para etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
para etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

23 Mart 2014 Pazar

saf ve temiz kalmak istiyorum !

Gercekten cok safım !!!
Gecenlerde kaynım trafik kazası gecirdi. Yolda yayan karsıya gecmek icin henuz ayagını yola basmışken cok hızlı gecen bir araba gelip vurdu. Allah'a bin sukurler olsunki kalici bir hasar yok. 1gün hastanede kaldıktan sonra eve çıktı.
O gun sevgilim tabiiki dukkani acamadi sonraki gun icin ben teklif ettim gelip yardim edeyim diye. sevgilim olmaz diye tutturdu ama ben ısrarlarıma devam edince tamam o zaman gel ama sadece kasaya bakarsın dedi.ertesi gün gittim yardıma sevgilime çok yoğun bir gün geçirdik. sonraki gün işe gittim tabii biraz yorgundum bir arkadaşım hayırdır yorgunsun dedi. bende saf saf anlattım sevgilime yardıma gittim hafta sonu dinlenemedim dedim. ay demez olaydım !
''ben fazla alıştırmayaymışım yoksa beni hep kullanırmış. hadi gitmişim bari para almışmıyım.'' gibi saçma sapan şeyler söyledi bana. insanlarda hiç iyi niyet kalmamış artık!!!
ben iyi niyet göstererek resmen zorla sevgilime kabul ettirdim kendimi millet sevgilimin beni çalıştırdığını söylüyor. bir dahamı kimseye anlatmam yahu öyle bir şey birdaha yaşansa bile.
neyse bu olaylar bitince başladı bu sözlümün evi varmıymış , beni çalıştıracakmıymış , bana bakabilecekmiymiş , işyerleri onlarınmıymış , geçinebiliyorlarmış vs. bunlarıda duyunca sinirlendim ama sakin kalabilmeyi başardım. sadece geçinebileceğimizi söyledim hafiften yüzümü değitirerek.
birde nişanımın nasıl olacağını devamlı sorguluyordu. bende yine saf saf evdede olabilir benim için nerede olduğu önemli değil önemli olan sevdiklerimizle eğlenmek dedim. aaa olurmuymuş ben çok yanlış düşünüyormuşum. bana bir nişan yapsınmış paraya kıysınmış. o geçenlerde çocuğunun doğum gününü bile 200 kişi çağırmış , bir cafe kiralamış orada yapmışlar. ben bunları duyunca bana laf soktuğunu bile unutarak yaptığı saçmalığa ağızımla değil de başka bir yerimle gülüyordum. bu ne yaa tamam bir yerde yaparsın , akrabalarını , arkadaşlarınıda çağırırsın ama 200 kişi olurmu ya !
asıl ben neyi merak ediyorum biliyormusunuz ?
o kadar kişi çağırmışlar , yerler kiralamışlar acaba abiye kıyafette giymişlermidir :)
ne hale geldik yaaaa...
insanlar ne zamandan beri sadece paraya tapar oldu. başka hiçbir şeyin önemi yokmu ?
küçük şeylerle yetinmeyi çoğu kişi bilmez olmuş hele küçük şeylerle mutlu olan kişiler kalmamış denecek kadar az malesef :(
tamam para için çalışıyoruz para ile birşeyler alabiliyoruz.
ama herşey paramı
yoksa gerçekten sadece benmi böyle düşünüyorum...
herşeye rağmen saf kalmak istiyorum !!!
temiz kalbimi para ile kirletmek istemiyorum !!!
küçük şeylerden mutlu olan bir insanım ve öyle kalmak istiyorum !!!

bunlarada bakın :)

link