18 Mart 2015 Çarşamba

EVLİ MUTLU ÇOCUKLU :)

size süper bir haber daha vereyim mi ?
''HAMİLEYİM''
sevdiceğimle hayaller kurarken hep çocuğumuzun olmasını isterdik. Allah dualarımızı kabul etti.
bebeğimiz olucak :)

ilk şüphelendiğimde bir test aldım . eve gelir gelmez kendimi testi yaparken buldum.
ve sürpriz...
karşımda duruyordu iki kırmızı çizgi.

ben o kadar şaşkındım ki o an sevinemedim bile . ben haberi vermek için annemin yanına gittim ve ''anne 2 seneye kadar sana anneanne denicek'' dedim.
ilk önce kestiremedi ne dediğimi ama sonra anlayınca çok sevindi :)
iki saate sevdiğim geldi eve tabi suratımdan anladı birşeyler olduğunu söylememi istedi bende daha nazlanmadan söyledim , resmen havalara uçtu...

herkes böyle sevinirken benim üstümde bir durgunluk vardı. sevdiğim neden böyle durgun olduğumu sordu , heyecandan herhalde dedim. aslında üstümdeki durgunluk tamamen endişeydi. bebeğimiz tabi ki rızkıyla gelecekti ama bizim banka borçlarımız beni resmen gırtlağımdan boğuyordu maalesef. şimdi bu duygulardan arınmaya yeni yeni başladım. hele bir hayırlısıyla bebeğimizi kucağımıza alalım her şeyin çaresi bulunur dimi canlarım :)
yani inşallah !!!

test ten bir gün sonra hastaneye gittik doğrumu acaba diye . Allah korusun dış gebelik filanda çıkabilirdi. şükürler olsun ki öyle bir şey çıkmadı. şimdilerde tam 10 haftalık gebeyim :)
internetten araştırıyorum hep her hafta yaşanacak değişiklikleri çok heyecanlı oluyor :)
bu hafta en ilgimi çeken şey ise içime işiyor olması :)
çok ilginç birşey ...

16 yorum:

  1. tebrikler,daha dün düğün tebriği yaptım,bugün bebek tebriği,çok mutlu olun,hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep peşpeşe mutluluklar :) saolasın teşekkürler :)

      Sil
  2. Ne heyecanlı ve keyifli bir dönem:-) Allah sağlıkla tamamına erdirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heyecanlı ama mide bulantılı bir dönem :)
      teşekkürler :)

      Sil
  3. canımmm cok cok tebrık ederım ınsallah saglıkla kucagına almayaı nasıp eder allahım sevgıler

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım :)
      amin inşallah , bakalım heyecanla bekliyoruz , tabi birde mide bulantısıyla :)

      Sil
  4. tebrik ederim çok mutlu oldum :)
    sağlıklı bir süreç dilerim, kolaylıklar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler mavicim :)

      Sil
    2. tatlımm mim gönderdim sana yapmak istersen :)

      Sil
    3. çocuklu annelerin sosyal paylaşım sitesi var: nurturia. oraya üye oluyorsun diğer annelerle arkadaş oluyorsun ve annelikle ilgili her türlü soruya yanıt alabiliyorsun. anı defteri de var çocuğun her yaptığını oraya not ediyorsun. ben çok faydalandım o siteden, tavsiye ederim :))

      Sil
    4. tavsiyen için teşekkürler maviciğim :) senin önerilerin benim için önemli hemen bakıyorum :)

      Sil
  5. hehehe nasıl tatlı bir şeysin sen öylee yaa (:
    mutluluğun daim olsun canımmmm :* <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah :)
      herkeslerin mutluluğu daim olur inşallah :)

      Sil
  6. Tebriklerrr, umarım sağlıkla, mutlulukla ve zamanında katılır aranıza güzel bebeğiniz ♥♥

    YanıtlaSil

bunlarada bakın :)

link