24 Haziran 2013 Pazartesi

ıcespagetti dondurma , essede çeyizlik...

dün annemle marmara foruma gittik. alışveriş yapalım dedik.
daha önceden gördüğüm ıcespagetti orada yapılıyordu onuda yeriz diye.
aslında sadece gırtlak için gittim valla :)
çook merak etmiştim nasıl birşey diye :)
1 haftalık rejimden sonra kendimi ödüllendirmek istedim...
Vanilyalı dondurmanın spagetti çubukları gibi preslenmesi, domates sosu görüntüsü için çilek yada frambuaz sosu, parmesan rendesi için beyaz çikolata veya hindistan cevizi ile yapılan sunumda estetik, eğlenceli bir üründür.
merak uyandırıcı ve iştah kabartıcı bir yazı değil mi ?
bende bu yazının peşinden düştüm ama biraz hayal kırıklığına uğradım doğrusu. lezzeti fena değilsi ama bence bir dondurma için fazla pahalı. içine azıcık koyuyorlar dondurmadan üstüne sos filan ve bunun fiyatı 8 tl. hani insan o kadar verir ama lezzetide mükemmel olması lazım. anlıyacağınız deymedi. ona vereceğim parayla algidanın carted'or special alırım evde doya doya yerim yani :)
yinede merak ederseniz deneyin derim...
bunda hüsrana uğrayınca bizde kendimizi verdik alışverişe :):):)
bayanların en sevdiği şey !!!
tam esse mağazasının önünden geçiyordukki annem girelim hadi dedi. ayyy keşke girmeseydik. o ne öyle yaaa resmen mağazayı yağmalamışlar. raflardan çoğu boş kalmış. %50 indirim birde o fiyattan %50 indirim yapıyorlar!!! çoğu şeye bakamadık bile yoğunluktan. tam 1 saat kasa kuyruğunda bekledik. ama buna deydi istediğim tencere vardı onu bulunca kaçırmak istemedim . eee nede olsa çeyizlik :) renginide öteki tencerelerime uysun diye mor aldık. çook güzel :)

annişle keyifli bir gün geçirdik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link