29 Mayıs 2013 Çarşamba

ne çektik televizyondan :)

hangimiz çocukken saçmalıklar yapmadıkki :)
benim güzel bir anım var hatırladığım. selpak reklamından özendiğim...
bir gün annemden gizlice mutfağa girip buzdolabından sütü aldım. elimdede selpak var. tezgahın üstünü boşalttım ve az miktarda sütü döktüm. sonrada selpakı üstüne koydum. başladım beklemeye...
ama fil çıkmadı :(
sonra reklamı hatırladım.sadece süt yoktu ki reklamda biraz meyve suyu biraz su bunlarıda ekledim tezgaha.
ama yine çıkmadı fil :(
koşarak anneme gittim ''anne fil çıkmadı'' sesim ağlamaklı çıkıyor uğradığım hüsran sonucu.
ilk anlamadı annem sonra onu çekiştire çekiştire mutfağa sokunca başladı gülmeye :)
böylece reklam olayını anlamış oldum.
filler gerçek değilmiş :)

sevgiliminde güzel bir anısı var...
yine televizyonla ilgili...
redkit i çok severmiş hep izlermiş. bir gün görmek istemiş ve başlamış düşünmeye.
ee burada görüyorsam televizyonun içinde demekki.
tabii eline hemen bir alet almış ve başlamış televizyonu kırmaya.
başarılı olup televizyonu kırmış:)
içine bir bakmış redkit yok :(
tabii benimki kadar masumca değil resmen televizyonu kırmış ya :))
neyse sevgilimde o gün öğrenmiş televizyonun içinde redkitler yok :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link