalım. izlenecek en güzel aşk filmleri arasındadır dimi. bu filmdede aynı saplantı mevcut. hayatının aşkıyla karşılaşmış olan kızımız çok romantik ve çok güzel 1-2 gün geçirir. derken talihsizce gemi batar kızımız kurtulur , aşık olduğu çocuk ise ölür. kızımız hayatına devam edip başka bir adamla evlenir. çocukları , torunları olur. filmin sonuna doğru sanırım torunundan dinliyorduk ''bir kadını kalbi okyanus gibidir çok sırlar saklıdır'' deniyordu. yani ölene dek sadece o aşık olduğu çocuğu (Jack) sevmiş. tam sonuna geldiğimizde ise kızımızda ölür ve aşık olduğu adamla buluşurlar gemide ve mutlu son...
neredeyse bir ömür başka bir adamla yaşamış ama yinede jack!

bu olaylar sadece filmlerde değil gerçek hayattada mevcut. bir tanıdığım vardı evliydi ama hala eski aşkına aşıktı. çocuğuna bile o aşık olduğu kadının adını koymuştu. ben bunu öğrendiğimde karısına çok acımıştım :(
sizce karısına haksızlık değil mi ?

bence bu tür olaylar aşk değil. sadece saplanıp kalma. hatta daha bile ileri gideyim kişilik bozukluğu bile olabilir. saplanıp kalmalarının nedeni ise belki beraber olamadıkları içindir. bir hayal dünyası aşkı. oysa birlikte olsalar hayallerinde yaşadıkları o aşkı onlarla yaşayamadıklarını görüp o anda bile unuturlar.

böyle şeyler yalanda değilmidir sizce ?
sevebilirsin aşık olabilirsin buna bir itirazım yok. ama eğer unutamıyorsan neden evlenip başkasında canını yakıyorsun. itirazım buna...
hayatına bir çok insan girebilir , başkalarına da aşık olabilirsin önemli olan bittiği zaman saplanıp kalmak değil yeni bir hayata başlamaktır.
unutmayın AŞK = YUVADIR
ona aşık olun.
hee birde aşkı heyecan sanıp sonradan evlenince aşk bitiyor diyenler var.
ya aşk neden bitsin !
aşk mademki yuva o yuva ayakta olduğu süre aşkta hep ayaktadır.
aşk = tüm güzel duyguların toplamı...

bunlarada bakın :)

link