selim'e hazırlık benim için çok heyecanlı bir alışverişti :)
karnımda büyüyen o müthiş varlık kendini hissettirmesiyle dünyam değişti. hep böyle derlerdide inanmazdım. inanın ki öyleymiş :)
onun için oda seçmek ,kıyafet seçmek , oyuncak seçmek dünyadaki en harika şey :)
tabii bütçeyide ayarlamak şart...
bebeğimin çoğu şeyini işteyken yani atılmadan 2 gün önce almıştım. hatta annem hala şöyle der canım iyikide almışız yoksa sen ödenmez diye çocuğa birşey alamazdık. bir bakımada öyle herşeyde bir hayır var derler ya doğru. ben işten çıktıktan sonra nerdeyse hiç bir şey almadım. anca mecburi şeyleri aldım. iyikide o zaman almışım yoksa evladımın hiç birşeyi olmıyacaktı. hee öylede büyümeyecekmiydi tabiiki büyeyecekti ama ne bileyim benim içimde uhte kalacaktı bir çok şey...
elimde avucumda ne varsa bozdurup borcumuzu ödüyoruz işte...
neyse kasvetli havadan kurtulalımda bebeğimin odasına göz atalım derim ben :)
odaları araştıra araştıra bir hal olan ben en sonunda hem çok uygun hemde bence çok güzel bir oda buldum. internette fiyatlar ayyuka , eee mağazalara gidiyorsun fiyatlar almış başını gitmiş. alt tarafı bir beşik en ucuzu 650 tl yuh yani. ben üstüne 100 tl daha koyarak oda aldım yahu.
ikea da hensvık modelini çok beğendim internette.sevgilim ve anneme de gösterdim onlarda çok beğendiler. hemen annemle gidip baktık ve aldık.
içindeki nevresimimizi funna baby den aldım. oğluma oda yaparken konseptimizi kuzu olarak belirlemiştik ama nevresim takımını görünce çok beğendim ve konseptimiz kuzu ,bulut , yıldız oldu :)
gardırobun içini düzenlemek ayrı bir keyifti zaten :)
ilk koyduğumda bu kadar boştu yaklaşık bir hafta sonra doldu. hele mevlütten sonra saolsunlar gelen hediyelerle dolup taştı :)
bu da kitaplığımız ve alt değiştirme masamız . kitaplar benim çocukluğumun kitaplarıydı şimdi ahmet selim'e kaldı :)
bunların yeni hallerini başka bir yazıda paylaşırım...
anneannesi de bunları ördü kuzucuğuma...
bir gün alışverişe gittiğinde annem bu çocuk çantasıyla döndü . annecim bak ne aldım dedi çocuk çantası hemde kapluşlu ne güzel dimi... gerçi bunu kullanmasına ooo daha çok vakit var ama annem dayanamamış almış :) bunu kullanacağı güzel günleri olsun inşallah :)
bunlarıda ben aldım oğluma ...
yakışıklı oğlum hep şık olsun diye :)
serra ablası da kuzu temamıza uygun bu çerçeveyi hediye etti bize şu an kitaplığımızın baş köşesinde duruyor :)
oğlum artık yukarıdaki kıyafetlerin içine oluyor :)
ve ben bunları gördükçe çokkk mutluyum :)
bu arada ahmet selim'e hala bir sürü hazırlık var :)
anne olmak etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
anne olmak etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
21 Aralık 2015 Pazartesi
ahmet selim'e hazırlıklar yapmıştık bir zamanlar :)
Etiketler:
anne,
anne olmak,
anneanne,
annelik,
bebeğim,
bebeğimin odası,
bebek eşyaları,
bebek kombini,
bulut,
çocuk odası,
çocuk odası teması,
el emeği bebek eşyaları,
hediye,
ikea,
kuzu,
serra,
yıldız
30 Nisan 2015 Perşembe
hamilelik anları...
bu hamilelik sandığım kadar eğlenceli değilmiş ...
filmlerde izlerken mide bulantısı olsada bir bilemediğin iki kere gösterirler. ondan sonrası güllük gülistanlık.
iş başa gelince hiçte öyle değil valla !
gerçi kişiden kişiye göre değişiyormuş kimisi bir şey anlamıyormuş bile hamileliği boyunca , kimiside devamlı hastanede alıyormuş soluğu.
hiç bir şey hissetmeyen ooo ne de güzel hamileyim ! , laylaylom ... diyen tayfadan değilim maalesef.
şükürler olsun ki hastaneye devamlı gidenlerden de değilim. şahsen kendimi bu gruba daha yakın hissediyorum :(
-devamlı ve bitmeyen mide bulantıları...
