20 Mayıs 2013 Pazartesi

(((:kelebek:)))

hayvan kelimesini bile yakıştıramadığım bir varlık.
narin, güzel... kız gibi...
hele morpho yok mu bayılırım... canlı görmek çok isterdim.
amerika ya bir gün gidersem mutlaka görücem...



sizcede çok güzel değil mi?
madem mavi morpho göremiyorum en azından morpho uçurtmam olsun istedim :)
çocukluk yıllarına dönmek için güzel bir fırsat :)
küçük kuzeni(varsa çocuğunu) alıcaksın yanına, ona uçurtmayı öğretirken kendin çocuklar gibi şenleniceksin...
hiç büyümeyen anne ve babalarında yaptığı bu değilmidir :) ki zaten çocuklar böyle daha çok zevk alırlar çünkü ebeveynlerininde onlar gibi mutlu olduklarını görürler:)
ben bu konuda çok şanslı bir çocuktum.
deliler gibi eğlenen hiç kimseden çekinmeyen bir babam vardı:) annem babama nazaran biraz daha sakin bir yapıya sahiptir ama babamın yanında bir başka kadın oluyordu. mutlu bir aile:)
üçümüzde çocuktuk eğlendiğimiz zamanlarda...:)))
ben küçükken uçurtma festivalleri yapılırdı yılda 2kez sonbahar ve ilkbaharda. bütün arkadaşlarım günler öncesinden hazırlanırdık. hem en güzel uçurtma bizde olsun diye hemde 1.olmak için. ara ara çıkar uçurmaya çalışırdık. dedem ve babam çıtalar alıp uçurtmamı hazırlarlardı.bitirdiklerinde bana gösterirlerdi ve ben delicesine çığlıklar atar hemen sarılırdım onlara. yarışma günü gelince bütün aile hazırlanıp giderdik yarışma alanına. babam ipi tutan tarafta ben koşan tarafta:) hiç birinci olamazdım ama çook fazla eğlenirdim.
şimdi ne zaman göklerde bir uçurtma görsem çok özenirim hala...
bazı çocuklar hala şanslı :) ama kimileri uçurtma ne bilmiyorlar bile uçurtmayı geçtim şeytan uçurtması dediğimiz (naylon poşetten yapılan) uçurtmayı bile bilmiyorlar ne yazıkki...

mavi morpholu herhangi birşeye gözünüz çarparsa bana haber verin derim:)
veeee
mavi morpholu uçurtmayı umarım bulabilirim :)))

7 yorum:

  1. bizler şanslıyız evet... kim sevmez ki uçurtmaları en yükseğe daha yükseğe uçurtmayı ... ipimizin yettiğince...

    YanıtlaSil
  2. iplerde bizim elimizde bunu hiç unutmamak lazım...
    zaman buldukça çocuklaşmak lazım...
    çocuklaşmaktan çekinmemek lazım...
    fatmacım ilk yorum senden geldi blog sayfama çook çook teşekkürler... :)

    YanıtlaSil
  3. beğendiğine sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim canım benim ... devamını beklıyoruz gercekten cok guzel... haklısın iplerde bizim elimzde..

    YanıtlaSil
  5. Her kadın yüzde elli anne,yüzde elli de çocuktur. Ne kadar doğru :)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede her kadinin icinde hic buyumeyen bir cocuk var :)
      Sevgilerle

      Sil

bunlarada bakın :)

link