ağlamak etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
ağlamak etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

3 Mayıs 2015 Pazar

kına gecem :)

gelelim kına geceme...

hani eski zaman masalları anlatır
hüznümü huzura dolarsın
kaşım gözümden çok içim bir parçan
annem sen benim yanıma kalansın

hani bir biblon vardı kırdığım
üstüne ne kırgınlıklar yaşadın
ama bil ki ben de parçalandım
annem ben senin yanına kalanım

annem annem sen üzülme
sözlerin hep yüreğimde
annem annem gel üzülme
ben hala senin dizlerinde

uzayan sohbet gecelerinde
rolleri unutur dost oluruz
bizi bağlayan bu kan değil yalnız
annem biz birbirimize kalanız

ben kararlı uçarken yolumda
sen çatık kaşlarının altında
her yeni güne sevgiyle başlarsın
annem sen benim yanıma kalansın
kına gecemde çok söylemek istediğim bir şarkıydı ama söyleyemedim. yanlış anlaşılmasın niyetim duygu sömürüsü yapmak değildi. sadece bence annemle bana çok uyan bir şarkıydı ondan.
o zamanlar o kadar çok koşuşturma içindeydim ki unutmuşum :(

bazı şeyleri maalesef unutsam da aklımdaki bazı şeyleri uygulamayı başardım :)

ben terkosluyum yeni adıyla durusu.
terkosta herkes kına gecesinde adettendir diyerek gelinlik giyer.ben de hem bu geleneğe uymak hemde içimde kalanı yapmak için kısa gelinlik giymek istedim. üstelik bu gelinliğimi annem diksin istedim. aslında asıl gelinliğimi bile annem diksin isterdim ama annem zor iş dedi. hiç yapmadığı bir işmiş, gelinlik dikmek çok zormuş ama kısa gelinliğimi yapmaya can-ı gönülden razı oldu. 

gerçekten benim kınam ve düğünüm resmen annemin ve benim üstümden geçti. pek fazla kişi yardımcı olmadı. birde biz nişan yapalım nerede yapalım filan derken sevdiceğimle bir gün de düğün yapmaya karar verdik. karar verdikten sonra her şeyi yapmak için 1.5 ay vardı önümüzde. ondandır ki çok kısa zamanda çok şey başardık ana kız :)


canım annem benim kınaya tam 1 gün kala kısa gelinliğimi yetiştirebildi ancak. ben ve emine teyzemde üstündeki incileri gece yarısına kadar diktik. teyzeme de sevgiler buradan emnem benim :)

kına gecem için saç aksesuarı aldık tam istediğim gibi o kadar şanslıydım ki anlatamam .
kesin bulamayız diye çıktığımız yolda ilk dükkanda bulduk süperdi :)

ayakkabımı da gelinlik ayakkabılarımı giydim daha güzel görünsün diye :)

makyajımıda m.a.c le yaptırdım profesyonel olarak. şükrediyorum ki çok güzel yaptılar. saçlarımda çok az olduğu için saç aldık , saçlarımı da aynı istediğim giibi yaptılar. bu kadar az saçtan sonra uzun uzun gür saçlarım olunca nasıl keyiflendim :)


tabi kına olurda ağlamak olmazmı ?
hemde hüngür hüngür...
bir ara babamın sevdiği gül ali şarkısını çaldırmamla birlikte koptum.
neyse bu arada hemen beni alıp başka odaya götürdüler ve kına kıyafetlerimi giydirdiler. sonrası bildiğiniz gibi yüksek yüksek tepelere ve ağlamak :(



ağlarken sevdiceğim geldi sarıldı öylede bir güzel ağladım. güldürmeye çalıştırdılar beni hep en sonunda işe yaradı gülmeye başladım yine :)
güzel gündü be :)
son şarkı olarak da şunu çaldırdım :)
ellerine kına yamış ellerine
gözlerine sürme çekmiş gözlerine
dillerine merci düşmüş dillerine
sosyeteye girmiş köylü güzeli :) :) :)

29 Mayıs 2014 Perşembe

evim sensin

eksiklikleri olmasına rağmen güzel bir filmdi.
özcan denizin müzik eşliğide vücudunu sergilemesine hiç gerek yoktu bence filmde. oyunculuğunuda pek beğenmedim maalesef :( oysaki fenomen dizi asmalı konakta bayılırdım...
fahriye evcenin karakterinide pek kıkırdak buldum ayyy yada belki ben kötü günümde izledim baksana hiç kimseyi beğenmemişim.
konu beni unutma filmine benziyordu belkide birçok kez onunla karşılaştırdım ve o yüzde eksik geldi.
filmde zorlu bir aşk sürecinden geçen çiftimiz evlenirler ve mutlu olurlar. sonunda kızımızın hastalığa yakalanmasıyla işler karışır. itiraf ediyorum filmin bu kısmında acayip ağladım :(
tabii kız hastalık sonucu ölür ve mezarını daha önceden ev yapmak için baktıkları yere yapılır. bu bölümde ise hem görüntülerden hemde fonda gelen müthiş türküyle yıkıldım ağlamaktan :(:(:(
aaa bir sahne daha vardı beni etkileyen bunu söylemeden geçmeyeyim. filmin daha başında kızımız başkasıyladır ama onun evli olduğunu öğrenir hemen ayrılır bu pis adamdan ama evine gidip karısından özür diler...


