2 Haziran 2013 Pazar

teyzecik :)

bebeklere dokunamaz birisiydim.
hele hamile birisinin karnına...  birde hareket etmiyorlar mı, tekme atmıyorlar mı o an bayılacak gibi olurdum.
çok iyi hatırlıyorum 8 sene önceydi. teyzem karnı burnunda dolaşıyordu. bize her geldiğinde bir kere dokun bak bir şey yok ki derdi. ben tabii ya teyze biliyorsun dokunamıyorum içim kötü oluyor derdim.
bir gün benim bir pundumu buldu ve ufaklık tam tekme atarken benim elimi yakaladığı gibi karnına koydu. ben nasıl yalvarıyorum bıraksın elimi diye... gülmekten ölürdünüz benim o halimi görseydiniz :)
bu olaydan sonra artık karnına elimi koyabiliyordum.
veeeee
nihayet kuzenim dünyaya geldi...
çok güzel bir bebekti...
kuzenimden sonra daha çok sevmeye başladım bebekleri , çocukları...
kuzenime kısa bir süre için biz baktık akşama kadar bizim evde kalıyordu. işten bir gelirdim oysaki nasıl yorgun ve sinirli gelmişim eve ama onun bir bakışı yeterdi beni mutlu etmeye :)
üzüntülerini , dertlerini , kederini , sinirini bir anda unuturdun o sana sarılırsa...

teyze olamıcağım hiç bir zaman tek çocuğum çünkü ama kuzenimde bu duyguyu tattım şükürler olsun ki :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link