Günler öncesinden sarıyor beni özel günlerin heyecanı :)
Böyle özel günlerin ilişkilere heyecan ve güzellik kattığını
düşünüyorum.Kimileri diyor para harcamak için yapılan bir şey. Evet buna bende katılıyorum. Tamamen tüketim için yapılmış, tüketime dayalı birgün.
farklı bir gözden bakıldığında sevdiğinize hediye almak için süper bir fırsat :)
İlla öyle faiş fiyata bir şey alma zorunluluğuda yokki.
Elinde bir küçük hediyeyle sevdiğine gitsen onun yüzündeki mutluluk senide mutlu etmezmi ?
Sevgililer günü saçmada gelse , Amerikan emparyelizmide olsa kutlanmaya değer.
En azından ben böyle düşündüğüm için hazırlıklara
başladımbile :)
Sevgilimi mutlu görmek için çok uğraştım. Umarım hediyelerimi
beğenir JKırmızı kalpler kestim ve üstüne 100 dile ‘’ seni seviyorum ‘’ yazdım.
İnternette görmüştüm satılıyordu baktım yapılabilecek bir
şey bende yaptım. Hem emek vermek hediyenin değerini artırır dimi J
Birde üstünde çok uğraştığım bir hediye var. İlerde evimize
asarız diye planladım. Marangozdan tahta aldım üstüne çivilerle isimlerimizi
yazdım ve bu çivilerin arasından ip geçirdim. Tabii bunu yapmak buraya yazmak
kadar kolay olmadı J
Üstelik çivileri yamuk yumuk çaktım maalesef J
Umarım uğraştığıma değer !
Beğenir !!!
Gözlerindeki mutluluğu görsem bu bana yeter !!!