(Allah'tan kusmuyorum şöyle anlatayım ben normalde parmağımı bile soksam kusamam . bu özellik işime yaradı yoksa daha fazla kilo verirdim herhalde )
-hep baş dönmesi sanki yüksekten düşüyormuşum gibi
-ıyyy yemek mi ? o da ne ?
-iğrenç bu neyin kokusu ?
-devamlı halsizlik
-bitmek bilmeyen uyku isteği
-canın ne istiyor sorusuna hiç cevabı çünkü canım hiç birşey çekmiyor !
...
ooo bu liste uzarda uzar. 16 haftalık hamileyim bir sor bana neler çektim ?
anneleri duyar gibiyim!
eee anne olmak kolay değil !
biliyorum canlarım ama azcık hafifleseydi bari !
sevdiğim şeyleri böyle iştahla canım isteye isteye yemeyi özledim. yemek yiyebildiğim zamanlar kendime işkence yapar gibi bir halim var resmen. tamam diyorum sevdiğim şeyleri değil bebeğim için sağlıklı şeyleri yiyeyim diyorum yine bulanıyor. bazen hiç bir şey yemiyorum bulanmasın diye bu seferde açlıktan bulanıyor. anlıyacağınız yesemde bulanıyor yemesemde !
geçenlerde doktora gittik fena halde griptim , ateşliydim. bebeğimin sıvısının azaldığını söyledi. tek çare olan bol bol su tüketmek. bende o hafta boyunca Allah ne verdiyse artık düşünün su içtim.
sonuş : ishal !
korkunçtu. kaç gün yine evde kıvrana kıvrana yattım. çorba , su , patates haşlaması başka besin kaynağım yoktu. neyse ki bu kötü olayıda atlattık. tüm hastalıklar iyileşince doktora kontrole gittik ve bebeğimin sıvısının normale döndüğünü öğrendik. nasıl sevindik anlatamam.
yalnız doktor böyle devamlı su içmemi bir nebze olsun bırakmamamı söyledi.
bende tam gaz devam...
arada ishal olsamada yine önceki seferki gibi şiddetli değil şükür ki.
eee napalım analık zor zanaat :)
filmlerde izlerken mide bulantısı olsada bir bilemediğin iki kere gösterirler. ondan sonrası güllük gülistanlık.
iş başa gelince hiçte öyle değil valla !
gerçi kişiden kişiye göre değişiyormuş kimisi bir şey anlamıyormuş bile hamileliği boyunca , kimiside devamlı hastanede alıyormuş soluğu.
hiç bir şey hissetmeyen ooo ne de güzel hamileyim ! , laylaylom ... diyen tayfadan değilim maalesef.
şükürler olsun ki hastaneye devamlı gidenlerden de değilim. şahsen kendimi bu gruba daha yakın hissediyorum :(
-devamlı ve bitmeyen mide bulantıları...
(Allah'tan kusmuyorum şöyle anlatayım ben normalde parmağımı bile soksam kusamam . bu özellik işime yaradı yoksa daha fazla kilo verirdim herhalde )
-hep baş dönmesi sanki yüksekten düşüyormuşum gibi
-ıyyy yemek mi ? o da ne ?
-iğrenç bu neyin kokusu ?
-devamlı halsizlik
-bitmek bilmeyen uyku isteği
-canın ne istiyor sorusuna hiç cevabı çünkü canım hiç birşey çekmiyor !
...
ooo bu liste uzarda uzar. 16 haftalık hamileyim bir sor bana neler çektim ?
anneleri duyar gibiyim!
eee anne olmak kolay değil !
biliyorum canlarım ama azcık hafifleseydi bari !
sevdiğim şeyleri böyle iştahla canım isteye isteye yemeyi özledim. yemek yiyebildiğim zamanlar kendime işkence yapar gibi bir halim var resmen. tamam diyorum sevdiğim şeyleri değil bebeğim için sağlıklı şeyleri yiyeyim diyorum yine bulanıyor. bazen hiç bir şey yemiyorum bulanmasın diye bu seferde açlıktan bulanıyor. anlıyacağınız yesemde bulanıyor yemesemde !
geçenlerde doktora gittik fena halde griptim , ateşliydim. bebeğimin sıvısının azaldığını söyledi. tek çare olan bol bol su tüketmek. bende o hafta boyunca Allah ne verdiyse artık düşünün su içtim.
sonuş : ishal !
korkunçtu. kaç gün yine evde kıvrana kıvrana yattım. çorba , su , patates haşlaması başka besin kaynağım yoktu. neyse ki bu kötü olayıda atlattık. tüm hastalıklar iyileşince doktora kontrole gittik ve bebeğimin sıvısının normale döndüğünü öğrendik. nasıl sevindik anlatamam.
yalnız doktor böyle devamlı su içmemi bir nebze olsun bırakmamamı söyledi.
bende tam gaz devam...
arada ishal olsamada yine önceki seferki gibi şiddetli değil şükür ki.
eee napalım analık zor zanaat :)
18 Mart 2015 Çarşamba
EVLİ MUTLU ÇOCUKLU :)
size süper bir haber daha vereyim mi ?
