kına gecesi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
kına gecesi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

3 Mayıs 2015 Pazar

kına gecem :)

gelelim kına geceme...

hani eski zaman masalları anlatır
hüznümü huzura dolarsın
kaşım gözümden çok içim bir parçan
annem sen benim yanıma kalansın

hani bir biblon vardı kırdığım
üstüne ne kırgınlıklar yaşadın
ama bil ki ben de parçalandım
annem ben senin yanına kalanım

annem annem sen üzülme
sözlerin hep yüreğimde
annem annem gel üzülme
ben hala senin dizlerinde

uzayan sohbet gecelerinde
rolleri unutur dost oluruz
bizi bağlayan bu kan değil yalnız
annem biz birbirimize kalanız

ben kararlı uçarken yolumda
sen çatık kaşlarının altında
her yeni güne sevgiyle başlarsın
annem sen benim yanıma kalansın
kına gecemde çok söylemek istediğim bir şarkıydı ama söyleyemedim. yanlış anlaşılmasın niyetim duygu sömürüsü yapmak değildi. sadece bence annemle bana çok uyan bir şarkıydı ondan.
o zamanlar o kadar çok koşuşturma içindeydim ki unutmuşum :(

bazı şeyleri maalesef unutsam da aklımdaki bazı şeyleri uygulamayı başardım :)

ben terkosluyum yeni adıyla durusu.
terkosta herkes kına gecesinde adettendir diyerek gelinlik giyer.ben de hem bu geleneğe uymak hemde içimde kalanı yapmak için kısa gelinlik giymek istedim. üstelik bu gelinliğimi annem diksin istedim. aslında asıl gelinliğimi bile annem diksin isterdim ama annem zor iş dedi. hiç yapmadığı bir işmiş, gelinlik dikmek çok zormuş ama kısa gelinliğimi yapmaya can-ı gönülden razı oldu. 

gerçekten benim kınam ve düğünüm resmen annemin ve benim üstümden geçti. pek fazla kişi yardımcı olmadı. birde biz nişan yapalım nerede yapalım filan derken sevdiceğimle bir gün de düğün yapmaya karar verdik. karar verdikten sonra her şeyi yapmak için 1.5 ay vardı önümüzde. ondandır ki çok kısa zamanda çok şey başardık ana kız :)


canım annem benim kınaya tam 1 gün kala kısa gelinliğimi yetiştirebildi ancak. ben ve emine teyzemde üstündeki incileri gece yarısına kadar diktik. teyzeme de sevgiler buradan emnem benim :)

kına gecem için saç aksesuarı aldık tam istediğim gibi o kadar şanslıydım ki anlatamam .
kesin bulamayız diye çıktığımız yolda ilk dükkanda bulduk süperdi :)

ayakkabımı da gelinlik ayakkabılarımı giydim daha güzel görünsün diye :)

makyajımıda m.a.c le yaptırdım profesyonel olarak. şükrediyorum ki çok güzel yaptılar. saçlarımda çok az olduğu için saç aldık , saçlarımı da aynı istediğim giibi yaptılar. bu kadar az saçtan sonra uzun uzun gür saçlarım olunca nasıl keyiflendim :)


tabi kına olurda ağlamak olmazmı ?
hemde hüngür hüngür...
bir ara babamın sevdiği gül ali şarkısını çaldırmamla birlikte koptum.
neyse bu arada hemen beni alıp başka odaya götürdüler ve kına kıyafetlerimi giydirdiler. sonrası bildiğiniz gibi yüksek yüksek tepelere ve ağlamak :(



ağlarken sevdiceğim geldi sarıldı öylede bir güzel ağladım. güldürmeye çalıştırdılar beni hep en sonunda işe yaradı gülmeye başladım yine :)
güzel gündü be :)
son şarkı olarak da şunu çaldırdım :)
ellerine kına yamış ellerine
gözlerine sürme çekmiş gözlerine
dillerine merci düşmüş dillerine
sosyeteye girmiş köylü güzeli :) :) :)

17 Mart 2015 Salı

OLDU EN SONUNDA OLDU BİM BAM BOM !!!

