30 Mayıs 2013 Perşembe

bir müzik bir yolculuk...

radyo voyage dinliyorum yine.
her zamanki gibi...
hele kitap okurken ne güzel gelir insana inceden inceden...
birde yolculuklarda birebirdir nasıl rahatlatır...
beni olduğum dünyadan alır başka başka dünyalara götürür. bilmediğim fakat bilmek istediğim diyarlara...
dünyanın herbir köşesini köşe bucak gezmek isteyişim geldi aklıma.
sırtımda tek bir çantayla...
yay burcunun da etkisi olsa gerek özgür ruhluyum ben...
tatil anlayışım bile özgürce...
kelebekler gibi...
o an aklıma neresi geldiyse gidebilmeliyim, görebilmeliyim...
su an bu bir hayal dahi olsa gerçek olur inşallah!!!

(((Bu kitapla siz de bir bilet alacaksınız.25 yaşında, hayatında ilk defa yurt dışına çıkan genç bir kadınla birlikte kendinizi yeni tanıştığınız bir Yunanlının evinde kahvaltı ederken bulacak, Venedik sokaklarında kaybolacak, Katalan bayramlarında dans edeceksiniz.
Sırtınızda boyunuz kadar sırt çantasıyla sokaklarda yürümekten sırtınız tutulacak, yeni tanıştığınız arkadaşlarınızla bilmediğiniz bir dilde avaz avaz şarkılar söyleyeceksiniz. Siz kitabı okurken pencerenizden Fransanın şarap bağları, İtalyanın tadına doyulmaz gün batımları, Alp Dağları eteklerindeki göller akacak. Kısıtlı bir bütçeyle Avrupayı keyifle gezmenin püf noktalarını öğrenecek, kimbilir belki siz de Bir Bilet Alıp gitmeyi seçeceksiniz)))

sanırım 2 sene önce bu kitabı okumuştum. beni bu kitaba çeken şey ise yukarıda yazdığım kitabın arkasındaki bölümdü. daha aldığım gün bitirdim kitabı ve sonra tekrar okudum.
tekrar tekrar tekrar...
o zaman kendi kendime 25 yaşıma geldiğimde yapıcam şunu gidicem demiştim.
nitekim şuan 25 yaşındayım gidemedim.hem maddi imkansızlık hemde çalışıyorum.kim bu devirde 1 ay izin verirki işçisine. zaten bu kitapta işten aldığı tazminat parası ile başlıyor yolculuğu.
darısı benim başıma :)
Yunanistan, Hollanda, Barcelona, İtalya, Fransa nereye istersen oraya git sadece bir biletle...
ne güzel birşey şu interrail...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link