21 Mayıs 2013 Salı

90'lar :):):):):)

ben hiç bir zaman televizyonu seven birisi olmadım. öyle ki ben küçükken annem çizgi film izleyim diye televizyonu açınca bile sırtımı dönüp oyuncaklarımla oyunlar oynarmışım. tabii izlediğim bazı şeylerde vardı hatırlıyorum.
örneğin:
road runner
çok gülerek izlediğim çizgi filmdi.
şimdi büyüdüm lakin televizyonla aram hala düzelmedi. hele dizileri hiç sevmem. ne o öyle bir başlıyor 4 sezon bitmesini bekle sıkılıyorum ben :)
ben televizyonsuz gayet iyiyim:)
yalnız bu aralar heyecanla beklediğim bir dizi var.
90'LAR
90 larda çocuk olan ben için fazla merak uyandırıcı. umarım 80 ler dizisi gibi fenomen haline gelirde yayından kalkmaz. ilk defa bir dizinin sıkı takipçisi olucam galiba :)
sloganda (resimde görüldüğü gibi) ''sokakta oynayan son çocukların dizisi'' gerçektende öyle.
köyde büyümeminde etkisi vardır mutlaka ama şehirdede olsan bu kadar fazla araba geçmiyordu sokaklardan. anneler babalar çocuklarını güvenle salıyorlardı sokaklara 'arabanın altında kalır' diye pek fazla düşünce yoktu o zamanlar.
kuzenlerim bize gelirlerdi bisikletlerinle. bende arkadaşlarımı çağırır dağ bayır gezerdik :)
canımız ip oynamak isterdi bir anda hemen ip atlardık!

 laleli bir yerin dibine gir
 laleli iki ormandaki tilki
 laleli üç atlaması güç
 laleli dört eteğini ört

bu oyunda bitti hemen bir yakar top aman kalabalıkla ne eğlenceli olurdu...
baktık 2-3 erkek arkadaşımız mızıktı hemen onlarla birlikte misket oynardık. evet ben kızda olsam misket oynadım :)
daha nice nice oyunlar...
kalabalıkla oyunları geçtim eğer o anda arkadaşın yoksa bizim kuşak sokağa çıkıp yalnızda oyunlar oynardı.
bir top yeterdi bize.
topu yukarı fırlatır 1 kere elimizi çırpardık
birkere daha topu yukarı fırlatır bu sefer 2 kere elimizi çırpardık...
top bulamadıysak annemizden ip isterdik ve başlardık oyunlara:)


90'lar hakkında daha bir sürü şey yazabilirim , anlatabilirim...
(müzikler, anılar vs...)
devamı daha sonra gelir... :)))
DİZİ HEMEN BAŞLASIN...
90'lar güzel yıllardı:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarada bakın :)

link