blog açmak etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
blog açmak etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

21 Haziran 2014 Cumartesi

kendime yazar :)


bloğumu açtığımda ilk yazımı yazmayı sevdiğimi söylemek amaçlı yazmıştım.
böyle bir giriş tercih etmiştim. blogları çok bilmiyordum , hatta takip bile etmiyordum.
bu bilmediğim dünyaya paldır küldür bir dalış yaptım. iyikide yapmışım. eksiklerim olmasına rağmen seviyorum ben bu işi :)

defterimde o kadar çok yazı varki blogta yayımlanmayı bekleyen. evet ben yazmayı seviyorum !
baya böyle bildiğiniz ajandaya güzel kalemlerle , saatin kaç olduğuna aldırmadan yazıyorum. daha sonra bilgisayarımın başına geçtiğimde seçtiğim yazıyı bloğuma aktarıp , birazda resimlerle süsleyip yayınlıyorum :)

bazen dilim daha çok akıcı olsaydı diyorum. umarım yaza yaza düzeltirim dilimide.

yazar olmayı hep hayal etmişimdir. ben yazarım demek çok gurur verici bir şey bence. benim gözüm yoktur öyle koca koca binalarda ceo olmaya. hayallerim bile mütevazidir benim. anca bir yetenekle yapılabilen şeyler yani. yazarlık ve pastacı-kurabiyeci kız olmak :)
ikisinide şu an amatör olarak yapıyorum şükürler olsun ki.
bir diyalogda karşımdaki insana bloğum var demek bana gurur veriyor , birde sosyal medyada yaptığım pasta ve kurabiyelerin beğenilmesi.

bir kitap yazmak istiyorum mesela. yayınlanmasada , hiç kimse okumasada ilerde çocuklarım okur diye annem ve babamın hikayesi sonrada benim ve sevdiceğimin hikayesini.
yalnız bunu için kendimi geliştirmem gerekiyor en azından olayları kurgulamayı öğrenmem lazım , daha güzel cümle kurmam lazım...
daha sonrada ikimizin hikayesine çocuklarımda eklenir.
yani bu kitap hiç bitmez :)
bitmesinde zaten :)
mutlulukla devam etsin ...
umarım yazabilirim bu kitabı ...
bende yazarım işte kendime yazar :)

bunlarada bakın :)

link