24 Mayıs 2013 Cuma

*** bal böceğim ***

yıllar önce benim için sadece bir Barış Manço şarkısıydı.
'ama benim adım bal böceği
 bekleyemem ben bu geceyi
 gelipte koynuna girerim
 ama sonrada batırırım iğneyi. '
seneler önce annemle bu şarkıyı dinlerken (ki bu benim Barış abinin en sevdiğim şarkılarından birtanesidir) anneme dönüp ''anne benim ilerde sevgilim olursa bana bal böceğim desin'' dedim.
tabii ben o zaman çocuğum annem şaşırdı ben böyle diyince bana ''tatlım zamanı gelince olur'' demişti.
zamanı geldi ve ben büyüdüm.
hayatımda birisi var artık.
sevdiceğim...
ilk aydı tanışmamızın bana
''BAL BÖCEĞİM'' dedi.
o anda sanki nutkum tutuldu ve bu diyaloğu hatırladım hemen.
sevgilime anlattım.
gülümsedi
sevindi...
o gün bu gündür ben onun BAL BÖCEĞİYİM...

2 yorum:

bunlarada bakın :)

link