çin etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
çin etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

27 Mart 2014 Perşembe

güzel bir hikaye :)

 
bu hikayeyi hepimiz okumuşuzdur...
ben yinede paylaşmak istedim...
hatırlatmak amacıyla :)
ben çok severim böyle güzel hikayeleri...
Alyansı neden dördüncü parmağımıza takmalıyız?
Bunun, Çinliler’in anlattığı çok güzel ve inandırıcı bir açıklaması var...
Başparmak, anne-babanızı,
İşaret parmağı, kardeşlerinizi,
Orta parmak, sizi,
Dördüncü parmak (yani yüzük parmağı), hayat arkadaşınızı,
Ve serçe parmak, çocuklarınızı temsil eder.
İlk önce avuçlarınızı birbirine bakacak şekilde açın.Orta parmakları bükün ve sırt sırta birleştirin.
Daha sonra kalan dört parmağınızı da şekildeki gibi açıp, uç uca getirin.
Şimdi, anne babanızı temsil eden başparmaklarınızı ayırmaya çalışın...

Açılacaktır, çünkü anne babanız sizinle birlikte ömür boyu yaşamayacaktır. Er ya da geç onlardan ayrılmak zorundasınız.
Baş parmaklarınızı önceki gibi birleştirip, kardeşlerinizi temsil eden işaret parmaklarınızı ayırın.

Onlar da ayrılacaktır, çünkü kardeşleriniz kendi ailelerini kurup, ayrı bir hayat seçer.
İşaret parmaklarınızı birleştirip, çocuklarınızı temsil eden serçe parmaklarınızı ayırın.

Onlar da ayrılıcak, çünkü çocuklar da evlenir ve bir gün kendi hayatlarını kurar.
Son olarak serçe parmaklarınızı birleştirip, eşlerinizi temsil eden yüzük parmaklarınızı ayırmaya çalışın.

Ayıramadığınızı görünce şaşıracaksınız.
Çünkü karı-kocalar hayat boyu bir arada yaşarlar...
İyi günde ve kötü günde...


yazıyı ilk okuduğumda sevgilimede yaptırtmıştım ve ardından hemen açıklamasını yapmıştım çok beğenmişti :*
eşler her zaman birbirlerini sevmeli , kıymetini bilmelilerdir!!!
ölüm onları ayırana dek...

28 Mayıs 2013 Salı

dünyamızın ayıpları...

Çin’in doğusunda inanılması güç bir kurtarma operasyonu gerçekleştirildi. Doğduktan kısa bir süre sonra tuvalete atılan kız bebeği, itfaiye ekiplerinin çalışmaları sonucu atık su borusundan çıkarıldı.
bugün bu haberle yıkıldım resmen. ya nasıl birşeydir bu ? nasıl bir yürektir?
şükür ki yaşıyormuş bebek.
yurdumuzdada böyle olaylar oluyor ne yazıkki.
hala cami avlularına bebekler bırakılıyor.
bebeğini istemiyorsan en azından git evlatlık ver birisine neden öldürmeye kalkıyorsun ve ya ölüme bir yere bırakıp gidiyorsun.
anne olmayı haketmeyenler bunlar!!!

bunlarada bakın :)

link