yemek yemeği seviyorum...
bunu bilmeyen yoktur!
resmen zevkle yemek yiyiyorum. yemek benim için bir işkence veya zorunluluk değil büyük bir zevktir.
yemekle aramdaki bağ küçük yaşlardada böyleydi.
şöyle bir hikayem var :
ben daha etrafımdaki şeylerin isimlerini öğrenmeye çalışan küçük bir çocukken annemle anneannemlere gitmek için otobüse binmişiz.
yeni yeni konuşmaya çalışan ben
-anne bu ne ?
-otobüs.
-bu kim ?
-şoför
ve benzeri sorularla anneme yolculuk boyunca sorular sormuşum. yolculuk devam ederken kuzuların otladığı bir yerden geçmişiz. annemde hayvanların adlarını bana öğretecek ya bana sormuş 'kızım bunlar ne?' bendeki cevap takdir-i şayan.
'kuzu anne mmm kescez kescez yicez'.
diyince kadıncağız basmış kahkayı :):):)
ne kadar açım bir düşünün...
otlayan kuzular = mmm yemek
yemek yemek etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
yemek yemek etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
8 Nisan 2014 Salı
11 Temmuz 2013 Perşembe
rejim :) oruç :) spor :)
ramazan geldi ! hoş geldi !
ramazan ile birlikte doğal yollardan sıkı bir rejime girdim. iftarı yaparken gram yemek yiyemiyorum sıcaklardanmıdır yoksa açlığa alışmışlıktanmı bilemicem :)
güzel oldu :)
iftar vakti geliyor çoz az bir yemek yiyiyorum , bir kase çorba ve bir kase komposto içiyorum.
2-3 saat geçince bir avuç dolusu meyve yiyebiliyorum.
birde sahurda bir kase çorba içiyorum az birazda kahvaltılık yiyiyorum.
tüm gün boyunca yediğim bundan ibaret.
birde bunlar yetmezmiş gibi internette okuduğum bir yazı yüzünden iftara bir buçuk saat kala yürüyüşe gidiyorum. 5 km yol yürüyorum. yani ramazan ile birlikte sporada başlamış oldum. umarım sonuna kadar kötü olmadan dayanabilirim ve ramazandan sonrada spor devam eder :)
şu anlık herşey yolunda :)
kaç kilo vericeğimi merakla bekliyorum :)
ramazan ile birlikte doğal yollardan sıkı bir rejime girdim. iftarı yaparken gram yemek yiyemiyorum sıcaklardanmıdır yoksa açlığa alışmışlıktanmı bilemicem :)
güzel oldu :)
iftar vakti geliyor çoz az bir yemek yiyiyorum , bir kase çorba ve bir kase komposto içiyorum.
2-3 saat geçince bir avuç dolusu meyve yiyebiliyorum.
birde sahurda bir kase çorba içiyorum az birazda kahvaltılık yiyiyorum.
tüm gün boyunca yediğim bundan ibaret.
birde bunlar yetmezmiş gibi internette okuduğum bir yazı yüzünden iftara bir buçuk saat kala yürüyüşe gidiyorum. 5 km yol yürüyorum. yani ramazan ile birlikte sporada başlamış oldum. umarım sonuna kadar kötü olmadan dayanabilirim ve ramazandan sonrada spor devam eder :)
şu anlık herşey yolunda :)
kaç kilo vericeğimi merakla bekliyorum :)
Etiketler:
diyet,
oruç,
ramazan,
ramazanda diyet,
ramazanda kilo almamanın yolları,
ramazanda rejim,
ramazanda spor,
rejim,
spor,
yemek yemek
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
bunlarada bakın :)
link


