29 Haziran 2013 Cumartesi

saç şekillendirici

çook alışveriş yapasım var :)
offf param yok !!!
seneler önce Aşkın Nur Yengi'ydi sanırım alışveriş aşısı çıkarsa ilk ben yaptırtıcam demişti :)
kadına hak verdim gerçekten , öyle bir aşı çıksa bende yaptırırım kesin.

ilk önce almayı düşündüğüm şey : saçlarım için
her sabah saçlarımı kurutup çıkıyorum evden. bazen saçlarım çok saçma sapan bir hal alıyorlar. sanki hiç taranmamış gibi. bende saçlarımı normal kurutucu yerine fön çekerek kurutursam hem saçlarım daha güzel olucak, hemde kendime daha çok güvenim gelicek !
hemde hep bakımlı dolaşıcam. malum en çok  saçlarımız dikkat çekiyor. yani saçlarınız kötüyse o gün kötü gözükürüz. ama saçlar iyi ise havalı havalı dolaşırız...
bakım saçlardan başlar :)
yalnız 2 seçenek arasına sıkışıp kaldım.
birincisi : Babyliss 2735E Çok Fonksiyonlu Saç Şekillendirici
ikincisi : Rowenta 9220 Brush Activ 1000
çok havalı duruyorlar !!!
ikisininde markaları iyi . rowenta sanki daha çok dikkatimi çekiyor çünkü düzleştiricisi var bende devamlı kullanıyorum ve oldukça memnunum. yazarken farkettim kesin rowentayı alırım en kısa zamada. memnuniyetimide , yaptığım saçlarıda sizinle de paylaşırım :)
iyi hafta sonları :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link