annem etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
annem etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

3 Mayıs 2015 Pazar

kına gecem :)

gelelim kına geceme...

hani eski zaman masalları anlatır
hüznümü huzura dolarsın
kaşım gözümden çok içim bir parçan
annem sen benim yanıma kalansın

hani bir biblon vardı kırdığım
üstüne ne kırgınlıklar yaşadın
ama bil ki ben de parçalandım
annem ben senin yanına kalanım

annem annem sen üzülme
sözlerin hep yüreğimde
annem annem gel üzülme
ben hala senin dizlerinde

uzayan sohbet gecelerinde
rolleri unutur dost oluruz
bizi bağlayan bu kan değil yalnız
annem biz birbirimize kalanız

ben kararlı uçarken yolumda
sen çatık kaşlarının altında
her yeni güne sevgiyle başlarsın
annem sen benim yanıma kalansın
kına gecemde çok söylemek istediğim bir şarkıydı ama söyleyemedim. yanlış anlaşılmasın niyetim duygu sömürüsü yapmak değildi. sadece bence annemle bana çok uyan bir şarkıydı ondan.
o zamanlar o kadar çok koşuşturma içindeydim ki unutmuşum :(

bazı şeyleri maalesef unutsam da aklımdaki bazı şeyleri uygulamayı başardım :)

ben terkosluyum yeni adıyla durusu.
terkosta herkes kına gecesinde adettendir diyerek gelinlik giyer.ben de hem bu geleneğe uymak hemde içimde kalanı yapmak için kısa gelinlik giymek istedim. üstelik bu gelinliğimi annem diksin istedim. aslında asıl gelinliğimi bile annem diksin isterdim ama annem zor iş dedi. hiç yapmadığı bir işmiş, gelinlik dikmek çok zormuş ama kısa gelinliğimi yapmaya can-ı gönülden razı oldu. 

gerçekten benim kınam ve düğünüm resmen annemin ve benim üstümden geçti. pek fazla kişi yardımcı olmadı. birde biz nişan yapalım nerede yapalım filan derken sevdiceğimle bir gün de düğün yapmaya karar verdik. karar verdikten sonra her şeyi yapmak için 1.5 ay vardı önümüzde. ondandır ki çok kısa zamanda çok şey başardık ana kız :)


canım annem benim kınaya tam 1 gün kala kısa gelinliğimi yetiştirebildi ancak. ben ve emine teyzemde üstündeki incileri gece yarısına kadar diktik. teyzeme de sevgiler buradan emnem benim :)

kına gecem için saç aksesuarı aldık tam istediğim gibi o kadar şanslıydım ki anlatamam .
kesin bulamayız diye çıktığımız yolda ilk dükkanda bulduk süperdi :)

ayakkabımı da gelinlik ayakkabılarımı giydim daha güzel görünsün diye :)

makyajımıda m.a.c le yaptırdım profesyonel olarak. şükrediyorum ki çok güzel yaptılar. saçlarımda çok az olduğu için saç aldık , saçlarımı da aynı istediğim giibi yaptılar. bu kadar az saçtan sonra uzun uzun gür saçlarım olunca nasıl keyiflendim :)


tabi kına olurda ağlamak olmazmı ?
hemde hüngür hüngür...
bir ara babamın sevdiği gül ali şarkısını çaldırmamla birlikte koptum.
neyse bu arada hemen beni alıp başka odaya götürdüler ve kına kıyafetlerimi giydirdiler. sonrası bildiğiniz gibi yüksek yüksek tepelere ve ağlamak :(



ağlarken sevdiceğim geldi sarıldı öylede bir güzel ağladım. güldürmeye çalıştırdılar beni hep en sonunda işe yaradı gülmeye başladım yine :)
güzel gündü be :)
son şarkı olarak da şunu çaldırdım :)
ellerine kına yamış ellerine
gözlerine sürme çekmiş gözlerine
dillerine merci düşmüş dillerine
sosyeteye girmiş köylü güzeli :) :) :)

29 Nisan 2015 Çarşamba

AHMET SELİM GELİYOR !!!

