gelinlik etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
gelinlik etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

3 Mayıs 2015 Pazar

kına gecem :)

gelelim kına geceme...

hani eski zaman masalları anlatır
hüznümü huzura dolarsın
kaşım gözümden çok içim bir parçan
annem sen benim yanıma kalansın

hani bir biblon vardı kırdığım
üstüne ne kırgınlıklar yaşadın
ama bil ki ben de parçalandım
annem ben senin yanına kalanım

annem annem sen üzülme
sözlerin hep yüreğimde
annem annem gel üzülme
ben hala senin dizlerinde

uzayan sohbet gecelerinde
rolleri unutur dost oluruz
bizi bağlayan bu kan değil yalnız
annem biz birbirimize kalanız

ben kararlı uçarken yolumda
sen çatık kaşlarının altında
her yeni güne sevgiyle başlarsın
annem sen benim yanıma kalansın
kına gecemde çok söylemek istediğim bir şarkıydı ama söyleyemedim. yanlış anlaşılmasın niyetim duygu sömürüsü yapmak değildi. sadece bence annemle bana çok uyan bir şarkıydı ondan.
o zamanlar o kadar çok koşuşturma içindeydim ki unutmuşum :(

bazı şeyleri maalesef unutsam da aklımdaki bazı şeyleri uygulamayı başardım :)

ben terkosluyum yeni adıyla durusu.
terkosta herkes kına gecesinde adettendir diyerek gelinlik giyer.ben de hem bu geleneğe uymak hemde içimde kalanı yapmak için kısa gelinlik giymek istedim. üstelik bu gelinliğimi annem diksin istedim. aslında asıl gelinliğimi bile annem diksin isterdim ama annem zor iş dedi. hiç yapmadığı bir işmiş, gelinlik dikmek çok zormuş ama kısa gelinliğimi yapmaya can-ı gönülden razı oldu. 

gerçekten benim kınam ve düğünüm resmen annemin ve benim üstümden geçti. pek fazla kişi yardımcı olmadı. birde biz nişan yapalım nerede yapalım filan derken sevdiceğimle bir gün de düğün yapmaya karar verdik. karar verdikten sonra her şeyi yapmak için 1.5 ay vardı önümüzde. ondandır ki çok kısa zamanda çok şey başardık ana kız :)


canım annem benim kınaya tam 1 gün kala kısa gelinliğimi yetiştirebildi ancak. ben ve emine teyzemde üstündeki incileri gece yarısına kadar diktik. teyzeme de sevgiler buradan emnem benim :)

kına gecem için saç aksesuarı aldık tam istediğim gibi o kadar şanslıydım ki anlatamam .
kesin bulamayız diye çıktığımız yolda ilk dükkanda bulduk süperdi :)

ayakkabımı da gelinlik ayakkabılarımı giydim daha güzel görünsün diye :)

makyajımıda m.a.c le yaptırdım profesyonel olarak. şükrediyorum ki çok güzel yaptılar. saçlarımda çok az olduğu için saç aldık , saçlarımı da aynı istediğim giibi yaptılar. bu kadar az saçtan sonra uzun uzun gür saçlarım olunca nasıl keyiflendim :)


tabi kına olurda ağlamak olmazmı ?
hemde hüngür hüngür...
bir ara babamın sevdiği gül ali şarkısını çaldırmamla birlikte koptum.
neyse bu arada hemen beni alıp başka odaya götürdüler ve kına kıyafetlerimi giydirdiler. sonrası bildiğiniz gibi yüksek yüksek tepelere ve ağlamak :(



ağlarken sevdiceğim geldi sarıldı öylede bir güzel ağladım. güldürmeye çalıştırdılar beni hep en sonunda işe yaradı gülmeye başladım yine :)
güzel gündü be :)
son şarkı olarak da şunu çaldırdım :)
ellerine kına yamış ellerine
gözlerine sürme çekmiş gözlerine
dillerine merci düşmüş dillerine
sosyeteye girmiş köylü güzeli :) :) :)

31 Ekim 2013 Perşembe

annem sevgilime güveniyor...

Güçlü ve dayanıklı bir yapıda olmama rağmen kırılgan ve güçsüz bir ruha sahibim.  Korkak bir yanımda var pek belli etmesemde. Örneğin hala karanlıktan korkarım. Yalnızlık ara ara hoşuma gitsede yalnızlıktan da çok korkarım.
Geçenlerde annemle çeyiz hakkında konuşurken annem birden ağlamaya başladı. Ben haliyle dondum kaldım. Sordum anneme neden ağladığını  annem hem ağladı hem anlattı.
‘’ bana bir şey olursa en azından ortada kalmazsın , gözüm arkada kalmaz. Sevgiline güveniyorum . ama yinede ölmeden önce seni beyaz gelinlikle evinden çıkarken görmek isterim’’ dedi.

Bu o kadar içime oturdu ki anlatamam…
Herhalde her annenin istediği birşeydir kızını gelinlikler içinde mutlu olduğunu görmek. Aslında benden ayrılacağı için çok üzgün ama bir o kadarda mutlu olucak benim mutluluğumla J
Ben küçükken bir hayalim vardı. Gelinliğimi annemin dikmesi  J
Annem modalisttir. Buna dayanarak hayal kurmuştum J gerçi annem kızım ben gelnlik daha önce hiç dikmedim , gelinlik zordur desede ben hep direnmiştim.  Anneciğim en azından süslemelerini sen yap derdim…


Gelinliğim ne olur bilinmez ama dilerim annem beni  bembeyaz gelinlik içinde mutlu görür…

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

bunlarada bakın :)

link