27 Mayıs 2013 Pazartesi

the body shop :)

victoria secret melekliğinden istifa ettim :)
bundan sonra 'the body shop' un meleğiyim :)
hem daha uygun hem daha güzel . kokuları kalıcı ve süper etkili !!!

geçen gün cevahir alışveriş mekezine gittim.yemek bölümüne gidip hem yemeğimi yedim hem oradan aldığım kitabı okumaya başladım. kitabın içinde menekşe kokusundan bahsediliyordu. bende çok merak ettim ve şu ana kadar hiç gitmediğim the body shop a gireyim dedim. sordum menekşe kokuları yokmuş. ama bana bir hanımeli çiçeği kokusu verdi ki hayran kaldım...
vücut spreyini , vücut losyonunu aldım. vücut şampuanı varmı diye sormayı unutmuşum. en kısa zamanda tekrar uğrayıp devam olarak neyi varsa almayı düşünüyorum.
hee birde kiraz çiçeği kokusu vardı onada bayıldım ve aldım...
aslında tüm denettiği kokulara bayıldım çok güzeldiiiiii
fiyatlarıda gayet uygun vücut spreyi 29 tl di sanırım yanlış hatırlamıyorsam.
hediye alıcaklara güzel bir öneri.
benim için müşteriye nasıl davrandıklarıda çok önemlidir sadece cevahirdeki mağazaya girdim ama gayet memnun kaldım. üstelik hediye bile verdiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link