oğluşumuz oluyormuş :)
sevdiceğim doktorda az kalsın bağırıyordu mutluluktan :)
gerçi yinede el hareketleriyle oley filan yapmaktan kaçınmadı :)
erkek çocuğa kafayı taktığı için değil bu mutluluk bebeğimiz kızda olsa aynı sevinecekti. ben hamile kaldıktan sonra bir rüya gördü ve kesin erkek diye uyandı. bu sevinç nidaları haklı çıktığından yani :)

isim konusunda da ben selim ismini çok seviyordum keza sevdiceğimede söyleyince oda onayladı. ahmet te benim rahmetli babamın adı. babamıda analım istedik ismiyle.

geçenlerde köyüme gittim. yakın akrabalarımın çoğu duymuş adının ''ahmet selim'' olacağını. herkes çok sevinmiş. tabi birazda burukluk var bu sevinçlerde. babamın teyzesinin kızı ki ben ona küçüklükten beri hala derim, bebeğin adını duyunca sanki ahmet'in yüzünü görüyorum hani hep gülerdi ya o ifadesinle dedi. ben bu laftan sonra doğal olarak ağlamaya başladım.
anneannemde çok istemiş babamın adını koymamızı, çekinmiş söylemeye. ona telefon edip ahmet selim geliyor deyince çok mutlu oldu , duygulandı.
tabii annemde öyle hüzünlü , sevinçli , mutlu , gururlu ...

umarım babamda sevinmiştir ve gurulanmıştır ...

17 Mart 2015 Salı

OLDU EN SONUNDA OLDU BİM BAM BOM !!!

 EVET !
sonunda birbirimize bu sözcüğü söyleyip evlendik... ( 01.11.2014 )
eee bende bu işler güçler sayesinde yazılarıma çok çok çok ama çok ara verdim :(

kına gecem biraz stresli ve ağlak geçti ama düğün gerçekten çok güzel oldu :)
beklediğime değdi , hayal gibiydi...
istediğim yerde, istediğim gelinlikle , istediğim damatla :) gelin oldum ben :)

salona ilk giriş şarkımız :
olmaz olsun cüzdanımda milyonlar
kalbimde sevgin oldukça
zenginlik , mal , mülk , para neye yarar
yanımda sen olmayınca...
herkesi eğlendirerek girdik salona. bana tam uyan bir şarkı ben seçtim giriş parçamızı sevgilimde tamam dedi tabisi :)
herkes bu şarkıyla eğlenirken sevgilimle beni nikah masasına aldılar ve nikahımız kıyıldı :)
nikah kıyıldıktan sonra gelin hanıma yapılan suikastlara bende kurban oldum :(
gelin hanım soyadınız nedir ?
bende çok biliyorum ya hemen söyledim ama eski soy adımı :)
salonda tam anlamıyla kahkalar koptu , bende kahkahalardan sonra anladım ne yaptığımı :)
aman olsun ya güldürdüm işte misafirleri :)

nikahtan ve gülme krizlerinden sonra romantik gelin damat dansımızı yaptık :*

dans şarkımız ise :
fikrimin ince gülü
kalbimin şen bülbülü
o gün ki gördüm seni
yaktın ah yaktın beni
      gördüğüm günden beri
      olmuşum inan deli
      o gün ki gördüm seni
      yaktın ah yaktın beni
ateşli dudakların
GAMZELİ yanakların
o gün ki gördüm seni
yaktın ah yaktın beni
süper bir sesten sema dan istedik çünkü son kıtasını söyleyen nadide insanlardandı ve müziği insanın içine işliyordu.
son kıtasını neden mi istedik ?
çünkü sevgilim bu şarkıyı bana hep söylüyordu tanıdığım ilk günlerden beri ama son kıtasını bilmiyordu. bir gün ben söyledim son kıtasını o da bu şarkının beni anlattığını söyledi ve o gün karar verdi bu şarkımızın düğün şarkısı olacağına . özellikle gamzeli yanaklar kısmını duyunca :) sevgili eşimle birbirimizin gözünün içine baka baka söyledik bu şarkıyı :)

