23 Haziran 2013 Pazar

ışıltılar...

ışıklandırma...
nasıl severim ben bunu...


böyle yerlere bayılırım. baksanıza şu ışıklandırmaya :)
bir akşam yemeği , güzel bir müzik ooo... deymeyin keyfime...
düğünlerde çok güzel olur. hem açık havada bol bol oksijen hemde mükemmel bir ışıklandırmayla müthiş bir gece :)
bu ışıklandırmayı sadece sevgilinle gideceğin bir yere yaparsın mesela biraz uğraşlı bir iş olabilir ama çook romantik bir akşam geçirilebilir :)
sevgiline unutamayacağı bir gün yaşatılabilir :)
bunlarada bittim doğrusu...
kelebekler ve yusufçuklar...
benim gibi kelebek delisi olan birisi için çook güzeller :)
yukarıda anlattığım romantik akşamlar bunlarlada süper olur üstelik daha az uğraş gerektirir :)
bir kız için böyle bir yer rüya gibidir :)
kendi evimde bahçem olmasa dahi alıp çiçeklerimin toprağına koyabilirim bunları...
bahçe için çook güzel bir ışıklandırma !
süper yaa :)
led ışıklar güzel fikirlerle birleşince harikalar yaratabiliyor...
***********************************************
sevgilimin mesleği '' elektirikçi '' .
geçen gün sevgilime dedim ''hayatım sen elektirikçisin ama bana şimdiye kadar kendi ellerinle yaptığın ışıklı birşey yapmadın'' . gerçekten böyle birşey beklerdim sevgilimden. çünkü elektrik konusunda çok marifetli :)
bu söylemime karşı '' hayatım aklıma böyle birşey hiç gelmemişti , ne yapabilirim acaba '' diye düşünmeye başladı hemen. eminimki çok güzel birşey yapıcaktır :)
beklemekteyim :):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link