1 Temmuz 2013 Pazartesi

sevgilimle yürüyüş macerası :)

biz manyakmıyız , delimiyiz ?
o kadar yol yürünürmü Allah'ını seversen !!!
...
evet kesinlikle !!!
deliyiz :)

ilk önce avrupa yakamızdan asya yakamıza ayak bastık. moda sahile vurduk kendimizi. sahil boyunca yürüdük. kuşlar ve çingeneler eşlik etti bize. abe kızıma bir çiçek alasın , bu güzel kızı çiçeksizmi bırakacaksın :)
bende böyle şeyleri sevmem. sevgilime dedim 'sakın alma hayatım gaza filan gelip'
o sırada bir martı gördüm , çıktım kocaman taşların üstüne. yanına kadar gitmeme rağmen en ufak bir kıpırtı bile göstermedi. bu kadar arsız bir martı hiç görmemiştim :)


ben martı ile ilgilenirken sevgilimde benim resmimi çekiyordu bir baktıkki çingene teyzem elinde çiçeklerle çıkmış taşların üstüne ağır aksak yürüyor bize doğru. hala ısrarda çiçek alasın kızıma :)
teyzeden kaçtık resmen koşa koşa :)))
moda sahil turumuz böylece bitti.
oradan kadıköye çıktık bir simit sarayı bulduk . simit sarayının bahçesi var , kara kaplumbağası geziyordu ayaklarımızın arasında :) güzel bir yerdi.
karnımızı afiyetle doyurduk eee tabii neşemizde yerine geldi karnımız doyunca. yönümüzü üsküdara çevirdik. fetih paşa korusunda gezdik. güzel bir çay bahçesi bulup sıcaktan bunalmış bir şekilde diktik kafamıza suları .

üsküdarın yeşilliklerle dolu parklarında keyfimizce uzandık. karıncalar ziyaretimize gelmeseydi kalkmaya niyetimiz pek yoktu :)
daha sonra cihangire gitmek istedik. cihangirde gittiğimiz bir çay bahçesi var ne zaman dışarı çıksak sevgilimle illa uğradığımız. çaylarımızı içtik güzel güzel muhabbetler ettik :) ben hayatımda ilk defa üstüste 2 tane çay içtim. çay sevmeyen birisine mucize gibi birşey :)
oradan tutma beni nişantaşı , teşvikiye , mecidiyeköy ...
mecidiyeköyde bir oturdukki ayaklarımız su toplamış , yorulmuşuz.
ama değdi herşey çook güzeldi :)

5 yorum:

  1. SEVGİLİYE BAK BİZİM ONCA SENE ISRAR ETMEMİZE RAĞMEN İÇİLMEYEN O ÇAY ...HEMDE 2 TANE İÇİLMİŞ:) AFİYET BAL ŞEKER OLSUNNN..

    YanıtlaSil

bunlarada bakın :)

link