3 Haziran 2013 Pazartesi

sevdiklerimi mutlu etmeyi seviyorum :*

en büyük hayallerimden birisidir İstanbul'un nezih güzel bir yerinde cafe-pastane tarzında yer açmak.
kendi ellerimle yaptığım şeyleri başkalarına tattırmak , satmak :)
müşterilerimin gelip ay ne tatlı şeylermiş dediklerinde benim yüzümdeki gülümsemeyi düşünüyorum :)
veya sevdiklerine hediye yaptırırken (alırken) benimde bu mutluluğa bir katkım olacağı düşüncesi mutlu ediyor beni :)
ana yemekleri yapmayı pek bilmiyorum fakat pasta , tatlı , kahvaltılık , atıştırmalık vs. yapmaya bayılıyorum. hiç üşenmeden gecenin köründe bile yapabilirim. saatlerce bir pastayı süsleyebilirim. sıkıldım kelimesini kullanmam bu zamanlarda zevkle yaparım. pasta kursuna gitmedim evde yeni yeni başladım süsleme yapmaya. pazar günleri kurslar oluyor gitmeyi düşünüyorum. gelecekteki hayalim için bir başlangıç olur :)
mutfakla aram pek iyi olmadığından pasta filanda yapmazdım eskiden.

herşey sevgilim için pasta yapmaya karar verdiğimde başladı.
6. ayımız dolmuştu ve kutlamak istedim maksat küçük mutluluklar yaratmak :)
mutfağa girdim ve pastayı hazırladım. bu bana mutluluk verdi. içine birşeyler ekliyorsun , malzemeleri karıştırıyorsun ve karşına çok güzel bir şey çıkıyor. özellikle süsleme işine bayıldım şeker hamurunda zorlansamda...
ama en önemlisi sevgilimin gözlerindeki mutluluktu :* hiçbirşey bu kadar haz veremezdi bana , mutlu edemezdi beni :):):)
o an anladım sevdiğim insanlara birşeyler hazırlamak ve onun beğenildiğini görmeyi seviyorum , mutlu oluyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link