veee derken düğün pastamız geldi . ( benim gibi bir insana hiç yakışmayan yapay bir pasta :(
ama inanın her şeyle ben ilgilendiğim için pastamı yapacak zaman bulamadım. )
bilin bakalım pastamız benim tarafımdan özellikle seçilen hangi şarkıyla geldi ?
      oldu en sonunda oldu bim bam bom
      rüyalarım gerçek oldu bim bam bom
      duyduk duymadık demesin hiç kimse
      işte ilan ediyorum herkese ...
ha ha hay dinleyin dostlar
benimde artık bir sevgilim var
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
bu arada ben hem oynuyorum hemde pasta kesmeye çalışıyorum. sevgilimi dedim birbirimizin ağzına vermeyelim diye ama o unutmuş ben kendim yedim bir baktım o da bana uzatmış pastayı. tabi bu manzara benim pastayı ne kadar çok sevdiğimi bilen insanların diline düşürdü : düğününde bile dayanamadın yedin pastayı diye :)

pasta olayıda bittikten sonra takı muhabbeti başladı , durduğumuz yede para kazandık :)
şaka bir yana biz dikilirken herkes döktürmeye başladı. içim gidiyor nasıl oynamaya. takı bitti kendimi gelin odasında buldum . kurdeleyi çıkardıktan sonra koşa koşa piste attım kendimi . hatta o sırada sevgilimi bile unuttum :) ooo döktür döktür doyamadım valla :) :) :)
ama hep dedim bir gün düğünüm olsun hiç oturmıyacağım diye , dediğimi yaptım !
sefam olsun oh oh :)

bir ara annem geldi yanıma kızım bari biraz gelin masanda otursaydında masa seni görseydi dedi :)
düşünün yani durmak yok hep döktür :)
bir otur bir fotoğraf neyin çektir dimi
varsa yoksa oynamak
oynak gelin işte :)

tabikki herşeyın bedeli var. düğün bitti eve geldik , ayakkabımı çıkarmamla ayaklarımın koptuğunu hissettim... ölüyorummm ...

ama olsun dimi değdi :)

MUTLU SON ! ...

5 Mayıs 2014 Pazartesi

bir şarkı - annem ve ben ...

sen ağlama
bir damla göz yaşın yeter
sen üzülme gülüm
GAMZENDE güllerin biter
radyoda bu şarkı çaldı bu sabah. aklıma annem geldi. diyeceksiniz annenmi ?
evet annem...
ben bu şarkıyı dinlerken annem ve babam aklıma geliyordu. direk onları düşünüyordum. çoğu zaman ağlıyordumda. annemde ağlıyordu. ben babamı düşünüyor zannediyordum fakat annem beni düşünüyormuş. şaşırdım bunu duyunca.
sonra şarkıyı birkezde kendimi annemin yerine koyarak dinledim.

kara gözlerinden bir damla yaşdüşünce
güzel yüzün yanakların ıslanır
hüzün keder yüreğime yaslanır
yollarıma taş koysalar döneceğim
gözlerinden yaşlarını sileceğim...

fena şarkı...
hele annem bana söylüyorsa...

kara gözlerimi
ağlamamı
gamzemi

sanki şarkı gerçekten benim için yazılmış gibi.
annem benim...
her zorlukta benim yanımda olacağını , benim gözlerimdeki yaşları sileceğini , gamzemde gülleri bitirmeyeceğini biliyorum.
seni seviyorum ANNEM...

8 Nisan 2014 Salı

kescez kescez yicez :):):)

yemek yemeği seviyorum...
bunu bilmeyen yoktur!
resmen zevkle yemek yiyiyorum. yemek benim için bir işkence veya zorunluluk değil büyük bir zevktir.
yemekle aramdaki bağ küçük yaşlardada böyleydi.
şöyle bir hikayem var :
ben daha etrafımdaki şeylerin isimlerini öğrenmeye çalışan küçük bir çocukken annemle anneannemlere gitmek için otobüse binmişiz.
yeni yeni konuşmaya çalışan ben
-anne bu ne ?
-otobüs.
-bu kim ?
-şoför
ve benzeri sorularla anneme yolculuk boyunca sorular sormuşum. yolculuk devam ederken kuzuların otladığı bir yerden geçmişiz. annemde hayvanların adlarını bana öğretecek ya bana sormuş 'kızım bunlar ne?' bendeki cevap takdir-i şayan.
'kuzu anne mmm kescez kescez yicez'.
diyince kadıncağız basmış kahkayı :):):)
ne kadar açım bir düşünün...
otlayan kuzular = mmm yemek

