18 Haziran 2013 Salı

çiçeklerim :)

sevgilimin bana aldığı çiçek buketlerinin içinden 2-3 tane ayırıp kuruttum.
gerisini seyirlik bıraktım hep , kokusuyla mest olmaya :)
bana verdiği herbir çiçeğin hatırası var. bu yüzden kıyamam atmaya. kurutuncada kırılma riski çok fazla. evde açıklık yerde duruyorlar haliyle toz içinde kalıyorlar. toz almaya çalışırken hafiften hafiften kırıldı bazıları çok üzüldüm :(
bende bu kuruttuğum çiçekleri güzel bir kutu içinde topluyorum artık. bir kutu buldum. kutuyu sevgililer gününde bana verdiği çiçeklerin kağıdıyla kapladım . kalpli kalpli çok güzellerdi bunuda değerlendirmiş oldum böylelikle. kutunun içine düzgünce yerleştirdim çiçeklerimi büyükleri alta küçükleri üste gelicek şekilde. yanlarada ''notları'' iliştirdim. güzel bir iş çıktı ortaya hem kırılmıyorlar hem güzel bir şekilde saklayabiliyorum :)
kendi evim için ayrı bir fikrim var !
yuvarlak bir kapaklı fanus yaptıracağım onun içine çiçeklerimi koyup sergileyeceğim evimde. hatta bu fanusun üstüne dikdörtgen bir cam koyulur ve sehpa şeklinde kullanabilirim !
müthiş fikir :)

4 yorum:

bunlarada bakın :)

link