 EVET !
sonunda birbirimize bu sözcüğü söyleyip evlendik... ( 01.11.2014 )
eee bende bu işler güçler sayesinde yazılarıma çok çok çok ama çok ara verdim :(

kına gecem biraz stresli ve ağlak geçti ama düğün gerçekten çok güzel oldu :)
beklediğime değdi , hayal gibiydi...
istediğim yerde, istediğim gelinlikle , istediğim damatla :) gelin oldum ben :)

salona ilk giriş şarkımız :
olmaz olsun cüzdanımda milyonlar
kalbimde sevgin oldukça
zenginlik , mal , mülk , para neye yarar
yanımda sen olmayınca...
herkesi eğlendirerek girdik salona. bana tam uyan bir şarkı ben seçtim giriş parçamızı sevgilimde tamam dedi tabisi :)
herkes bu şarkıyla eğlenirken sevgilimle beni nikah masasına aldılar ve nikahımız kıyıldı :)
nikah kıyıldıktan sonra gelin hanıma yapılan suikastlara bende kurban oldum :(
gelin hanım soyadınız nedir ?
bende çok biliyorum ya hemen söyledim ama eski soy adımı :)
salonda tam anlamıyla kahkalar koptu , bende kahkahalardan sonra anladım ne yaptığımı :)
aman olsun ya güldürdüm işte misafirleri :)

nikahtan ve gülme krizlerinden sonra romantik gelin damat dansımızı yaptık :*

dans şarkımız ise :
fikrimin ince gülü
kalbimin şen bülbülü
o gün ki gördüm seni
yaktın ah yaktın beni
      gördüğüm günden beri
      olmuşum inan deli
      o gün ki gördüm seni
      yaktın ah yaktın beni
ateşli dudakların
GAMZELİ yanakların
o gün ki gördüm seni
yaktın ah yaktın beni
süper bir sesten sema dan istedik çünkü son kıtasını söyleyen nadide insanlardandı ve müziği insanın içine işliyordu.
son kıtasını neden mi istedik ?
çünkü sevgilim bu şarkıyı bana hep söylüyordu tanıdığım ilk günlerden beri ama son kıtasını bilmiyordu. bir gün ben söyledim son kıtasını o da bu şarkının beni anlattığını söyledi ve o gün karar verdi bu şarkımızın düğün şarkısı olacağına . özellikle gamzeli yanaklar kısmını duyunca :) sevgili eşimle birbirimizin gözünün içine baka baka söyledik bu şarkıyı :)

veee derken düğün pastamız geldi . ( benim gibi bir insana hiç yakışmayan yapay bir pasta :(
ama inanın her şeyle ben ilgilendiğim için pastamı yapacak zaman bulamadım. )
bilin bakalım pastamız benim tarafımdan özellikle seçilen hangi şarkıyla geldi ?
      oldu en sonunda oldu bim bam bom
      rüyalarım gerçek oldu bim bam bom
      duyduk duymadık demesin hiç kimse
      işte ilan ediyorum herkese ...
ha ha hay dinleyin dostlar
benimde artık bir sevgilim var
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
bu arada ben hem oynuyorum hemde pasta kesmeye çalışıyorum. sevgilimi dedim birbirimizin ağzına vermeyelim diye ama o unutmuş ben kendim yedim bir baktım o da bana uzatmış pastayı. tabi bu manzara benim pastayı ne kadar çok sevdiğimi bilen insanların diline düşürdü : düğününde bile dayanamadın yedin pastayı diye :)

pasta olayıda bittikten sonra takı muhabbeti başladı , durduğumuz yede para kazandık :)
şaka bir yana biz dikilirken herkes döktürmeye başladı. içim gidiyor nasıl oynamaya. takı bitti kendimi gelin odasında buldum . kurdeleyi çıkardıktan sonra koşa koşa piste attım kendimi . hatta o sırada sevgilimi bile unuttum :) ooo döktür döktür doyamadım valla :) :) :)
ama hep dedim bir gün düğünüm olsun hiç oturmıyacağım diye , dediğimi yaptım !
sefam olsun oh oh :)

bir ara annem geldi yanıma kızım bari biraz gelin masanda otursaydında masa seni görseydi dedi :)
düşünün yani durmak yok hep döktür :)
bir otur bir fotoğraf neyin çektir dimi
varsa yoksa oynamak
oynak gelin işte :)

tabikki herşeyın bedeli var. düğün bitti eve geldik , ayakkabımı çıkarmamla ayaklarımın koptuğunu hissettim... ölüyorummm ...

ama olsun dimi değdi :)

MUTLU SON ! ...

bunlarada bakın :)

link