bizde bir klasik halini aldı resmen. bir anne gelir ve başlar anlatmaya '' komşumun çocuğu bitlenmiş utanıyor gelmeye beni yolladı 1 tane bit şampuanı alabilirmiyim '' der. biz şampuanları çıkartırız fiyatlarını filan sayarız ve o gelen kadın hemen şu tepkiyi verir '' uuuu çok pahalıymış !!! komşum bana dedi ki pahalı alma orta halli bir şey olsun bütçeme dokunur''
hadi ya bende yedim... yanındaki çocuk kafasını haldır haldır kaşıyor o ne olacak :)
efendimm söyledikleri tamamen yalandır. yahu kadın utanılacak birşey yok evine çöp ev demiyoruz ki veya sadece pis çocuklar bitlenir diye bir şeyde yok. herkes bitlenebilir ama bunu çoğu anne gururuna yedirip söyleyemiyor hepsinin komşularının çocukları bitli :):):)
eyvah eyvah komşumun çocuğu bitlendi !!!
