23 Mayıs 2013 Perşembe

...vialand...

bir gün sevgilimle oturuyoruz. aklına birdenbire gelmiş olucak ki bana ''hani Fransa'da disneyland varya onun bir benzerinide Türkiye'ye yapıyorlar'' dedi.
o günden beri düzenli olarak sitesine girip ne zaman açılacak diye merak içindeyim.
tabii bu arada sevgilimin kafasının etinide yiyiyorum... gidelim hayatım ne olur gidelim :)))
ilk önce 23 nisan diyen açıklandı açılış tarihi. o gün kalktığımda direk sevgilimi aradım heyecanla ''hayatım açmışlarmı? ''
sabah sabah ilk cümlem buydu :) ne yazıkki ertelenmiş.
ama artık bekleyiş sona erdi...
26 sında açılıyor :)))
tabii ilk günler gidilmez. acayip kalabalık olur.
sonra eğlencenin tadına bakılır :)))
fiyatınıda açıklamışlar 50 tl (umarım bu fiyat sınırsız eğlence içindir.)
çook merak ediyorum...
hep Amerikan filmlerine bakarken iç geçirirdim nihayet artık Türkiye'de :)))
sevgilimde ısrarlarıma dayanamayıp kabul etti en kısa zamanda geliyoruzzzz...
bekle bizi vialand :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link