13 Haziran 2013 Perşembe

çocuk özlemi :)

bilimsel bir açıklaması var mı bilmiyorum ama annelik duygusu doğuyor içine sanki yaşın 20lere gelince. hele hele 30 a yaklaşınca bir hayli çoğalıyor bu durum. çocuk özlemi sarıyor sanki.
her kıza bu oluyor mu acaba?

en azından bana öyle oldu. anne olmak istedim hep.
sevdiğin ,
deliler gibi aşık olduğun ,
anlaşabildiğin birisinden olsun isterim.

çocuğumun yüzüne bakarken aşık olduğum adamıda göreyim isterim.
ilk söylediğim anda havalara uçalım ,
doğuma kadar heyecanla bekleyelim ''onu'' yavrumuzu.
sonra doğum heyecanı sarsın ikimizi .
ben sancılarla uğraşırken aşık olduğum sevdiğim adam benim elimi tutsun , yüzümü okşasın , seni seviyorum desin isterim.
sonra yavrumuzu kucağıma aldığımda mutluluktan ağlarken sevdiğimde ikimize baksın ikimizide sarsın isterim .
çocuğumuz büyürken ikimizde çocuklar gibi şen olalım isterim . çünkü çocuklar bunu hakkeder ve daha fazlasını :)
umarım bir gün nasip olur bu yüce ve güzel duygu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link