6 Haziran 2013 Perşembe

argan yağı mucizesi :)))

bu ara kafayı taktığım şey argan yağı :)
saçıma otacının argan saç bakım yağını kullanıyorum. biraz çekinerek aldım acaba saçıma nasıl bir etkisi olur diye sonra markasına güvendim ve aldım. gerçekten memnun kaldım. saçları harika parlak yapıyor ve tarak sanki saçında akıp gidiyor. haftada 2 kere uygulamaya karar verdim bu ürünü. saçta en az 1 saat bekletiyorsun ben dün gece saçlarımı sardım ve yattım yani 8 saat saçımda kaldı ve sabah yıkadığımda yumuşacıktı :)
bu ürünün devam ürünlerinide en kısa zamanda alıyorum saç maskesi ve saş serumu var argan yağlı bunlarda kesin süper ürünlerdir.
herkese şiddetle tavsiye edilir...


birde yüzüme argan yağı sürüyorum. botalife bunuda eczanemden aldım güvenli bir markadır. avucuma azcık döküyorum ilk önce elimde ovalayarak ısıtıyorum ve sonra yüzüme sürüyorum geceleri yatmadan önce.
2 günde bir uyguluyorum. sabahları uyandığınızda yüzünüzde yumuşacık oluyor. üstelik kırışıklarında oluşmasını engelliyormuş :) üstelik sigaranın yüze verdiği tahribatı engeller :)
bebeksi bir yüz kim istemezki :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link