22 Haziran 2013 Cumartesi

rejim :( açım :(

açıııımmmm...
çoook açıııımmmm...
ben böylesine rejimdeyken eczaneye bir kız geldi 50 kiloymuş , kendisini hiç beğenmiyormuş 6-7 kilo alması gerektiğine inanıyor ve bana ''acaba kilo aldırıcı birşey varmı ? çünkü ben yiyiyorum bana yaramıyor kilo alamıyorum'' dedi.
ayyy cinlerim tepeme geldi !!!
zaten açlıktan sinirlerim tepemde dolaşıyorum. kıza elimin tersliyle vurasım geldi yaa !!!
ben senin kilona incem diye neler çekiyorum haberin varmı kızcağızım :)
...
hiç tartılmıyorum. tamamen süpriz olsun indiğim kilo :)
1 haftada ancak vücudumdaki ödemi suyu atmışımdır dışarı. bunuda sporsuz yaptığım için biraz bacaklarım titriyor. kendimi çok halsiz hissediyorum.
pazartesi itibari ile umarım sporuma başlayabilirim. çünkü ancak o zaman kalıcı kilo verebilirim !!!
...
hayallerimde hep çikolatalar , pastalar var !!!
ahhh...
ah...
sevgilimi bile çikolata gibi görüyorum yaaa :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link