sevgili etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
sevgili etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

25 Nisan 2014 Cuma

hayırlısı...

Bu ara biraz heyecanliyim...
Ondandirki yazamadim...
Hani benim hayalim olan pastane cafe olayi vardi ya , onun gibi birsey ;)
Artik yaptigim kucuk mucizeleri satmaya karar verdimmm...
Cok yakinda ikinci blogumda satista olucam tabii buradada taniticam mucizelerimi ;););)

canım arkadaşım beni böyle tanıtmıştı :)

Bir maviyi durup dururken birine benzetiyorum. Bir balığın ağzını anıyorum durup dururken. Serinliyorum.. Sonra mutfakta sevgilisine renkli pastalar hazırlayan, ona sevgisini en güzel şeklide aktaran bir kızın gözlerinden bakıyorum hayata. Öyle billur öyle umutlu.. O benim aşka inanan yanım..

sevgimi sunma şeklim :):):)










27 Mayıs 2013 Pazartesi

birazcık kıskanç olmanın zararı yok :)

evet kıskancım!!!
bazen hem cinslerimi boğasım geliyor doğru :)
hem canım seven insan kıskanır yani...
her gülün bir dikeni
her güzelin bir kusuru varmış.
napıyım bu da benim kötü huyum işte...

bazen içim içimi kemiriyor , pek belli etmesemde bu böyle
yanlış birşey olduğunuda biliyorum.
böyle yapınca güvensizlik örneği sergiliyorsun
sevgiline güvenmiyormuşsun gibi geliyor karşı tarafa
ama işin aslı öyle değil
inanınki !
sadece kıskanıyorum
SEVDİĞİM için :)


24 Mayıs 2013 Cuma

*** bal böceğim ***

yıllar önce benim için sadece bir Barış Manço şarkısıydı.
'ama benim adım bal böceği
 bekleyemem ben bu geceyi
 gelipte koynuna girerim
 ama sonrada batırırım iğneyi. '
seneler önce annemle bu şarkıyı dinlerken (ki bu benim Barış abinin en sevdiğim şarkılarından birtanesidir) anneme dönüp ''anne benim ilerde sevgilim olursa bana bal böceğim desin'' dedim.
tabii ben o zaman çocuğum annem şaşırdı ben böyle diyince bana ''tatlım zamanı gelince olur'' demişti.
zamanı geldi ve ben büyüdüm.
hayatımda birisi var artık.
sevdiceğim...
ilk aydı tanışmamızın bana
''BAL BÖCEĞİM'' dedi.
o anda sanki nutkum tutuldu ve bu diyaloğu hatırladım hemen.
sevgilime anlattım.
gülümsedi
sevindi...
o gün bu gündür ben onun BAL BÖCEĞİYİM...

bunlarada bakın :)

link