uçurtma etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
uçurtma etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

6 Nisan 2014 Pazar

=uçurtma sevdam=

neden benimle uçurtma uçurmuyorsun ?
uçurtma sadece çocuklar için değilki...
kendini özgür hisseden herkes için...
hem eğlencelide...
eğer sana çocuklar için geliyorsa , fena mı işte çocuklaşırız biraz :)
sen söylemiyormuydun senin bu çocuk ruhuna aşığım diye , bana yeniden aşık olman için bir fırsat...
havalar düzelsin uçurtma uçurmaya gidelim ne olur ?
kırma beni lütfen !!!

bakkk
1 erkek 1 kadın da uçurtma uçurdular :) :) :)

gitmek istediğim film var ya bi küçük eylül meselesi oradada uçuruyorlar bak :) :) :)

uçurtma sevdam bu ara doruklarda yine neden mi ?
nedeni üsküdar'da bulunan uçurtma müzesi.
geçenlerde uçurtmalara bakıyordum ki bunu sık sık yaparım bu müzenin sitesini gördüm.
bayıldım yaaa tam benlik!
anladığım kadarıyla müze 2 bölümden oluşuyor. bir gezilecek yer birde isterseniz yapabileceğiniz atölyesi var.
en kısa zamanda bu müzeye gitmek istiyorum.
hemde can-ı gönülden...
belki müzede satın alınabilen uçurtmalarda vardırda istediğim kelebek uçurtmayıda alabilirim. aldımmı ne kadar mutlu olurum :)
sonra tutma beni...
derhal köyüme giderim uçurtmamla birlikte. ayy ne güzel olur :)
 
eskiden her sene uçurtma bayramları olurdu köyümde. bilmiyorum belki bir yerlerde hala kalmıştır.
kimbilir...
babam çıtaları ve gerekli malzemeleri alır dedemlere getirirdi. orada hummalı bir çalışma başlardı aralarında tut bunu , ver şunu gibi. bana beklerken zaman bir türlü geçmezdi. heyecanlı heyecanlı beklerdim bitirmelerini. sonunda bana gösterirlerdi o an yüzümdeki gülümsemeyi hatırlıyorum. dünya kadar altınımolsa bu kadar sevinmezdim herhalde...
bütün çocuklar uçurtma bayramını beklerdik. bayramın sonunda 1. , 2. , 3. ye ödül vardı ama ben işin bu kısmıylahiç ilgilenmezdim. babamda , annemde beni böyle yeiştirdiler. sağ olsunlar iyikide böyle yetiştirdiler :)
herkes yarışırdı ben keyfime bakardım. herkes dereceye giremedi diye üzülürken ben sanki 1. olmuşum gibi neşeli neşeli dönerdim evime :)
şimdi yine uçurmak istedim bak !!!
neyse hadi artık plan hazır bizede uçurtma almak düşüyor sadece :)

20 Mayıs 2013 Pazartesi

(((:kelebek:)))

hayvan kelimesini bile yakıştıramadığım bir varlık.
narin, güzel... kız gibi...
hele morpho yok mu bayılırım... canlı görmek çok isterdim.
amerika ya bir gün gidersem mutlaka görücem...



sizcede çok güzel değil mi?
madem mavi morpho göremiyorum en azından morpho uçurtmam olsun istedim :)
çocukluk yıllarına dönmek için güzel bir fırsat :)
küçük kuzeni(varsa çocuğunu) alıcaksın yanına, ona uçurtmayı öğretirken kendin çocuklar gibi şenleniceksin...
hiç büyümeyen anne ve babalarında yaptığı bu değilmidir :) ki zaten çocuklar böyle daha çok zevk alırlar çünkü ebeveynlerininde onlar gibi mutlu olduklarını görürler:)
ben bu konuda çok şanslı bir çocuktum.
deliler gibi eğlenen hiç kimseden çekinmeyen bir babam vardı:) annem babama nazaran biraz daha sakin bir yapıya sahiptir ama babamın yanında bir başka kadın oluyordu. mutlu bir aile:)
üçümüzde çocuktuk eğlendiğimiz zamanlarda...:)))
ben küçükken uçurtma festivalleri yapılırdı yılda 2kez sonbahar ve ilkbaharda. bütün arkadaşlarım günler öncesinden hazırlanırdık. hem en güzel uçurtma bizde olsun diye hemde 1.olmak için. ara ara çıkar uçurmaya çalışırdık. dedem ve babam çıtalar alıp uçurtmamı hazırlarlardı.bitirdiklerinde bana gösterirlerdi ve ben delicesine çığlıklar atar hemen sarılırdım onlara. yarışma günü gelince bütün aile hazırlanıp giderdik yarışma alanına. babam ipi tutan tarafta ben koşan tarafta:) hiç birinci olamazdım ama çook fazla eğlenirdim.
şimdi ne zaman göklerde bir uçurtma görsem çok özenirim hala...
bazı çocuklar hala şanslı :) ama kimileri uçurtma ne bilmiyorlar bile uçurtmayı geçtim şeytan uçurtması dediğimiz (naylon poşetten yapılan) uçurtmayı bile bilmiyorlar ne yazıkki...

mavi morpholu herhangi birşeye gözünüz çarparsa bana haber verin derim:)
veeee
mavi morpholu uçurtmayı umarım bulabilirim :)))

bunlarada bakın :)

link