ben nöbetçiydim eczanede. nöbetim bitene kadar sevgilim arkadaşlarınla kutladı ben anca nöbetim bitince aralarına katılabildim. eee pasta bende bensiz doğum günümü olur canım :) :) :)
geçen sene iki gün kutladık sevgilimle doğumgününü. bir o gün arkadaşlarımızla birlikte birde 1 gün önce istanbulda yalnız başımıza dolaşarak :)
dışarı çıktık , güzel güzel kutlamaya doğum gününü.
yanıma ufacık bir pasta aldım. akşam evde uğraştım ufacık güzel bir pasta yaptım.
ilk pasta deneyimim bu kadar oldu tabii :)
çirkin bir görüntü ama tadı yerinde :)
sevgilim karadayıyı çok seviyordu . bende düşündüm orada doğumgününü kutlarsa çok sevinir diye.
sürpriz bir şekilde oraya götürdüm onu. ne kadar mutlu oldu anlatamam :)
ben onun feridesiyim ya bende eski zaman gibi giydim puantiyeli bir elbise ...
müthiş bir gündü !
sonrada gezinti işte :)
çengelköy , üsküdar , fetih paşa korusu ...
fanatik galatasaraylı sevgilimin sarı-kırmızı çiçeklerini koruda bulduk :)
ertesi günkü doğum günü ise ;
sevgilimin çok sevdiği araba olan lamborghini gallardo pastasını görünce ağzı kulaklarındaydı.
hayatım bunu nasıl yaptın ?
çok güzel bu !
dedi hep :)
eee tabi benimde ağzım kulaklarımda :)
içinide sarı-kırmızı yaptım yine.
ee tabi hediyeler bununla kalmıyor ...
birde galatasaray amblemli çaya düşkün sevgilim için çay keyfi :)
hala ara ara arabasınla keyif sürüyor :)
çok güzel bir doğum günüydü :)
nice yaşlara sevgilim :)






