17 Haziran 2013 Pazartesi

rejim :( / zayıflamak :)

rejimdeyim yine bugün başladım.
zaruri ihtiyaç !


1 sene önce 82 kiloydum. sporla ve yediklerime dikkat ederek 11 kilo verdim . şimdi 71 kiloyum. artık eskisi kadar tombul değilim ama yinede kilom var. bir kıyafet giydiğimde beğenmiyorum hala...
hedef 10 kilo daha vermek sporla ve rejimle :)
bugün saat 7:00 de kalkıp spor yapıcaktım fakat saati duymadım veya uyku sersemi kapadım bilmiyorum. sonuçta spor yapamadım. bugünki sporu akşama yapıcam artık.
sabah kahvaltısı olarak sadece muz yedim. tabii hergün böyle olmıyacak sabah sandviçimi hazırlıyacağım bundan sonra. saat 11:30 gibi erik yicem , sonra saat 13:00 gibi öğle yemeği , saat 17:00 bir meyve daha ve sonrada çok az akşam yemeği ve acıkınca salatalık. hem bu sıcak günlerde salatalık en faydalı yiyecek :)
tam 1 ay sonra kilomu yazıcam buraya bakalım kaç olucam :):):)
mutluluklar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link