30 Mart 2014 Pazar

canım annem , canım sevgilim , canım takipçilerim

en iyi takipçilerim...
annem ve sevgilim...
bunun böyle olması gerekiyor.
ama yok arkadaş !
nasıl olsa onlara dayanamayıp ne yazdığımı söylediğim için ikiside bakmıyor.
deliricem yaa
üzülüyorum ama :(

halbuki ben onlar için neler yazıyorum buraya dimi ?
bazen onlara alt mesaj olarakta bazı şeyler yazıyorum ama bakmıyorlar işte :(

artık söylemicem neler yazdığımı. belki merak ederde bakarlar :)

aman bakmazlarsa bakmasınlar benim canım takipçilerim bana yeter :):):)

10 Şubat 2014 Pazartesi

annemden satılık bebek eşyaları :)

annem örgü örmeyi çok sever. bu ara hele resmen motora taktı annem. ee kolay değil sülaleye gelecek 4 bebişimiz yolda. hepsine ayrı ayrı cicişler yapıyor annemde :)

süeterler - yelekler




sizde bebişinize veya tanıdığınız bebişlere el emeği göz nuru bir hediye almak isterseniz diye satışa çıkardık !!!
uygun fiyatlara satışlarımız başlamıştır !!!
istediğiniz renkte istediğiniz şekilde yapılabilir...
sevdikleriniz sıcacık olsunlar :):):)

dipnot : almak isteyenler buraya yorum yazabilirler veya arwenjuliet@gmail.com adresinden bana ulaşabilirler.

9 Aralık 2013 Pazartesi

işte kötü günler bitti :)

bana sevdiklerim yetiyor...
iyiki onlar var hayatımda...
sizleri çok seviyorum...
ben ne zaman sizlere yazı yazamıyorum ?
evet tahmin ettiğiniz üzere iş ile aram bozulduğunda !!!
bu sefer tamamen ilişkim bitti eczane ile...
2 hafta çok kötü zamanlar geçirdim ama şu an iyiyim. size bütün ayrıntılarıyla anlatmak isterdim ama kötü şeylerle canınızı sıkmak istemem. size kısaca özetlemeye çalışayım...
sabah işe gittiğimde yanımda çalışan varlık benim hal ve hareketlerime dikkat etmemi söyledi ,  keşke annemin adıyla anılsaymışım ama eczanedeki çalışan kız diye anılıyormuşum , sevgilimle bizi uygunsuz halde yakaladıklarını ve müşterilerin gelip anlattıklarını söyledi , sonra ben bunlara karşılık verince iyice sinirlenip bana gerizekalı diye bağırdı , ağıza alınmayacak hakaretler etti...
ertesi gün annemle gittik eczaneye patronlarıma anlatmak için , patronlarım o varlığın yanında olup annemede banada söylendiler...
neyse bu kadarı bile beni sinirlendirmeye yetiyor...
işten ayrıldıktan 3 gün sonra eve ihtarname geldi işe gitmiyormuşum diye , hemen avukata koştum bu ne demek diye . avukatın bana söylediği tamamen kendi ''popo'' (çok affedersiniz) korkusundanmış çünkü dava açarsam %99 ben kazanırmışım. en az 80.000 TL alacağım varmış.
ben dava açmaya çok niyetlendim , madem bana hakketmediğim hakaretler ediyorsunuz, madem ben kötüyüm alın işte ben böyle kötüyüm demek istedim ama annem onlardan gelecek 1TL bile istemiyorum onlardan gelecek para ALLAH' tan gelsin dedi ve parayı onlara hibe ettik anlayacağınız...
insanlar ne kadar kötü...
sen orada sevgiline gülüyorsun olay kulaktan kulağa başka bir şeye dönüşüyor...
ve en kötüsüde ne biliyormusunuz?
bu dedikodulara en yakınlarım dediklerininde inanması...
bizim kızımız yapmaz diyenlerde vardı sağolsunlar onlarla , annemle ve sevgilimle birlikte atlattım kötü günleri...
beni seven herkese teşekkürler...

