senemizi devirdik!!!
gün biraz sorunlu başlasa da güzel devam etti , süper bitti :)
sabah sabah içimdeki heyecan perisi yerinde duramıyordu. saat 07:30 da uyandırdı beni. güzelce kalktım sabahki olağan hazırlıkları yaptım kalan vakittede bir güzel süslendim :) nede olsa önemli bir gün benim için :) bizim için :)
hatta daha sonra hazırlıkları biraz abartıp takma kirpik bile taktım ve saçlarımı topuz yaptım kendim yapabildiğim kadar.
akşama kadar sırıttım durdum işyerimde.
vee nihayet akşam oldu...
iftar soframızı kurduk sevgilimle.
sevgilim tavuk şiş , salata , pilavdan oluşan bir menü almış bizim için. bende bir önceki akşam hazırladığım dondurma şeklinde muffinleri getirdim. muffinlerin üstüne çikolatadan hazırladığım kelebekleri koydum. ama muffinin üstüne yerleştirirken biraz kırıldı. olcak o kadar nazarlık :)
orucumuzu hem güzel yiyeceklerden yiyerek hemde tatlı tatlı sohbetle açtık. yemekler afiyetle yendi , ben ellerimi yıkamaya gittim ve döndüğümde bir baktım sevgilim yok !
elinde kocaman bir buketle çıktı kapının ardından. çoook güzel bir buketti :)
benim aşkım çok zevklidir zaten. hiç kötü birşey aldığını görmedim ...
çiçek buketim
beyaz zambak ,
kadife kırmızı gül ,
eflatun gül (ben seviyorum diye çiçekçiye özellikle getirtmiş) ,
mor ispanyol gülü
ve bembeyaz papatyalardan oluşuyordu :)
bakmaya ve koklamaya doyamadım kaç gün...
mor ispanyol gülününde anlamı var bizim için. ilk doğum günümde almıştı bana bu güzel çiçeği. anlamlarını ve bana neden aldığını söylemişti. çok hoşuma gitmişti...
çiçek buketimde tekrar bu çiçeği görmek yüzümü güldürdü :)
çiçeğin anlamını daha sonra anlatıcam şimdilik o geceye dönelim...
ben daha çiçeklere doyamazken elinde kadife kırmızı bir kutu belirdi ve
'' sana kalbimi veriyorum '' dedi :*
kadife kırmızı kutunun kapağını açtı kalp şeklinde parıl parıl parlayan bir kolye :*
çıkardı ve boynuma taktı yanağıma minik bir öpücükle :*
sıra geldi benim hediyelerime...
ilk olarak benim zevkle hazırladığım sonradan matbaada bastırdığım posteri verdim. şıpsevdi sakız kağıtlerından bize uyanları seçerek hazırladım hediyemi. gerçi beğenicekmi yoksa beğenmiyecekmi diye çok kararsızdım. ama çook beğendi . hatta hemen işyerinin duvarına asmaya kalktı :)
aklıma nasıl geldiğini , nasıl hazırladığı hepsini sordu :)
bu beni çook mutlu etti :):):)
beraber teker teker resimlere bakıp , yazanları okuduk :)
ikinci olarak damat twenden tshirt verdim. onuda çok beğendi. sık sık giyiyor !!!
üçüncü olarakta internette gördüğüm ve dayanamayıp aldığım bir hediye verdim.
kurbağa prense dönüşüyor :):):)
kurbağa prensim benim :*:*:*
bu hediyeye bayaa güldük :) yalnız sanırım bizimki bozuk çıktı hala bir prense dönüşmeye çalışıyor :)
gecemiz çok güzel geçti...
seneler geçince güzelce mutlulukla hatırlayacağımız bir anımız daha oldu :)
seneye tekrar kutlamak üzere sevgilim :*
çiçekler etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
çiçekler etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
24 Temmuz 2013 Çarşamba
18 Haziran 2013 Salı
çiçeklerim :)
sevgilimin bana aldığı çiçek buketlerinin içinden 2-3 tane ayırıp kuruttum.
gerisini seyirlik bıraktım hep , kokusuyla mest olmaya :)
bana verdiği herbir çiçeğin hatırası var. bu yüzden kıyamam atmaya. kurutuncada kırılma riski çok fazla. evde açıklık yerde duruyorlar haliyle toz içinde kalıyorlar. toz almaya çalışırken hafiften hafiften kırıldı bazıları çok üzüldüm :(
bende bu kuruttuğum çiçekleri güzel bir kutu içinde topluyorum artık. bir kutu buldum. kutuyu sevgililer gününde bana verdiği çiçeklerin kağıdıyla kapladım . kalpli kalpli çok güzellerdi bunuda değerlendirmiş oldum böylelikle. kutunun içine düzgünce yerleştirdim çiçeklerimi büyükleri alta küçükleri üste gelicek şekilde. yanlarada ''notları'' iliştirdim. güzel bir iş çıktı ortaya hem kırılmıyorlar hem güzel bir şekilde saklayabiliyorum :)
kendi evim için ayrı bir fikrim var !
yuvarlak bir kapaklı fanus yaptıracağım onun içine çiçeklerimi koyup sergileyeceğim evimde. hatta bu fanusun üstüne dikdörtgen bir cam koyulur ve sehpa şeklinde kullanabilirim !
müthiş fikir :)
gerisini seyirlik bıraktım hep , kokusuyla mest olmaya :)
bana verdiği herbir çiçeğin hatırası var. bu yüzden kıyamam atmaya. kurutuncada kırılma riski çok fazla. evde açıklık yerde duruyorlar haliyle toz içinde kalıyorlar. toz almaya çalışırken hafiften hafiften kırıldı bazıları çok üzüldüm :(
bende bu kuruttuğum çiçekleri güzel bir kutu içinde topluyorum artık. bir kutu buldum. kutuyu sevgililer gününde bana verdiği çiçeklerin kağıdıyla kapladım . kalpli kalpli çok güzellerdi bunuda değerlendirmiş oldum böylelikle. kutunun içine düzgünce yerleştirdim çiçeklerimi büyükleri alta küçükleri üste gelicek şekilde. yanlarada ''notları'' iliştirdim. güzel bir iş çıktı ortaya hem kırılmıyorlar hem güzel bir şekilde saklayabiliyorum :)
kendi evim için ayrı bir fikrim var !
yuvarlak bir kapaklı fanus yaptıracağım onun içine çiçeklerimi koyup sergileyeceğim evimde. hatta bu fanusun üstüne dikdörtgen bir cam koyulur ve sehpa şeklinde kullanabilirim !
müthiş fikir :)
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
bunlarada bakın :)
link











