anne-baba etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
anne-baba etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

5 Ocak 2016 Salı

ahmet selim'in bebek benimde lohusa mevlüdüm :)

ahmet selim daha 1 aylık olmadan yapalım dedik mevlüdü. mevlüt için hazırlıklar daha hamileyken başlamıştı zaten. bizde böyle ailecek her şeyi önceden planlamaya önceden hazırlaya bayılırız. resmen kendimizi buna mecbur hissederiz :)
şöyle anlatayım ben daha 5 aylık hamileyken çoğu mevlüd hazırlıkları bitmiş gibiydi :)

selim 22 günlükken yaptık mevlüdümüzü:)
her şey çok güzel geçti şükürler olsun :)
günler öncesindeki temizlik harici... koptum koptum... o koca göbeğimle sabah akşam ahmet selim'i beklerken ben kıyı köşe temizlik yaptım. bebek doğduktan sonra pek fazla derin temizlik yapamam diye böyle bir şey yaptım. gerçi benim doktorum her işi yapabileceğimi söyledi. hatta mümkünse ev temizliği bol bol yapmamı normal doğum için gerekli olduğunu savundu . ee bende verdim kendimi temizliğe :)
evde temizlenmedik bir iğne deliği kadar yer bile bırakmadım...
sonuç tertemiz ev çok bel ağrısı :)

hani mevlüdlerde bebek sallaması varya işte o anı dört gözle bekledim. habire içeri soruyorum ne kadar kaldı ne kadar kaldı diye. bu sırada da ahmet selim altını doldurdu ohhhh dedim aferin benim oğluma pis pis içeri gitmedin ben  şimdi seni temizlerim öyle gidersin dedim. ben daha öteki dualar okurken oğlumun altını temizledim , karnını doyurdum. hazır ve nazır bir şekilde içeriden getir bebeği demelerini bekliyorum ben. tam bir daha sorucaktım ki annem geldi hadi kızım ahmet selim'i koy sallama yastığına getir bekliyorlar. ben bir hevesle ahmet selim'i yastığına koydum ve o muhteşem ses pıııııııırrrrrrttttttt...
ve oğlum poklu poklu gitti sallandı :)

 mevlüdümüzden bir kare :)
 mevlüd hazırlıkları annemle birlikte :)


 panda şekerlerimiz çok güzel dimi ?

 oda süslerimiz...





 biz klasik olan mevlüd şekerini tercih ettik hediyelik için tabii biraz modernleştirerek :)
içine bir sürü çocuk sakızları , şekerleri koyduk.







hepsi çok beğenildi :) çok şekerlerdi :)
oğlum babası ve annesi :)
şu anlık daha bebek resmi yok malum nazar değmesin...
günün finali de annemle ben yorgun düşmüş ama hala dimdik poz verme derdinde :)
neticede resimler kalıyor bize :)

5 Mayıs 2014 Pazartesi

bir şarkı - annem ve ben ...

sen ağlama
bir damla göz yaşın yeter
sen üzülme gülüm
GAMZENDE güllerin biter
radyoda bu şarkı çaldı bu sabah. aklıma annem geldi. diyeceksiniz annenmi ?
evet annem...
ben bu şarkıyı dinlerken annem ve babam aklıma geliyordu. direk onları düşünüyordum. çoğu zaman ağlıyordumda. annemde ağlıyordu. ben babamı düşünüyor zannediyordum fakat annem beni düşünüyormuş. şaşırdım bunu duyunca.
sonra şarkıyı birkezde kendimi annemin yerine koyarak dinledim.

kara gözlerinden bir damla yaşdüşünce
güzel yüzün yanakların ıslanır
hüzün keder yüreğime yaslanır
yollarıma taş koysalar döneceğim
gözlerinden yaşlarını sileceğim...

fena şarkı...
hele annem bana söylüyorsa...

kara gözlerimi
ağlamamı
gamzemi

sanki şarkı gerçekten benim için yazılmış gibi.
annem benim...
her zorlukta benim yanımda olacağını , benim gözlerimdeki yaşları sileceğini , gamzemde gülleri bitirmeyeceğini biliyorum.
seni seviyorum ANNEM...

27 Mart 2014 Perşembe

güzel bir hikaye :)

 
bu hikayeyi hepimiz okumuşuzdur...
ben yinede paylaşmak istedim...
hatırlatmak amacıyla :)
ben çok severim böyle güzel hikayeleri...
Alyansı neden dördüncü parmağımıza takmalıyız?
Bunun, Çinliler’in anlattığı çok güzel ve inandırıcı bir açıklaması var...
Başparmak, anne-babanızı,
İşaret parmağı, kardeşlerinizi,
Orta parmak, sizi,
Dördüncü parmak (yani yüzük parmağı), hayat arkadaşınızı,
Ve serçe parmak, çocuklarınızı temsil eder.
İlk önce avuçlarınızı birbirine bakacak şekilde açın.Orta parmakları bükün ve sırt sırta birleştirin.
Daha sonra kalan dört parmağınızı da şekildeki gibi açıp, uç uca getirin.
Şimdi, anne babanızı temsil eden başparmaklarınızı ayırmaya çalışın...

Açılacaktır, çünkü anne babanız sizinle birlikte ömür boyu yaşamayacaktır. Er ya da geç onlardan ayrılmak zorundasınız.
Baş parmaklarınızı önceki gibi birleştirip, kardeşlerinizi temsil eden işaret parmaklarınızı ayırın.

Onlar da ayrılacaktır, çünkü kardeşleriniz kendi ailelerini kurup, ayrı bir hayat seçer.
İşaret parmaklarınızı birleştirip, çocuklarınızı temsil eden serçe parmaklarınızı ayırın.

Onlar da ayrılıcak, çünkü çocuklar da evlenir ve bir gün kendi hayatlarını kurar.
Son olarak serçe parmaklarınızı birleştirip, eşlerinizi temsil eden yüzük parmaklarınızı ayırmaya çalışın.

Ayıramadığınızı görünce şaşıracaksınız.
Çünkü karı-kocalar hayat boyu bir arada yaşarlar...
İyi günde ve kötü günde...


yazıyı ilk okuduğumda sevgilimede yaptırtmıştım ve ardından hemen açıklamasını yapmıştım çok beğenmişti :*
eşler her zaman birbirlerini sevmeli , kıymetini bilmelilerdir!!!
ölüm onları ayırana dek...

bunlarada bakın :)

link