11 Haziran 2013 Salı

annem = mor :)

çok renkli kadın şu annem :)
yine giymiş pembeleri morları geçti çalıştığım yerin önünden :)
eskiden kızardım neden böyle renkli giyiniyorsun sen artık yaşlısın diye özellikle lise döneminde yapardım bunu. sonra birgün bir baktım annem kara kara renkler giyiyor hiç alışmamış gözlerim yadırgadım birden. birde karalar giydikçe bunalım takılmaya başladı . hiç yakışmadı anneme bu karalar :)
yahu benim annem bu neden giymesinki cıvıl cıvıl şeyler:)
mor renge takıntısı var ne alırsa hep mor alır. onun yüzünden herkes benide onun gibi mor delisiyim zanneder :)
tamam canım sempatim var :)
mor elbise , mor bluz , mor takım , mor eşyalar eve , mor oje ...
evimizin olduğu yerde erguan ağaçları vardır. annemin tepkisi ne güzel açmışlar mor mor olur her sene :)
gönlü genç benim anneciğimin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link