31 Ekim 2013 Perşembe

annem sevgilime güveniyor...

Güçlü ve dayanıklı bir yapıda olmama rağmen kırılgan ve güçsüz bir ruha sahibim.  Korkak bir yanımda var pek belli etmesemde. Örneğin hala karanlıktan korkarım. Yalnızlık ara ara hoşuma gitsede yalnızlıktan da çok korkarım.
Geçenlerde annemle çeyiz hakkında konuşurken annem birden ağlamaya başladı. Ben haliyle dondum kaldım. Sordum anneme neden ağladığını  annem hem ağladı hem anlattı.
‘’ bana bir şey olursa en azından ortada kalmazsın , gözüm arkada kalmaz. Sevgiline güveniyorum . ama yinede ölmeden önce seni beyaz gelinlikle evinden çıkarken görmek isterim’’ dedi.

Bu o kadar içime oturdu ki anlatamam…
Herhalde her annenin istediği birşeydir kızını gelinlikler içinde mutlu olduğunu görmek. Aslında benden ayrılacağı için çok üzgün ama bir o kadarda mutlu olucak benim mutluluğumla J
Ben küçükken bir hayalim vardı. Gelinliğimi annemin dikmesi  J
Annem modalisttir. Buna dayanarak hayal kurmuştum J gerçi annem kızım ben gelnlik daha önce hiç dikmedim , gelinlik zordur desede ben hep direnmiştim.  Anneciğim en azından süslemelerini sen yap derdim…


Gelinliğim ne olur bilinmez ama dilerim annem beni  bembeyaz gelinlik içinde mutlu görür…

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

5 Temmuz 2013 Cuma

annem ve köpekler :)

annem bundan 6 sene önce bunalıma girdi. doktora gittiğimizde buna kansızlığın sebep olduğu ortaya çıktı. fakat hiç uyuyamıyordu ne gece ne gündüz :(
biraz üzücü bir durum ama annemin bir hareketi beni yıktı geçirdi :):):)

anneannemlerin balkonundayız. annem ben ve anneannem. gece saat 02:00 annem uyuyamıyor diye muhabbetteyiz bizde. derken tam muhabbetin en koyu anında annem bizlere bakarak 2 adet köpekten bahsetti. isimlerini , cinslerini söyledi . sonra ben alıcıymışım gibi sordum fiyatını filan. benimle satıcı alıcı muhabbeti kurdu yaklaşık 5 dakika konuştuk bir tanesi golden cinsiydi benim en sevdiğimden fiyatta da anlaştık tam ben köpekleri alıyordum ki annem uyandı :) olanların hiçbirisini hatırlamıyordu :)
anneannemle gülme krizine yakalandık resmen :):):)
olanları anneme anlatınca o da güldü :):):)


neyse ki 1 ay sonra annem düzeldi.
ama bu hatıramız hep hafızalarda :)

11 Haziran 2013 Salı

annem = mor :)

çok renkli kadın şu annem :)
yine giymiş pembeleri morları geçti çalıştığım yerin önünden :)
eskiden kızardım neden böyle renkli giyiniyorsun sen artık yaşlısın diye özellikle lise döneminde yapardım bunu. sonra birgün bir baktım annem kara kara renkler giyiyor hiç alışmamış gözlerim yadırgadım birden. birde karalar giydikçe bunalım takılmaya başladı . hiç yakışmadı anneme bu karalar :)
yahu benim annem bu neden giymesinki cıvıl cıvıl şeyler:)
mor renge takıntısı var ne alırsa hep mor alır. onun yüzünden herkes benide onun gibi mor delisiyim zanneder :)
tamam canım sempatim var :)
mor elbise , mor bluz , mor takım , mor eşyalar eve , mor oje ...
evimizin olduğu yerde erguan ağaçları vardır. annemin tepkisi ne güzel açmışlar mor mor olur her sene :)
gönlü genç benim anneciğimin...

bunlarada bakın :)

link