zayıflamak etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
zayıflamak etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

15 Kasım 2013 Cuma

o eski halimden eser yok şimdi...

acilen zayıflamam gerek !!!
bunun düğünü var , kınası var , nişanı var , sözü var , istemesi var , tanışması var...
var oğlu var...
bunlarda tombul tombul olmak istemiyorum.
ya Allah'ım ne olur yardım et bana şu gırtlağımı tutayım artık !!!

şuna kesin eminimki rejime başladığımda kesinlikle pazartesi başlamayacağım. resmen uğursuz geliyor. sporada birden yüklenmemek lazım yoksa bıkıyorsun ve bir daha yapmıyorsun. pilatese yine başlıyım hem bu sefer saatleride güzel ayarlarım çünkü kış döneminde eczane 18:00 kapanıyor. hemen eve gidip bir çorba içsem veya bir salata yesem 18:30 da başlasam platese saat 20:30 da sporumda bitmiş olur. böylece eğer sevgilimle cafeye gideceksek hazırlanma zamanımda kalır :)

evet evet kesin yarın başlıyorum !
şans dileyin bana !
annemede söyleyim bari bir dua okusun. kabul olur inşallah !
geçen gün sevgilime lise 1 veya 2 tam hatırlayamıyorum resmimi gösterdim. uzun bir müddet resimden gözünü alamadı sonrada ''hayatım bu ne ya çok güzelsin , böyle bir güzelliği görsem kesinlikle unutmazdım , hemen asılırdım sana sen istemesende naz yapsanda bırakmazdım peşini'' diye söyledi. bu çok hoşuma gitti ama bir o kadarda üzüldüm. çünkü artık öyle görünmüyorum vücudum baya değişti o resimden şimdiki haline en az 15 kilo fark vardır ( bu fark 14 kilo vermiş halimle yani toplamda 30 kilo ). tabii ben ''neden öyle diyorsun deyince'' o da ''hayatım ama çok güzelsin orada gerçi senin kalbinin güzelliği yeter ben seni böyle sevdim ve sevicem sevgilim'' diye işi tatlıya bağladı ama yinede zayıflamak , eski haline dönmek için çıldıran bana biraz dokundu.
bir recep ivedik'e gönderişte bulunasım geldi.
''ben dış görüntüyede biraz önem veririm kadında, haa ruh güzelliğim iyi diyorsan onu bilemem , ama gelgelelim ruhlar alemindede yaşamıyoruz''
dimi efendim görüntümüz de süper olsun :)

şu kiloları sırf sevgilim öyle dedi diye değil , kendimi öyle görmek istediğim için çok istiyorum. kendime bu halimle hiç birşey yakıştıramıyorum illa bir yerimden löp löp yağ fışkırıyor :(
destekleriniz ve dualarınız benimle olsun...

9 Kasım 2013 Cumartesi

offff offfff ...

bugün 9 kasım !!!
biliyorum iddiaya girmiştim ama başaramadım :(
kilo pek fazla veremedim. ilk 13 gün süper geçti ama sonrası yorgunluk yılgınlık netice pek başarılı olamadım.
yarın bir daha başlamak istiyorum umarım bu sefer başarılı olurum !!!
bir adamakıllı başlasam 59 kiloya inene kadar hiç bozmıcam ama dayanamıyorum çikolataya ...
sevilmeyecek şey mi ama ?
çikolata yemezsem resmen krizlere giriyorum. o gün suratımdan düşen binparça. herkese saldıracak kadar sinirli oluyorum maalesef.
hani insanlar nasıl ki sigara bırakmak için bu kadar zorlanıyorsa bende sanırım bu çikolatayı bırakmak beni o kadar zorlayacak :(
tamamen bırakmasamda insan gibi yesem kafi...
ya gerçekten bende artık vücudumdan iğrenerek değilde severek dolaşmak istiyorum.
her giydiğim kıyafet yakışsın istiyorum. göbeğim yüzünden sevdiğim kıyafetleri giyememek iğrenç bir duygu :(

çikolata yerken çok mutluyum ama
sonunda kilolar gitmiyor ya offf offff...

1 Ekim 2013 Salı

zor ama bu sefer başarıyorum galiba !!!

dün bayaa bir zor geçti. hem hareketleri yaparken çok zorlandım hemde aklımı yemeklerden uzak tutmaya çalışırken. ama geçti şükürler olsunki. bugün biraz daha iyi geçiyor sanki. yalnız dünden kalan pilates ağrılarım var azcık . bunlara takmıyorum çünkü sonuç muhteşem olucak :) inşallah:)
dediğim gibi dün pilates 1 ve pilates 2 cdlerini yaptım ebru şallının. bazı hareketlerde epey zorlandım . bir ara kadını gırtlaklayasım geldi cidden. kadın minicik zaten hop kaldırıyor bedenini !
yahu benim bedenim aynımı tam 2 katı beden kaldırırken öldüm bittim ...
yemek desen tam uyuyorum rejime.
size hep yayın yaparak söyleyeceğim rejimin nasıl gittiğini.
bana destek olun sizde tamam mı ?
:):):):):):):)

22 Haziran 2013 Cumartesi

rejim :( açım :(

açıııımmmm...
çoook açıııımmmm...
ben böylesine rejimdeyken eczaneye bir kız geldi 50 kiloymuş , kendisini hiç beğenmiyormuş 6-7 kilo alması gerektiğine inanıyor ve bana ''acaba kilo aldırıcı birşey varmı ? çünkü ben yiyiyorum bana yaramıyor kilo alamıyorum'' dedi.
ayyy cinlerim tepeme geldi !!!
zaten açlıktan sinirlerim tepemde dolaşıyorum. kıza elimin tersliyle vurasım geldi yaa !!!
ben senin kilona incem diye neler çekiyorum haberin varmı kızcağızım :)
...
hiç tartılmıyorum. tamamen süpriz olsun indiğim kilo :)
1 haftada ancak vücudumdaki ödemi suyu atmışımdır dışarı. bunuda sporsuz yaptığım için biraz bacaklarım titriyor. kendimi çok halsiz hissediyorum.
pazartesi itibari ile umarım sporuma başlayabilirim. çünkü ancak o zaman kalıcı kilo verebilirim !!!
...
hayallerimde hep çikolatalar , pastalar var !!!
ahhh...
ah...
sevgilimi bile çikolata gibi görüyorum yaaa :))))

17 Haziran 2013 Pazartesi

rejim :( / zayıflamak :)

rejimdeyim yine bugün başladım.
zaruri ihtiyaç !


1 sene önce 82 kiloydum. sporla ve yediklerime dikkat ederek 11 kilo verdim . şimdi 71 kiloyum. artık eskisi kadar tombul değilim ama yinede kilom var. bir kıyafet giydiğimde beğenmiyorum hala...
hedef 10 kilo daha vermek sporla ve rejimle :)
bugün saat 7:00 de kalkıp spor yapıcaktım fakat saati duymadım veya uyku sersemi kapadım bilmiyorum. sonuçta spor yapamadım. bugünki sporu akşama yapıcam artık.
sabah kahvaltısı olarak sadece muz yedim. tabii hergün böyle olmıyacak sabah sandviçimi hazırlıyacağım bundan sonra. saat 11:30 gibi erik yicem , sonra saat 13:00 gibi öğle yemeği , saat 17:00 bir meyve daha ve sonrada çok az akşam yemeği ve acıkınca salatalık. hem bu sıcak günlerde salatalık en faydalı yiyecek :)
tam 1 ay sonra kilomu yazıcam buraya bakalım kaç olucam :):):)
mutluluklar:)

bunlarada bakın :)

link