''HAMİLEYİM''
sevdiceğimle hayaller kurarken hep çocuğumuzun olmasını isterdik. Allah dualarımızı kabul etti.
bebeğimiz olucak :)
ilk şüphelendiğimde bir test aldım . eve gelir gelmez kendimi testi yaparken buldum.
ve sürpriz...
karşımda duruyordu iki kırmızı çizgi.
ben o kadar şaşkındım ki o an sevinemedim bile . ben haberi vermek için annemin yanına gittim ve ''anne 2 seneye kadar sana anneanne denicek'' dedim.
ilk önce kestiremedi ne dediğimi ama sonra anlayınca çok sevindi :)
iki saate sevdiğim geldi eve tabi suratımdan anladı birşeyler olduğunu söylememi istedi bende daha nazlanmadan söyledim , resmen havalara uçtu...
herkes böyle sevinirken benim üstümde bir durgunluk vardı. sevdiğim neden böyle durgun olduğumu sordu , heyecandan herhalde dedim. aslında üstümdeki durgunluk tamamen endişeydi. bebeğimiz tabi ki rızkıyla gelecekti ama bizim banka borçlarımız beni resmen gırtlağımdan boğuyordu maalesef. şimdi bu duygulardan arınmaya yeni yeni başladım. hele bir hayırlısıyla bebeğimizi kucağımıza alalım her şeyin çaresi bulunur dimi canlarım :)
yani inşallah !!!
test ten bir gün sonra hastaneye gittik doğrumu acaba diye . Allah korusun dış gebelik filanda çıkabilirdi. şükürler olsun ki öyle bir şey çıkmadı. şimdilerde tam 10 haftalık gebeyim :)
internetten araştırıyorum hep her hafta yaşanacak değişiklikleri çok heyecanlı oluyor :)
bu hafta en ilgimi çeken şey ise içime işiyor olması :)
çok ilginç birşey ...
Etiketler:
aile,
anne olmak,
annelik,
hamile,
hamilelik testi,
sevdiğim,
test
16 Kasım 2013 Cumartesi
düşlerimiz , düşlediğimiz şey bir melek ikimiz için gönderilen...
küçükken annemi bir sözümle çok kırmışım !
ben köyde büyüdüm ve köylerde bilirsiniz 20 yaşından sonra evlenenler için evde kalmış diyorlardı o zamanlar. herkes 18 de evlenip 19'unda ilk çocuklarını kucaklarına alırlarmış. benim annem 26 yaşında evlenmiş 27 yaşında ben dünyaya gelmişim. anaokuluna başladığımda bir gün anneme ''anne sen diğer annelerden çok yaşlısın'' demişim. annem çok üzülmüş. canım annem benim ***
geçenlerde bu konu aklıma geldi ve anneme sordum ''o zamanlar ahmı ettin bana'' çünkü hemen hemen eğer sevgilimle istediklerimiz zamanında olursa (Allah izin verirse) bende annem yaşlarında evlenip çoluk çocuğa karışıcam.
genç anne olmak çok isterdim...
ama o fırsat elimden uçup gitti.
gençlikten kastım 21-24 yaş arası yoksa hala gencim canım :) alt tarafı 26 yaşındayım daha. bir doktor söylemişti ideal doğum yaşı 21-24 diye belkide ondan etkilenmişimdir. neyse geç olsun güç olmasın dimi .
inşallah o güzel duygu bana da nasip olur biranönce :)
sevgilimle hayalini kurunca bile bir hoş oluyor :)
bazen geceleri o sırtını dönüyor çocuğa bakmıyor uykusuz olduğu için , bazen beni uyandırmaya kıyamıyor o uyutmaya çalışıyor...
ikimiz açıyoruz bezini altını kirletiği zaman...
kimi zaman bebek bana çekiyor sadece uyku problemi var ama çok uysal...
kimi zamanda sevgilime çekiyor huysuz... huzursuz...
bebeğimizi ben götürüyorum müzelere , sergilere...
sevdiğim ise götürüyor maçlara fanatik galatasaraylı yetiştirecek ya...
bazen erkek oluyor bebek , bazen kız...
ama çoğu zaman düşlediğimiz şey ikizimiz oluyor...
düşlerimiz , düşlediğimiz şey bir melek ikimiz için gönderilen...
hadi bakalım... herşeyin hayırlısı...
