19 Haziran 2013 Çarşamba

ateş böceklerini seyre daldım !!!

...
Bir yaz gecesi,otururken bahçede
Ateş böceklerini seyredaldım
Hanımeli kokusu karışmış yasemine
Ateş böceklerini seyredaldım,bu gece

Kendime benzettim yanışlarını
Yönsüz yolsuz kanat çırpışlarını
Eğilmeden güneşe özgür kalışlarını
Bir mevsimlik hayat buluşlarını

Dolunay gökde,yakamoz vurmuş dibe
Ateş böceklerini seyredaldım
Hanımeli kokusu karışmış yasemine
Ateş böceklerini seyredaldım,bu gece
Ne kadar çok severim bu şarkıyı...
Sertab'ın sesiylede bir başka güzeldir. nede olsa Şehrazat'ın sözleri !
kendime pay da biçerim bu şarkıdan.
ateş böceklerini çok severim mesela...
küçükken onların arasında koştururdum , yakalamaya çalışırdım.
özgürlüklerine sevdalıyımdır. bir mevsim yaşasalar bile sonuna kadar yaşarlar. mutlu bir şekilde :)

hanımeli kokusuna bayılırım...
bu yüzden kendi parfümüm bile hanımeli kokusudur. yüzümde kocaman bir gülümseme oluşturur :)

özlüyorum bazen köyümü veya köy gibi sakin yerleri...
böyle bahçede oturmak istiyorum sessiz sedasız. hafiften bir esinti olsun ben sandalyemde oturayım üstümde incecik bir örtü ürperirsem diye...
burnuma buram buram hanımeli koksun ,
gözlerim ateş böceklerinde olsun...
seyrederken uyku çöksün ve oracıkta uykuya dalıyım.
sabahlarıda sizi gıcık alarm sesleri yerine kuşlar uyandırır güzel sesleriyle :)
nasıl mutlu ve dinç uyanırım kimbilir :)

böyle dinlenmek istiyorum işte !!!

3 yorum:

  1. CANIMMM BİZE GELLL... ATEŞ BÖCEĞİ DE VAR HEM :)

    YanıtlaSil
  2. tatlım bir güzel fikirde benden sana bu güzel ortamı yaşamak için ağva ya gitsekmi :)

    YanıtlaSil

bunlarada bakın :)

link