kanuni etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
kanuni etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

20 Haziran 2014 Cuma

= wax museum =


bal mumu heykel müzesine çok uzun zamandır gitmek istiyordumki nihayet kısmet oldu.
içeri girdiğimizde hemen bir bayan yanımıza geldi ve içerideki yabancılar gittiğinde bize sunum yapacağını o zamana kadar dolaşmamızı söyledi. sevgilimle birlikte o zamanı değerlendirmek için hem gezdik hemde fotoğraf çekildik.
yabancılar gitti ve sıra sunumlu gezmeye geldi.
çok tatlı bir bayandı jale kuşhan.
bize hiç sıkılmadan , bıkmadan bir sürü ayrıntı vererek sunumu yaptı.

fatih sultan mehmet
istanbul ' un fatihi
yanındada benim padişah torunu sevgilim :)
burunlar tıpatıp aynı valla :)
mimar sinan
koca mimar sinan
şeyh şamil
imam şamil
kuzey kafkasyanın dini önderi
kafkas kartalı
babamın çok sevdiği bir önder. bana küçükken hep anlatırdı. hatta o zamanlar bir kuş almıştık babam adını şeyh şamil koymuştu. lütfen bunu bir saygısızlık olarak algılamayın rica ediyorum.
resim çekildiğimiz sıradada gözlerimdeki yaşları tutamadım :( tabii sevgilimde tutamadı beni öyle görünce :(
 kanuni sultan süleyman
sultanım çok yaşa...
emrinize amadeyim...
ben sizin kulunuzum sultanım...
hürrem sultan
haseki hürrem sultan
kanuni sultan süleyman ' ın nikahlı karısı
sarayda ilk nikah kıydıran kadın
kadınların efendisi...
sevgilimde hemen aldatıvermiş beni :)
timurlenk
büyük timur imparatorluğunun kurucusu
müzedeki çoğu balmumu bir resme göre yapılmış ama timurlenk in seneler önce mezarı açılmış ve artık bilgisayarda et yerleştirme gibi programlar kullanıldığından %99 timurlenk böyle gözükmekteydi denebiliyormuş.
atatürk
mustafa kemal atatürk
büyük hakan
ulu önder
türkiye cumhuriyeti ' nin kurucusu

sevgilimin asıl mesleği olan elektirikçiliğe karşı koyamadı :)
 balmumu bile olsa elektirikçiliği :)
casanova :)
ünlü çapkın
sevgilimde hava yapıyor sen mi ? ben mi ? diye
chevalier d'eon
erkek olarak krala çalışırken kralın emri üzerine kadın kılığına girip kadınlar arasındaki dedikoduları öğrenmek için casusluk yapmıştır.
fakat kadınlığa çok alıştığı için geri kalan yaşamını kadın olarak geçirildiği tahmin edilirmiş.
napoleon bonaparte
napolyon
fransa imparatoru
para para para :) :) :)

sunum yapan bayan son bölüme girdiğimizde bize ''içerdeki balmumlarını elleyemiyorsunuz ama bu bölümdekiler incelemeniz için yapıldı'' dedi. ben meraklı melehat hepsini elliyorum tabii. 3. eli ellediğimde el beni bir yakaladı akabinde bende bir çığlık ! yaklaşık 5 dk benim bu halime güldüler :):):)
 bunlarda maskeli hallerimiz :)

kesinlikle gidip görülesi bir yer !!!
gözler nakil alımış , kirpikler saçlar teker teker işlenmiş. o yüzden kesinlkle çok canlı duruyorlar.
lakin siz siz olun her eli ellemeyin :) :) :)

19 Kasım 2013 Salı

padişah ve haseki sultan :)

ben eskiye düşkün bir insanımdır.
severim yaa...
ama öyle antika meraklısı değilimdir. hatta antikayı pek sevmem , sonuçta onlar bir zamanlar başkalarına aitti soğuk gelir bana. tabii bunda  cnbc e de oynayan ghost whisperer'ında etkisi var. ne tırsıyordum valla o diziyi izlerken !
çatalcada her sene erguvan festivalleri yapılır.
bu senede çok eğlenceli geçti.
sevgilim yemek işinde olduğu için sadece 2 gün saat 22:00 da çıkabildi. diğer günler saat 01:00'e kadar çalıştı , doğal olarak bende festivallere kah arkadaşımla kah annemle çıktım. Bengü'nün çıktığı gün sevgilimle gitmek istiyordum. neyseki Allah bize acıdı işleri erken bitti . aşkım koşturarak yanıma geldi derken konser başladı. bizi bir görsen liseli gençler gibiyiz. hoplayıp , zıplıyoruz , bir ara etraftakiler unutup hızlı şarkılarda dans bile ettik :)
anlayacağınız çok eğlendim :)
konser bittikten sonra doğru yemek yemeye eee o kadar enerji sarf etmişiz. hakkımız tabii :)
köfte ekmek ooo misss ...
hazır beraberiz festival alanını gezelim dedik. direk gözüme çarpan birşey buldum tabii , eskiye düşkünüz ya :) padişah ve cariye kıyafetleri giyip fotoğraf çektiriyorsun. bir nevi '' giyçek '' bozması bir yer. sevgilim pek istekli olmasada beni kırmadı. başladık giyinmeye... aman ya ben bu süreçte bir sinir oldum ki sormayın. L beden bile dar geldi bana... o ha yani... kalıpları küçükmüş salakların...
sevgilimin yanında rezil ettiler beni :(
bende bir inat !
hayır illa o L beden mor kıyafetin içine olucam...
tabiiki olmadı...
olmadı ama yan poz verince resimde kıyafete sığamadığım görünmedi :)
çekim süreci çok zevkliydi , birbirinden eğlenceli pozlar verdik :)
benim elimde ud , tef vs...
sevgilimde kılıç , nargile vs...
öteki resimlerde gözüm kalmasına rağmen , içinden bir pozu beğenip aldık.
kim gördüyse bizim bu fotoğrafımızı çok güldüler :)
gülerek hatırlayacağımız bir hatıra oldu bizede...
kıyafetlerimiz bu kadar güzel olmasada  idare ederdi...
bir daha ki fotoğraf ''giyçek'' te çektirmek dileğiyle ...

bunlarada bakın :)

link