mor etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
mor etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

23 Kasım 2013 Cumartesi

annemin doğumgünüsü :)

 
ayın 20 sinde annemin doğum günüydü. farklı bir kutlama yapıyımdedim , bazı şeyler Hollanda tarzında olsun istedim.
işe ilk olarak annemin favori rengi olan mor pastadan başladım. yuvarlak bir pasta yaptım üstü için şeker hamurunu kırmızı ve maviyi karıştırarak mor rengine ulaştım. bu mor rengi şeker hamuruyla pastamızı kapladım. üstünü yıldız ve kalplerle doldurdum :)
ikinci iş olarakta hollanda usulü cheddar soslu patates kızartması yaptım. bunu servis etmek içinde kırtasiyeden aldığım mor renkteki kartonları külah şekli vererek servisimi yaptım.
üçüncü ise milföylü bir tatlı. milföyün içine çokokrem sürüyorsunuz ve üstüne marshmallowları küçük küçük kesip koyuyorsunuz. milföyleri kapatıp fırına verdiğinizde muhteşem bir lezzet sizleri bekliyor :)
bu milföylü tatlıyı , tatlımı tatlı olan yiğenimle beraber yaptık. taktık mutfak önlüklerimizi başladık tatlımızı yapmaya. nasıl hevesli bir görseniz oda yardım ediyormuş diye. ben bıçağı bırakıyorum bir dönüyorumki o almış , milföyü katlıyorum o götürüp tepsiye diziyor...
zevkli bir mutfak paylaşımı oldu tatlışımla :)
birde hollanda temasına uygun hollanda şekeri (drop) aldım. Türkiye'de maalesef sadece 1 çeşidi bulunuyor :( çok lezizdir :)
bunların hepsini annem görünce çok beğendi :)
eee tabi buda beni çok çok mutlu etti :):):)

azcık bir kaba koyup sevgilimin tatması için götürdüm. arkadaşlarınla birlikte oturuyorlardı. hepsi yemişler ve onlarda beğenmişler. ilk önce pateteslere gömülmüşler sonra bir güzel pastaya , yalnız milföyleri börek zannedip en sona bırakmışlar. hepsi ağızlarına atıp afiyetle yerken tatlı olduğunu görmüşler :) bana anlatışları çok komikti :)

biz olsak anlardık dimi ama :)

11 Haziran 2013 Salı

annem = mor :)

çok renkli kadın şu annem :)
yine giymiş pembeleri morları geçti çalıştığım yerin önünden :)
eskiden kızardım neden böyle renkli giyiniyorsun sen artık yaşlısın diye özellikle lise döneminde yapardım bunu. sonra birgün bir baktım annem kara kara renkler giyiyor hiç alışmamış gözlerim yadırgadım birden. birde karalar giydikçe bunalım takılmaya başladı . hiç yakışmadı anneme bu karalar :)
yahu benim annem bu neden giymesinki cıvıl cıvıl şeyler:)
mor renge takıntısı var ne alırsa hep mor alır. onun yüzünden herkes benide onun gibi mor delisiyim zanneder :)
tamam canım sempatim var :)
mor elbise , mor bluz , mor takım , mor eşyalar eve , mor oje ...
evimizin olduğu yerde erguan ağaçları vardır. annemin tepkisi ne güzel açmışlar mor mor olur her sene :)
gönlü genç benim anneciğimin...

bunlarada bakın :)

link