blog etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
blog etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

21 Haziran 2014 Cumartesi

kendime yazar :)


bloğumu açtığımda ilk yazımı yazmayı sevdiğimi söylemek amaçlı yazmıştım.
böyle bir giriş tercih etmiştim. blogları çok bilmiyordum , hatta takip bile etmiyordum.
bu bilmediğim dünyaya paldır küldür bir dalış yaptım. iyikide yapmışım. eksiklerim olmasına rağmen seviyorum ben bu işi :)

defterimde o kadar çok yazı varki blogta yayımlanmayı bekleyen. evet ben yazmayı seviyorum !
baya böyle bildiğiniz ajandaya güzel kalemlerle , saatin kaç olduğuna aldırmadan yazıyorum. daha sonra bilgisayarımın başına geçtiğimde seçtiğim yazıyı bloğuma aktarıp , birazda resimlerle süsleyip yayınlıyorum :)

bazen dilim daha çok akıcı olsaydı diyorum. umarım yaza yaza düzeltirim dilimide.

yazar olmayı hep hayal etmişimdir. ben yazarım demek çok gurur verici bir şey bence. benim gözüm yoktur öyle koca koca binalarda ceo olmaya. hayallerim bile mütevazidir benim. anca bir yetenekle yapılabilen şeyler yani. yazarlık ve pastacı-kurabiyeci kız olmak :)
ikisinide şu an amatör olarak yapıyorum şükürler olsun ki.
bir diyalogda karşımdaki insana bloğum var demek bana gurur veriyor , birde sosyal medyada yaptığım pasta ve kurabiyelerin beğenilmesi.

bir kitap yazmak istiyorum mesela. yayınlanmasada , hiç kimse okumasada ilerde çocuklarım okur diye annem ve babamın hikayesi sonrada benim ve sevdiceğimin hikayesini.
yalnız bunu için kendimi geliştirmem gerekiyor en azından olayları kurgulamayı öğrenmem lazım , daha güzel cümle kurmam lazım...
daha sonrada ikimizin hikayesine çocuklarımda eklenir.
yani bu kitap hiç bitmez :)
bitmesinde zaten :)
mutlulukla devam etsin ...
umarım yazabilirim bu kitabı ...
bende yazarım işte kendime yazar :)

25 Nisan 2014 Cuma

hayırlısı...

Bu ara biraz heyecanliyim...
Ondandirki yazamadim...
Hani benim hayalim olan pastane cafe olayi vardi ya , onun gibi birsey ;)
Artik yaptigim kucuk mucizeleri satmaya karar verdimmm...
Cok yakinda ikinci blogumda satista olucam tabii buradada taniticam mucizelerimi ;););)

canım arkadaşım beni böyle tanıtmıştı :)

Bir maviyi durup dururken birine benzetiyorum. Bir balığın ağzını anıyorum durup dururken. Serinliyorum.. Sonra mutfakta sevgilisine renkli pastalar hazırlayan, ona sevgisini en güzel şeklide aktaran bir kızın gözlerinden bakıyorum hayata. Öyle billur öyle umutlu.. O benim aşka inanan yanım..

sevgimi sunma şeklim :):):)










30 Mart 2014 Pazar

canım annem , canım sevgilim , canım takipçilerim

en iyi takipçilerim...
annem ve sevgilim...
bunun böyle olması gerekiyor.
ama yok arkadaş !
nasıl olsa onlara dayanamayıp ne yazdığımı söylediğim için ikiside bakmıyor.
deliricem yaa
üzülüyorum ama :(

halbuki ben onlar için neler yazıyorum buraya dimi ?
bazen onlara alt mesaj olarakta bazı şeyler yazıyorum ama bakmıyorlar işte :(

artık söylemicem neler yazdığımı. belki merak ederde bakarlar :)

aman bakmazlarsa bakmasınlar benim canım takipçilerim bana yeter :):):)

bunlarada bakın :)

link