3 Temmuz 2013 Çarşamba

true love :* pink :*

şu sıralar dinlediğim parça.
hele klibine bayılıyorum.
pink
true love :*
gerçek aşk :*


eşi ve çocuğu ile geçmiş kamera karşısına süper bir iş çıkmış ortaya.
bu arada söylemeden duramıyacağım kızı çok tatlı :)
klipte birbirleri ile kavga ederken gül fırlatıyorlar birbirlerine çok güzel , değişik olmuş !

şarkının sözleri böyle :
.....................................................................................
Sometimes I hate every single stupid word you say 
bazen söylediğin herbir aptalca laftan nefret ediyorum
Sometimes I wanna slap you in your whole face 
bazen yüzünü tokatlamak istiyorum
There's no one quite like you 
senin gibi başkası yok
You push all my buttons down 
bütün sinirlerimi kaldırıyorsun
I know life would suck without you 
biliyorum hayat sensiz çekilmezdi

At the same time, I wanna hug you 
aynı zamanda, sana sarılmak istiyorum
I wanna wrap my hands around your neck 
ellerimi boynunun etrafına sarmak istiyorum
...

You're the only love I've ever known 
sen bildiğim tek aşksın
But I hate you 
ama senden nefret ediyorum
I really hate you, so much 
senden gerçekten nefret ediyorum
I think it must be 
sanırım bu 

True love true love 
gerçek aşk gerçek aşk olmalı 
It must be true love 
bu gerçek aşk olmalı
Nothing else can break my heart like true love 
başka hiçbirşey kalbimi gerçek aşk kadar kıramaz
True love, it must be true love 
gerçek aşk, bu gerçek aşk olmalı
No one else can break my heart like you 
başka hiçkimse kalbimi senin kadar kıramaz
Just once tried to wrap your little grain around my fingernails 
sadece birkez küçük mizacını tırnaklarıma dolamayı denedin
Just once please try no to be so mean 
sadece birkez lütfen böyle kaba olmamayı dene (romantik olmayı dene)
Repeat after me now R-O-M-A-TIC 
......................................................................



pink i hep severim aslında ama ara ara dinleme krizi geliyor. örneğin 1 yıl hiç dinlemiyorum sonraki yıl hep dinliyorum.
bu seneki pink krizim '' just give me a reason '' la başladı bu şarkı ile devam ediyor. dinleyin derim !!!
pink i sevmiyorsanız bile klibi izleyin bence :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link