babam etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
babam etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

29 Nisan 2015 Çarşamba

AHMET SELİM GELİYOR !!!

oğluşumuz oluyormuş :)
sevdiceğim doktorda az kalsın bağırıyordu mutluluktan :)
gerçi yinede el hareketleriyle oley filan yapmaktan kaçınmadı :)
erkek çocuğa kafayı taktığı için değil bu mutluluk bebeğimiz kızda olsa aynı sevinecekti. ben hamile kaldıktan sonra bir rüya gördü ve kesin erkek diye uyandı. bu sevinç nidaları haklı çıktığından yani :)

isim konusunda da ben selim ismini çok seviyordum keza sevdiceğimede söyleyince oda onayladı. ahmet te benim rahmetli babamın adı. babamıda analım istedik ismiyle.

geçenlerde köyüme gittim. yakın akrabalarımın çoğu duymuş adının ''ahmet selim'' olacağını. herkes çok sevinmiş. tabi birazda burukluk var bu sevinçlerde. babamın teyzesinin kızı ki ben ona küçüklükten beri hala derim, bebeğin adını duyunca sanki ahmet'in yüzünü görüyorum hani hep gülerdi ya o ifadesinle dedi. ben bu laftan sonra doğal olarak ağlamaya başladım.
anneannemde çok istemiş babamın adını koymamızı, çekinmiş söylemeye. ona telefon edip ahmet selim geliyor deyince çok mutlu oldu , duygulandı.
tabii annemde öyle hüzünlü , sevinçli , mutlu , gururlu ...

umarım babamda sevinmiştir ve gurulanmıştır ...

28 Haziran 2014 Cumartesi

sessiz gemi

bir çok giden memnun ki yerinden
çok seneler geçti çok seneler geçti
dönen yok seferinden

ilk ezberlediğim şiir.
babamın sayesinde , ama babam yokken...

babamın en çok sevdiği şiirmiş. annemden öğrendim bu bilgiyi ve daha o an ezberledim. hala şiiri baştan sona ezbere bilirim , hiç unutmam.

babamı bu kadar çok sevmeme rağmen hakkında çoğu şeyi bilmemem çok garip geliyor. o zamanlar çocuktum neyi sevip neyi sevmediğini kavrayacak yaşlarda değildim. ama insan yinede kendine soruyor nasıl bilmiyorum ya ?
-bana şarkı öğretirdi türk sanat müziği
-trakyalının kanında olduğu için hafiften içerdi
-eski şarkıları dinleyip balkonda beraberce keyif çatardık
-beni çok severdi , hediyeler alırdı.
-asla vurmazdı çok kızdığında 2 , 3 şaplak popoya sadece :)
-güler yüzlüydü ( hiç asık suratlı hatırlamıyorum )
-çok yufka kalpliydi
-hiç kimseye asla bağırmazdı
-sevecendi
-ağlaktı
-bana bisiklet binmeyi öğrettin

babam hakkında hatırladıklarım bunlar.
çok üzücü...

ilk zamanlar sesini hatırlıyordum. şimdi gitgide siliniyor o ses kulaklarımdan :(
Allah'tan resimler varki siması hep tazeleniyor.
bazen acaba şimdi yanımda olsa ne olurdu diye düşünmekten kendimi alamıyorum.
beni kıskanırmıydı ?
benim gözlerimdeki aşkı görebilirmiydi ?
...
keşke yanımda olsaydın...
hayatımdaki tek keşkem sensin baba...

söz günü yokluğunu o kadar çok hissettim ki...
erkekler kendi aralarında isteme faslına girdiklerinde gözlerim seni aradı. beni verdiklerinde bir yerden çıkıp , sevgilime sarılıp '' kızımı aldın ama sakın üzme '' demeni bekledim. sonrada bana ağlayarak sarılmanı ! ki eminimki ağlardın...

beni affet baba ...
sevgilimle sana gelemedik.
biliyormusun damadının bile aklındasın. damadın seni hiç tanımadan sadece benim anlattıklarımla seviyor seni.
damadın bana '' hayatım ilk babandan istemem lazımdı seni , kötü oldu böyle ilk fırsatta gidelim '' dedi. bu lafı beni çok mutlu etti. ben ona demeden onun bunu düşünmesi benim için çok önemliydi.
en kısa zamanda beni sendende isteyecek babacım !
üzülme tamam mı ?
seni seviyorum
kızın

6 Nisan 2014 Pazar

=uçurtma sevdam=

neden benimle uçurtma uçurmuyorsun ?
uçurtma sadece çocuklar için değilki...
kendini özgür hisseden herkes için...
hem eğlencelide...
eğer sana çocuklar için geliyorsa , fena mı işte çocuklaşırız biraz :)
sen söylemiyormuydun senin bu çocuk ruhuna aşığım diye , bana yeniden aşık olman için bir fırsat...
havalar düzelsin uçurtma uçurmaya gidelim ne olur ?
kırma beni lütfen !!!

bakkk
1 erkek 1 kadın da uçurtma uçurdular :) :) :)

gitmek istediğim film var ya bi küçük eylül meselesi oradada uçuruyorlar bak :) :) :)

uçurtma sevdam bu ara doruklarda yine neden mi ?
nedeni üsküdar'da bulunan uçurtma müzesi.
geçenlerde uçurtmalara bakıyordum ki bunu sık sık yaparım bu müzenin sitesini gördüm.
bayıldım yaaa tam benlik!
anladığım kadarıyla müze 2 bölümden oluşuyor. bir gezilecek yer birde isterseniz yapabileceğiniz atölyesi var.
en kısa zamanda bu müzeye gitmek istiyorum.
hemde can-ı gönülden...
belki müzede satın alınabilen uçurtmalarda vardırda istediğim kelebek uçurtmayıda alabilirim. aldımmı ne kadar mutlu olurum :)
sonra tutma beni...
derhal köyüme giderim uçurtmamla birlikte. ayy ne güzel olur :)
 
eskiden her sene uçurtma bayramları olurdu köyümde. bilmiyorum belki bir yerlerde hala kalmıştır.
kimbilir...
babam çıtaları ve gerekli malzemeleri alır dedemlere getirirdi. orada hummalı bir çalışma başlardı aralarında tut bunu , ver şunu gibi. bana beklerken zaman bir türlü geçmezdi. heyecanlı heyecanlı beklerdim bitirmelerini. sonunda bana gösterirlerdi o an yüzümdeki gülümsemeyi hatırlıyorum. dünya kadar altınımolsa bu kadar sevinmezdim herhalde...
bütün çocuklar uçurtma bayramını beklerdik. bayramın sonunda 1. , 2. , 3. ye ödül vardı ama ben işin bu kısmıylahiç ilgilenmezdim. babamda , annemde beni böyle yeiştirdiler. sağ olsunlar iyikide böyle yetiştirdiler :)
herkes yarışırdı ben keyfime bakardım. herkes dereceye giremedi diye üzülürken ben sanki 1. olmuşum gibi neşeli neşeli dönerdim evime :)
şimdi yine uçurmak istedim bak !!!
neyse hadi artık plan hazır bizede uçurtma almak düşüyor sadece :)

bunlarada bakın :)

link