5 Ocak 2016 Salı

ahmet selim'in bebek benimde lohusa mevlüdüm :)

ahmet selim daha 1 aylık olmadan yapalım dedik mevlüdü. mevlüt için hazırlıklar daha hamileyken başlamıştı zaten. bizde böyle ailecek her şeyi önceden planlamaya önceden hazırlaya bayılırız. resmen kendimizi buna mecbur hissederiz :)
şöyle anlatayım ben daha 5 aylık hamileyken çoğu mevlüd hazırlıkları bitmiş gibiydi :)

selim 22 günlükken yaptık mevlüdümüzü:)
her şey çok güzel geçti şükürler olsun :)
günler öncesindeki temizlik harici... koptum koptum... o koca göbeğimle sabah akşam ahmet selim'i beklerken ben kıyı köşe temizlik yaptım. bebek doğduktan sonra pek fazla derin temizlik yapamam diye böyle bir şey yaptım. gerçi benim doktorum her işi yapabileceğimi söyledi. hatta mümkünse ev temizliği bol bol yapmamı normal doğum için gerekli olduğunu savundu . ee bende verdim kendimi temizliğe :)
evde temizlenmedik bir iğne deliği kadar yer bile bırakmadım...
sonuç tertemiz ev çok bel ağrısı :)

hani mevlüdlerde bebek sallaması varya işte o anı dört gözle bekledim. habire içeri soruyorum ne kadar kaldı ne kadar kaldı diye. bu sırada da ahmet selim altını doldurdu ohhhh dedim aferin benim oğluma pis pis içeri gitmedin ben  şimdi seni temizlerim öyle gidersin dedim. ben daha öteki dualar okurken oğlumun altını temizledim , karnını doyurdum. hazır ve nazır bir şekilde içeriden getir bebeği demelerini bekliyorum ben. tam bir daha sorucaktım ki annem geldi hadi kızım ahmet selim'i koy sallama yastığına getir bekliyorlar. ben bir hevesle ahmet selim'i yastığına koydum ve o muhteşem ses pıııııııırrrrrrttttttt...
ve oğlum poklu poklu gitti sallandı :)

 mevlüdümüzden bir kare :)
 mevlüd hazırlıkları annemle birlikte :)


 panda şekerlerimiz çok güzel dimi ?

 oda süslerimiz...





 biz klasik olan mevlüd şekerini tercih ettik hediyelik için tabii biraz modernleştirerek :)
içine bir sürü çocuk sakızları , şekerleri koyduk.







hepsi çok beğenildi :) çok şekerlerdi :)
oğlum babası ve annesi :)
şu anlık daha bebek resmi yok malum nazar değmesin...
günün finali de annemle ben yorgun düşmüş ama hala dimdik poz verme derdinde :)
neticede resimler kalıyor bize :)

5 yorum:

  1. Çok güzel olmuş :) Oğluşa nazar değmesin, güzel annesine de nazar değmesin :) Allah kabul etsin.

    YanıtlaSil
  2. MaşaAllah , çok güzel olmuş her şey analı babalı büyüsün inşaAllah. Ahmet Selimimiz:))
    Allah kabul etsin.

    YanıtlaSil
  3. MaşaAllah , çok güzel olmuş her şey analı babalı büyüsün inşaAllah. Ahmet Selimimiz:))
    Allah kabul etsin.

    YanıtlaSil

bunlarada bakın :)

link