diyorumya bazı eksikliklere rağmen film yinede güzeldi...
sırf türkü için bile izlerim...
eski bir karadeniz türküsü...
fahriye evcen da hakkını vermiş doğrusu.

sen yarim idun
dinle dinle ağla
izle izle ağla
iyi ağlamalar
izleyen ve tekrar izlemek isteyenlere...

11 Nisan 2014 Cuma

ağlamak güzeldir...

bazen sadece sarılmak yeterli...
ağlamaya başladıysam ''ağlama'' demek yerine sadece sarıl olur mu ?
ağlarken ağlamam kaçmasın geriye.
içimde kalmasın ağlamak.
bazen insan ağlarken açılır...

biliyorum göz yaşlarım sana acı veriyor.
beni o  halde ağlarken görmek istemiyorsun.
ben böyleyim işte...
ağlak...
dizi bile izlerken tutamam kendimi.
hele birde konu 'baba' , 'aile', 'ölüm' ise...

alışacaksın bu ağlak hallerime...
sarılıp bana okşayacaksın başımı, sileceksin göz yaşlarımı
bir süre sonra düzelirim korkma sadece sen beni sarmala bırakma !...

6 Şubat 2014 Perşembe

kıymetlimissss

28 aralık 2014
saat 03:57

oturdum odanın orta yerinde başımı tuta tuta ağlıyorum.
bir anda kendime geliyor oda oda dolaşıp arıyorum.
bulamıyorum.
sonra tekrar ağlıyorum :(
Allah'a yalvarıyorum ne olur Allah'ım bulayım !!!
derken iyice saçmalayıp batıl inançlı bir gösteriş sergileyerek arıyorum '' şeytan aldı götürdü satamadan getirdi ''.
yok yok yok
buda işe yaramadı.
çıldırarak ağlıyorum artık !!!

tüm gece tek tek ne yaptığımı düşünüyorum.
sırasıyla geziyorum odaları yine yok...
iki göz iki çeşme ağlıya ağlıya arıyorum durmadan...

sonunda buldum :):):)

bir şey olmasın diye gözüm gibi bakıyorum. bulaşık , temizlik yaparken zarar görür diye o zamanlar çıkartır güvenli bir yere koyar işim bittiği zaman hemen gider takardım. sakınan göze çöp batar misali buldum ya sonunda :)

gözüm gibi bakmaya devam ederim. sevgilim taktı bana o yüzüğü :)
kıymetlim artık o benim etimin bir parçası gibi lakin parıldayan ve gülümseyen :):):)
inşallah bir daha kaybetmem !

kıymetlimissss...

14 Kasım 2013 Perşembe

aslancık yüzünden çookk ağladım...

bir küçücük aslancık varmış
bir küçücük aslancık varmış
çöllerde hop hop hoplar oynarmış
çöllerde hop hop hoplar oynarmış
babası onu çok severmiş
babası onu çok severmiş
sen benim ca ca canımsın dermiş
sen benim ca ca canımsın dermiş
aslan baba harpte vurulmuş
aslan baba harpte vurulmuş
küçükte çö çö çölden kovulmuş
küçükte çö çö çölden kovulmuş
hikayenin sonu pek hoşmuş
hikayenin sonu pek hoşmuş
söylemem sö sö söylemem hoşmuş
söylemem sö sö söylemem hoşmuş
annemin bana söylediği , küçücük yüreğimle dayanamayıp ağladığım , benim ağlamama kıyamayıp anneminde ağladığı çocuk şarkısı. aslında ağlamama rağmen çocukken sevdiğim annemden ısrarla istediğim bir şarkıydı bu.
ama böyle çocuk şarkısımı olur...
çocukları bunalıma sürükleyen bir şarkı bence.
başlangıcı güzel çöllerde hop hop oynayan bir yavru aslancık var ve babası onu çok seviyor. aslında burada bile bir acı var. çünkü aslancığımızın annesi yok !
sonra babası birden harbe gidiyor ve ölüyor. bu yetmezmiş gibi birde aslancığı çölden kovuyorlar.
ben şarkının bu bölümünde sesimle hıçkıra hıçkıra ağlardım...
sonu ise çok anlamsız
hikayenin sonu çok hoş ama söylenmiyor...
gelde meraktan çatlama şimdi sonu ne oldu acaba diye.
bunalım...
bu çocuk şarkısının çocuklara verdiği alt mesaj bu hayatta her şey olur ama hikayeler güzel biter mi acaba ?

bunlarada bakın :)

link