ben köyde büyüdüm ve köylerde bilirsiniz 20 yaşından sonra evlenenler için evde kalmış diyorlardı o zamanlar. herkes 18 de evlenip 19'unda ilk çocuklarını kucaklarına alırlarmış. benim annem 26 yaşında evlenmiş 27 yaşında ben dünyaya gelmişim. anaokuluna başladığımda bir gün anneme ''anne sen diğer annelerden çok yaşlısın'' demişim. annem çok üzülmüş. canım annem benim ***
geçenlerde bu konu aklıma geldi ve anneme sordum ''o zamanlar ahmı ettin bana'' çünkü hemen hemen eğer sevgilimle istediklerimiz zamanında olursa (Allah izin verirse) bende annem yaşlarında evlenip çoluk çocuğa karışıcam.
genç anne olmak çok isterdim...
ama o fırsat elimden uçup gitti.
gençlikten kastım 21-24 yaş arası yoksa hala gencim canım :) alt tarafı 26 yaşındayım daha. bir doktor söylemişti ideal doğum yaşı 21-24 diye belkide ondan etkilenmişimdir. neyse geç olsun güç olmasın dimi .
inşallah o güzel duygu bana da nasip olur biranönce :)
sevgilimle hayalini kurunca bile bir hoş oluyor :)
bazen geceleri o sırtını dönüyor çocuğa bakmıyor uykusuz olduğu için , bazen beni uyandırmaya kıyamıyor o uyutmaya çalışıyor...
ikimiz açıyoruz bezini altını kirletiği zaman...
kimi zaman bebek bana çekiyor sadece uyku problemi var ama çok uysal...
kimi zamanda sevgilime çekiyor huysuz... huzursuz...
bebeğimizi ben götürüyorum müzelere , sergilere...
sevdiğim ise götürüyor maçlara fanatik galatasaraylı yetiştirecek ya...
bazen erkek oluyor bebek , bazen kız...
ama çoğu zaman düşlediğimiz şey ikizimiz oluyor...
düşlerimiz , düşlediğimiz şey bir melek ikimiz için gönderilen...
hadi bakalım... herşeyin hayırlısı...
Etiketler:
anne olmak,
annelik,
annelik duygusu,
bebek,
cimbomlu bebek,
çocuk özlemi,
düşler,
Galatasaray,
genç anne olmak,
melek,
melo,
sevgilim
13 Haziran 2013 Perşembe
çocuk özlemi :)
bilimsel bir açıklaması var mı bilmiyorum ama annelik duygusu doğuyor içine sanki yaşın 20lere gelince. hele hele 30 a yaklaşınca bir hayli çoğalıyor bu durum. çocuk özlemi sarıyor sanki.
her kıza bu oluyor mu acaba?
en azından bana öyle oldu. anne olmak istedim hep.
sevdiğin ,
deliler gibi aşık olduğun ,
anlaşabildiğin birisinden olsun isterim.
çocuğumun yüzüne bakarken aşık olduğum adamıda göreyim isterim.
ilk söylediğim anda havalara uçalım ,
doğuma kadar heyecanla bekleyelim ''onu'' yavrumuzu.
sonra doğum heyecanı sarsın ikimizi .
ben sancılarla uğraşırken aşık olduğum sevdiğim adam benim elimi tutsun , yüzümü okşasın , seni seviyorum desin isterim.
sonra yavrumuzu kucağıma aldığımda mutluluktan ağlarken sevdiğimde ikimize baksın ikimizide sarsın isterim .
çocuğumuz büyürken ikimizde çocuklar gibi şen olalım isterim . çünkü çocuklar bunu hakkeder ve daha fazlasını :)
umarım bir gün nasip olur bu yüce ve güzel duygu :)
her kıza bu oluyor mu acaba?
en azından bana öyle oldu. anne olmak istedim hep.
sevdiğin ,
deliler gibi aşık olduğun ,
anlaşabildiğin birisinden olsun isterim.
çocuğumun yüzüne bakarken aşık olduğum adamıda göreyim isterim.
ilk söylediğim anda havalara uçalım ,
doğuma kadar heyecanla bekleyelim ''onu'' yavrumuzu.
sonra doğum heyecanı sarsın ikimizi .
ben sancılarla uğraşırken aşık olduğum sevdiğim adam benim elimi tutsun , yüzümü okşasın , seni seviyorum desin isterim.
sonra yavrumuzu kucağıma aldığımda mutluluktan ağlarken sevdiğimde ikimize baksın ikimizide sarsın isterim .
çocuğumuz büyürken ikimizde çocuklar gibi şen olalım isterim . çünkü çocuklar bunu hakkeder ve daha fazlasını :)
umarım bir gün nasip olur bu yüce ve güzel duygu :)
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
bunlarada bakın :)
link














