resim etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
resim etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

27 Temmuz 2014 Pazar

maviye iz süren dostumun çok geç kaldığım mimi

ben çöpçü kişiliklerden biriyim.
eğer o nesnenin bende bir hatırası varsa asla atamam.

karne
olmazsa olmaz değilmi ?
mavininde dediği gibi aslında gereksiz ama herkesin evinde bir yerlerde saklıdır :)

yıllık
lise yıllarımı hiç özlemiyorum. benim için bir işkenceydi o yıllar. psikolojim bozulmuştu resmen ama yinede yıllığımı saklarım nedense...

pul koleksiyonu
ben daha çok küçükken en küçük teyzem kolesiyonunu yapardı. hatta pulları başka ülkelerden de gelsin diye mektup arkadaşlığı yapıyordu. beni sevgili teyzem alıştırdı bu alışkanlığa. o gün bu gündürde devam etmekteyim :)

fotoğraf
bütün geçmişim bu fotoğraflarda...
bazen bütün gün fotoğraflara gömülmek istiyorum çünkü o zaman babamı görüyorum.
anılarımı tazeliyorum sürekli bu fotoğraflarla...


resim
küçükken yaptığım resimleri atmak içimden gelmiyor.
seviyorum çünkü onları :)
şu an kolide olduğu için fotoğrafını çekemedim :(

günlüklerim
annem canım annem benim...
yazma alışkanlığımı ona borçluyum. babam vefat ettiğinde benim kötü durumumu farketmiş. çok içine kapanmışım , hiç kimseyle konuşmuyormuşum , aşırı sinirliymişim , tırnaklarımı yiyiyormuşum...
içimden sıkıntımı atamıyormuşum anlayacağınız annemde bari konuşamıyorum kendi kendime yazıyım diye bana günlük aldı. baya uzun süre yazdım . şimdi günü gününe olmasada yazıyorum unutmayayım diye :)

denemelerim
ilk kitap deneyişim anneme oldu :)
çok sevdi küçük masum kitabımı :)
kitabımıda şu an bulamadım :(

oyunlarım
bazısı hollandadan geldi , bazısını annem uzun uğraşları sonucu yurdumda buldu :)
çok eğlenceli zamallar geçirdim bunlarla :)

kitaplarım
kitap okuma alışkanlığı olmayan çocuğuna her hediyesi kitap olan annem sonunda bana kitabı sevdirdi :)
çok uğraştı ama kıyamam :)
şimdi onları saklıyorum kendi çocuğuma okumak ve onada kitap okuma alışkanlığı aşılamak için :)

bebek kıyafetlerim
canım annem zıbınlarımı bile saklamış .
çok şekerler :) :) :)
bende nasip olursa kendi çocuğuma giydireceğim inşallah :)
çeyizimde kutuda olduğu için bunlarında fotosu yok :(

şimdilik hatıralar bu kadar...
teşekkürler mavim...

19 Kasım 2013 Salı

padişah ve haseki sultan :)

ben eskiye düşkün bir insanımdır.
severim yaa...
ama öyle antika meraklısı değilimdir. hatta antikayı pek sevmem , sonuçta onlar bir zamanlar başkalarına aitti soğuk gelir bana. tabii bunda  cnbc e de oynayan ghost whisperer'ında etkisi var. ne tırsıyordum valla o diziyi izlerken !
çatalcada her sene erguvan festivalleri yapılır.
bu senede çok eğlenceli geçti.
sevgilim yemek işinde olduğu için sadece 2 gün saat 22:00 da çıkabildi. diğer günler saat 01:00'e kadar çalıştı , doğal olarak bende festivallere kah arkadaşımla kah annemle çıktım. Bengü'nün çıktığı gün sevgilimle gitmek istiyordum. neyseki Allah bize acıdı işleri erken bitti . aşkım koşturarak yanıma geldi derken konser başladı. bizi bir görsen liseli gençler gibiyiz. hoplayıp , zıplıyoruz , bir ara etraftakiler unutup hızlı şarkılarda dans bile ettik :)
anlayacağınız çok eğlendim :)
konser bittikten sonra doğru yemek yemeye eee o kadar enerji sarf etmişiz. hakkımız tabii :)
köfte ekmek ooo misss ...
hazır beraberiz festival alanını gezelim dedik. direk gözüme çarpan birşey buldum tabii , eskiye düşkünüz ya :) padişah ve cariye kıyafetleri giyip fotoğraf çektiriyorsun. bir nevi '' giyçek '' bozması bir yer. sevgilim pek istekli olmasada beni kırmadı. başladık giyinmeye... aman ya ben bu süreçte bir sinir oldum ki sormayın. L beden bile dar geldi bana... o ha yani... kalıpları küçükmüş salakların...
sevgilimin yanında rezil ettiler beni :(
bende bir inat !
hayır illa o L beden mor kıyafetin içine olucam...
tabiiki olmadı...
olmadı ama yan poz verince resimde kıyafete sığamadığım görünmedi :)
çekim süreci çok zevkliydi , birbirinden eğlenceli pozlar verdik :)
benim elimde ud , tef vs...
sevgilimde kılıç , nargile vs...
öteki resimlerde gözüm kalmasına rağmen , içinden bir pozu beğenip aldık.
kim gördüyse bizim bu fotoğrafımızı çok güldüler :)
gülerek hatırlayacağımız bir hatıra oldu bizede...
kıyafetlerimiz bu kadar güzel olmasada  idare ederdi...
bir daha ki fotoğraf ''giyçek'' te çektirmek dileğiyle ...

bunlarada bakın :)

link